Hovory z Pokecu 5

Ja už nemám ani fantaziu niečo k tomu písať stací nick wh1te_rosse … ostatné si prečítajte

ahoj..mozem sa opytat kolko mas rokov????
-17 preco?
tak lebo ma zaujal tvoj nick….a ma zaujima ci to ma nejaky vyznam…ci to nieco znamena…
-ma to vyznam ved to je znak renees
a aky znak to ma???teda coho to je symbolom????
-ved to je biela ruza, nechapem co myslis
tak ved to nikto iny nepouziva biele ruze ci co????to kupuju len nackovia????alebo pestuju???
-ale sak mozu to mat aj iny kudia mne to je jedno ja len hovorim ze biele ruze maju aj renees
a vlasne preco si reneeska????
-lebo mam take nazory
a to su ake?????
– tych je vela
A napriklad ake?
-spytaj sa konkretnejsie ohladom coho
tak co musim robit aby som bola reneska????
-aka blba otazka…to co nacisti heh
A ti co robia?:??
-to nevies?
no kebyze viem tak sa nepytam…tak co robia???
-ty vobec nevies co su nacisti alebo aspon rasisti?

…ssoldierka….

5 odpovedí

  1. odporucam jednu babu na pisanie..je to mlada pipa a si mysli ze je niaka velka NS… nick sabka121

  2. ako ja vas troska nechapem, cely cas tu pisete o jednote a potom urazate a vyzvedate od mladych Tercov preco su neonacisti a kadejakimy sposobmi sa ich snazite ponizit, pritom ponizujete samich seba ste fakt ubohy, rozdiel medzi vami a psamy nie je asi ziadny.

  3. -R.-ed.and-A-.narchy-S-kin-H-.ead(neviem ci je to 100%spravne) ale oproti jeho pravopisu,co si mal zo slovenskeho jazyka ty dilino hamba skins lavotoc pojebany

  4. red anarchist skinhead
    tusim tak

Pridaj komentár

