Hovory z Pokecu 2

A toto je už spomínaná 0Brutalna2 podľa profilu na Pokeci atraktívna mladá žena a sestra 0cica14 vopred sa ospravedlňujem za vulgarizmy ale to je dotyčnej prejav

dnes 13:53 hehe ja kavu nemiesam ja kavu nepijem hehe preco by som mala niekoho brat? verim ze by sme sa stretli hehe a by si sa zlakla …. tu rozhovor skončil ale predpokladam nie na dlho
dnes 13:42 moja preco si fandis???ak ked zo sebou zoberes aj 5000 ns ti nic nepomoze a idem na sluzbu lebo tu stebou stracam cas!!!!!!!!!!!!!! a moja uwedom sa!! skym miesas kavu!!
dnes 13:40 ved hehe prid ale vcera si povedala ze so mnou sa neda lebo nehram fer hehe ze mam dojst ja ale stale neviem kam…hehe do xladku? tam si sadam aj ja ked je slnko..to je dobra vec …… 20 mam som pisala ti vcera
dnes 13:38 ves co moja neves skym si pises ale ked pridem za tebou tak ta rozjebem!! a zaveziem ta do chladku kolko mas rokov??
dnes 13:37 hm to vsetko v 21 rokox? ty budes asi dobra a akeho druzstva? policajtov zo skolky?
dnes 13:37 nie nejsom dopravacka kedze som vystudovala vojensku skolu a nastupila som na policajnu mozem by co chem!!! a teraz som pravdepodopbne velitelka druzstva moja!!
dnes 13:34 hehehe a.c.a.b. ….. heheh a co? dopravacka???
dnes 13:32 moja ja nejsom ako ty!!!urcite ze som zbila moja a nie iba to lebo ako som sa nepredstavila som policajtka!!
dnes 13:31 hehehe ved ty si ma xcela….ale ok mozes ma aj prizabit heheh …. teda ak si uz vobec niekedy niekoho zbila
dnes 13:30 este tato otazka ma zaujala naco si budem spinit ruky????hm???ked ajtak by som ta musela prizabit!!!takych primitivnych ludi ako ste vy!!!!
dnes 13:28 hehehehe neodpises??? no ale este sme sa nedohodli kam to mam prist aby si ma zbila
dnes 13:28 viem nejsom taka jebnuta jako ty a bechcem stebou stracat cas uz si nechcem stebou pisat!!! a ked odpises uz ti neodpisem!!
dnes 13:26 s cim som zle???? ved to tak je preco sa mam liecit co nevies co je lavica a pravica?
dnes 13:24 moja si natom zle chod sa liecit!
dnes 13:24 nasa pomalovana stena? my nemalujeme po stenax …… no my sme pravica sharp lavica ….
dnes 13:22 nie len o ciganoch len vy ste nejaky prispaty!!!! tam chod antifakom lebo si jebnuta jako ta stena vasa pomalovana!!! aj snimi mate problemy aj zo sharpom moja!! naco take problemy?????
dnes 13:20 hehe no to som viac urcite a ns je len o ciganox?
dnes 13:19 tak ked mnenisi taka prijebana ako sa robis tak si povec sama sebe preco idem takovou cestou co chces dosiahnut ze si nejaka viac nez cigany?????alebbo co??
dnes 13:19 viem ale bola som na wecku
dnes 13:18 hehe no nemam ale preco mi stale nadavas? ako mozno mas pravdu mozno je to zle tak mi to skus vysvetlit

dnes 13:12 no co neves odpisat???
dnes 13:07 moja je vidiet ze nemas potuchy co to je !!!! ja nemam 40 ty krava pojebana!!! a co chces tou cestou dosiahnut????aka si primitivna alebo /??
dnes 13:05 ty mas 40? ci co? pis aspon zrozumitelne ……. hehe inak ty si uz niekedy ziveho ns videla? asi nie nemyslim skina ale ns to je kus ine
dnes 13:03 tak potom si jebnuta ked si neves pomoct sama ona mam 40 a bol ns ale uz nie je lebo zistil co to je za psinu!!!
dnes 13:00 heheh ten ns ma 40 rokov?ci kto? no ja sa snazim dospiet len nemam taku dobru sestru ako ty co by mi pomohla
dnes 12:59 moja to ta nemusi trapit toho je vela ked dostanes rozum co urcite nemas tak potomnapis!!!lebo ja si tiez stojim na svojom ako ty!! a ked dospejes uwedomis si ze si si vybrala zlu cestu! a kebyze ma 40 rokov a vie toho urcite viac nez ty!! !!
dnes 12:57 hehe hej? a to ti take strasne veci povedal?
dnes 12:56 nie nepodporujem lebo vcera mi niekto powedal o tom vsetko a ten kto to powedal bol ns moja!!!
dnes 12:55 heh vcera si tvrdila ze ju podporujes
dnes 12:54 lebo si si vybrala spatnu cestu tak ako moja segra chcem ju toho zbavit ale je tak prisprosta jako ty!!
dnes 12:53 ja? nie ty mas problem my vysvetlit co je podla vas ns
dnes 12:53 co trepes? aspon pis zrozumitelne preco by som nezila
dnes 12:52 no tak mas problem?
dnes 12:52 nom a daleko podla newj zit nebudes kurwa co ti to pomoze!!
včera 15:28 ako je mi jasne uz vsetko ked len z xalanmi
včera 15:27 lebo to vyjadruje nejaku myslienku ktorej verim a snazim sa podla nej zit
včera 15:27 ved nic ja som sa len na to pytala
včera 15:20 sak jasen z chalanmi!!!!s babami nie len zo znamymi aj to malo!!! tak asi preto ti nechcela odpisovat ale nejako sa nudila!!!
včera 15:19 sak jasne ale ja sa teraz pytam teba!!!prco ma v profile 14/88???
včera 15:19 heh jaaaaj je mi to jasneee heheh s xalanmi
včera 15:19 a co teraz !!??!!
včera 15:19 ale tu nebola rec o mne ale o nej
včera 15:18 ja mam som xcela nemam deti a ake rasistiocke xodnicky ona ma v profile nieco o jednej rase a tak nie ja

včera 15:18 ona si len z chalanmi vseobecne !
včera 15:18 ale ba a len z xalanmi?
včera 15:17 hej a tebe sa co paci na nom???ked ma v profile 14/88??
včera 15:17 ja viem co je dobre heh preto sa pytam co sa jej zdalo cudne hehe ze “uznava “hitlera hehe on nie je spevak tyx moze uznavat
včera 15:16 PICU SI ROB Z PLASTELINY!! a ty das svoje deti na rasisiticke chodnicky?>?????
včera 15:15 ale ved ja mama
včera 15:14 proste ona sa s babami na pokeci nepise len zo znamymi akj to malo!
včera 15:12 ona vedela odpovedat!!!!len sa jej to zdalo cudne!! a 20 rocna by uz mala vediet co je zle a co dobre!!!
včera 15:11 ale ved ja som sa len nieco pytala a ona mi nevedela odpovedat hehe
včera 15:11 20 si zo mna robis prdel moja???ja ti newerim…..:((((((l ebo 20 rocna by mala aspon troca rozumu!!
včera 15:09 oki mam 20 spokojna?
včera 15:05 sak napis lebo newem ci si soplana alebo nejaka zena!!!! dojdem a nejaka skolkarka???? ti jebe sak napis…ale podla ako pises nemas viacej ako 20!!
včera 15:04 tak ked je ti to jedno co sa pytas
včera 15:03 mne je jedno kolko mas rokov??????????
včera 15:03 a ked mam viac ako 20 mozeme ??
včera 15:00 ves takto to spravime ja sa nemienim byt zo sopliackami ked budes mat aspon 20 tak napis !!!!!! mam rozum!!
včera 14:59 kutov?? hehe tak tam sa stretnut mozeme tam sa urcite niekedy behom mesiaca zastavim … co nehram cestne…hehe ja si mozem dovolit hrat cestne
včera 14:58 to ako ja nedojdem moja taky ako ty nehraju cestne!!! prid so stupavy ja ajtak som z kutov
včera 14:57 hehehe tak ale ty sa xces hrat tak budes musiet ty dojst
včera 14:56 ne ja sa cem stebou hrajkat na piesocku moja:)
včera 14:55 hehehe ty sa xces byt nie?
včera 14:55 ale sak ty prid!!!!
včera 14:54 heheh ale kludne hehe niekoho tam poznam nie je problem hehehe
včera 14:53 a co ja vem kde to je prid do stpavy
včera 14:52 heh xces sa stretnut?? hehe pri demare mozeme
včera 14:52 a ulica ja sa tam nevyznam
včera 14:50 precitat z profilu hehe mam to tam raca
včera 14:49 ale akej casti?????co si to mam vycuckat z prsta??
včera 14:49 ja????? ale ved ja sa vazne bojim
včera 14:49 hehe soplana oki budem sa bat ,….. z ba mam to v profile

včera 14:48 picu si rob z plasteliny
včera 14:48 si moc fandis soplana!!! a odkial si?
včera 14:47 hehe ty si nejaka bitkarka
včera 14:47 kedy teraz?
včera 14:44 teba???? nebojim nejsom sracka
včera 14:43 ale ba a nebojis sa?
včera 14:41 a co teraz???
včera 14:39 heh ale no nebud taka hehe
včera 14:39 aj zabila moja:))
včera 14:39 jasne a nemienim sa bavit zo soplanami!!!
včera 14:39 heheh kukam ty by si ma aj zbila
včera 14:38 ale ved ja som rada
včera 14:36 ked si jebnuta tak mozes:DDDD
včera 14:36 noa tak to citas ze ja som ti tak powedala
včera 14:36 to je jedno kolko mam nie??? a co mam plakat????
včera 14:35 o rase a tak……heh dievcatko tak mi uz davno nik nepovedal

včera 14:35 sak ty sa ves len ujebavat moja na vsetkom a kolko mas ty??
včera 14:34 jake hesla?????ako si uz fakt na mozok dievcatko
včera 14:34 heheheeh 21??? hehe to by si ma asi aj zbila ze????
včera 14:33 ona ma skopcenu cas zivotopisu ah v profile a ma tam nejake hesla tak som sa pytala
včera 14:32 jasne a co muzatka????? kuuk kolko mam rokov
včera 14:32 no a a ona snad tvrdi len ty sa jej pytas jako postihla!!
včera 14:32 hehe ja som dievca? no dobre
včera 14:31 nie som maxerka hehe ale ja som sa pytala prva a ja som ani netvrdila ze viem co to znamena ako mne? a aka som ja?
včera 14:28 takym tupym devcatam ktore chcu len vediet co to je!!
včera 14:27 nooo a velka macerka skysla jako smetana!!!ona necela odpovedat takym r
včera 14:26 koho kazdeho otravujem … ja som sa pytala prva a co teba do toho som sa xcela bavit s nou
včera 14:22 si trapna!!!az moooc a ti takto kazdeho otravujes a nedas mu pokoj????tak ho lutujem a poves mi ti nieco o ns????ked si takaaa velka maxerka ako pises!!!!
včera 14:18 hehe aku maxerku ja sa len slusne pytam….a ona xodi tak??? hehe asi by som mala do tyx malacek ci odkial ste dojst kukuk heheheheheheh
včera 14:17 ja nie ale p[odporujem ju tak chod do pici!!! sa hras na velku macherku a nic!!!
včera 14:16 hehehe ja som dokonca kurva hehehehehehe ako dievcata ja sa uz len musim smiat..nosite normal bombera a botky a tak?
včera 14:12 ty trapka a ty si nieco??????len velka kurwa!! ma pustila na pokec aby som si stebou to vybavila ze jej nedas pokoj!!!!!!!!!!1
včera 14:10 a ved jej nic nerobim ale tak nemam rada ked niekto sa hra na nieco co nie je
včera 14:09 nie nemam trapka inak ja som jej segra!!!!aby si ju nehala!!
včera 14:07 aaale ba hehe mas novy nick??? ja odpisujem hehe ci co ved komu nik na sklo nepise hehe ju neotravujem len xcem aby my nieco vysvetlila
včera 14:06 neotravuj 0cicu14 a radcej odpisuj na pokeci jasne??

3 odpovedí

  1. heh toto je este lepsie jak ten predtym😀

  2. booooze:o))

  3. mne ani do smiechu nieje..kks

Pridaj komentár

