Hovory z Pokecu 3

No a ďalšia odborníčka white_rose8 podľa profilu na Pokeci 17 ročná baba, ktorej predstava pohodového večera je „Najlepsi vecer je byt s mooooc kamosmi vonku niekde v Bare alebo len tak vonku…robit zlooo,provokovat….a tak,potom obcas vytrznictvo za 1000sk =)) ze Domi? alebo prejavy rasizmu a nacizmu =))))) pozname=)
a v kolónke aké má rada filmy má:“ Filmy ktore milujem: Kracajuca skala (bude to tim hercom),Pad tretej rise,Kult hakoveho kriza,a v tomto filme hlavne scenu ked sa cernoch musi zahryznut do obrubnika a dotycny mu skoci po hlaveé=) fajn pohlad

Tu by som hlavne mužom odporúčala pozrieť profil určite sa je na čo kukať, pekne disco dievča

14.05.07 15:59 proste ty sa ma tu vypytujes…tak nechcem vyzerat ako idiot,staci?
14.05.07 15:59 hm preco si mi usla? noramal vazne sa pytam ved to nie je hamba nieco nevediet hamba je nexciet vediet
14.05.07 15:55 preco bola????????????? ty moc nevies co su tedsa boli biele ruze ze?
14.05.07 15:53 ahaa,tak oki a preco bola?
14.05.07 15:52 ja anglicky viem …… a aj viem co je teda bola biela ruza v ns terminologii nemusis mi hehe citovat ako z enciklopedie hehe ja sa pytam preco mas ty ten nick
14.05.07 15:50 pretoze biela je moja farba a cistota rasy a rose,je ruza…a biele ruze su symbolom nasej cistoty
14.05.07 15:49 preco mas taky nick?
14.05.07 15:48 jasne
14.05.07 15:47 mozem sa nieco opytat?

11 odpovedí

  1. napis uz aj mne dakedy

  2. hehe no tak ti teda pisem co by si rad?

  3. ale myslim na pokeci

  4. he nevieme aky mas nick

  5. mikulass88

  6. S touto babou som si pisala ona neni az taka hlupa , len nikdy nepochopim preco ma nick white rose, neviem ako vy ale podla mna biela neni heh

  7. ja myslim ze ma ten nick preto, lebo pocula ze niekedy nieco take ako biele ruze bolo ….

  8. No co uz, mame byt pychou rasy toto co tu mame je vo vacsine hanba

  9. Tak toto je fakt dobré.A ešte kolko takých je čo o sebe rozkrikujú aký sú hrdinovia a škodia svojou hlúposťou.Len tak ďalej,držím ti palce.

  10. mne to na druhu stranu smiesne nepride.mladych by sme mali vychovavat,inak budu robit len hambu a media si na nich zgustnu

  11. ns.boy mam nick napis mi cicaaa

Pridaj komentár

