Ďakujeme

Ďakujeme 

Ďakujeme chlapcom z DCA za finančnú zbierku, ktorú spravili a všetkým čo sa do nej zapojili, čim prispeli na dobrú vec…..

Sme veľmi radi, že sa ešte stála nájdu medzi nami ľudia, ktorým myšlienka Národného socializmu a pomoc bielym ľuďom nie je cudzia. Ak by ste aj Vy chceli akoukoľvek formou pomôcť napíšte na hlavu.hore@yahoo.com 

  Ďakujeme všetkým bielym sestrám a bratom

33 odpovedí

  1. krasny cin keby takzx bolo viacej…tlieskame

  2. este raz dakujeme a tymto chcem oslovit aj inych, ktory by nejako chceli prispiet ….. vsetky prijmi aj vydavky sa zapisuju a dokladuju, a ktokolvek ma do nich moznost nahliadnut … takze nie su to sponzorske dary za ktore pojdeme na dovolenku😀

  3. Je to skvelé že sa ešte medzi nami nájdu ľudia ,ktorý prispejú na dobrú vec.Lebo v poslednej dobe som si všimol že aj v našich kruhoch sa začína pohybovať stále viac a viac ľudí ktorý myslia len na seba a na svoje blaho.Pracujú v iných krajinách kde zarábajú nemalé peniaze a je im ľúto dať aspon 100 sk na dobrú a ušľachtilú vec a pomoc jednému z nás – bielemu človeku.Kto iný by im mal pomôct ak ne mi??zamyslíte sa nad tým bratia a sestry.Som hrdý že sú aj taký ľudia bravo. Hlavu Hore!

  4. no pekne a co tak prispiet vam ny vybratory by ste si mohli tie svoje biele rite precvicovat vy nakazeny buzeranti si kupte ostrov volade v pici a tam sa jebte az nakoniec degenerujete. sak vy ani neviete jak to v prirode funguje, sak ked si budes trtkavat vlastnu sestru jake budes mat deti biele a jebnute.sedlac vychcana a ze inteligenti, este hakovy kriz na celo a mozes ist. zakomplexovany zebraci. zachvilu adzoni tym vasim srackam, ked nas tu budu obmedzov hentake hlupe hlavy tak im zastavime pritok krvi

  5. zh hc: asi pozeráš príliš veľa filmov…..predpokladám purpurové rieky….tam bolo niečo také, ako to tu opisuješ….ale sklamem ťa, film nie je realita….pochybujem, že by niektorí z nás chceli obcovať s vlastnými sestrami…..to skôr u tých rómskych obyvateľov to tak funguje….nemyslíš?

  6. Nič proti hj? Ale prečo LEN bielym? Neni to tak trosicku rasisticke???? Deti v Afrike to potrebuju viac nez my bieli….

  7. for darkerka
    to bolo k tomu pod tym dakujeme,(vsetkym bielym bratom a sestram), to su take dristy sak sa musim za hlavu chytat, jedno lepsie ako druhe, a ze uctievate tradicie, jake tradicie koho tradicie, nejakeho maleho idiota s fuzkami, co sa radsej odjebal aby isiel pred sud, mimochodom jeho povod je tiez nejakej tmavsej farby. a este neviem co povazujes za tradiciu – ist robit na pole lebo ti to nejaky dement prikaze, potom si dat palenku, a ist domov rozbit zenu aj deti, sak sa uvedom a radsej chod tancovat ludove tance aby bol lepsi pocit -TRADICIE-tie su uz davno v pici a mozu za to ludia davno davno predomnou.ja som tiez slovak a mozno este vacsii jak tristvrte dementov co sem pisu tieto stupiditi. cim castejsie sa budem s takymito ludmi na slovensku stretavat, tym viac sa mi bude tento stat bridit. nasrat na vase naleste biele hlavy, aby vam vsetky taketo weby zozral vyrus.
    alerta alerta antiscista!!!! nikdy vacej svastika

  8. ZH na toto ani nereagujem…neviem si predstavit ako inteligentne by sa na to dalo:-)))) bud si naozaj taky hlupi. alebo sa len pretvarujes

    EMO SIMICAT:rasisticke? hm a? to vadi??……:-))) hehe ale vobec to nepovazujem za rasisticke, mne to pride ako jednoducha matematika….. detom v afrike pomaha kopec ludi … ale kto pomaha bielym?? kto sa stara o deti u nas, o deto kde rodicia sice pracuju ale aj tak si nemozu dovolit kupit detom ani rozpravkovu knizku?…. to je realita…..u nas to take je , neviem kde zijes a aku tlac okrem emo story nejakyx citas…ale aj u nas je chudoba a to je ta rovnica…..
    iba v tedy, ked u nas nebude chudoba ma vyznam pomahat inym…co dosiahneme tym, ked sice zaplatime ockovanie 50tim negricatam, ktore aj tak preziju mozno 30 rokov, a nic nedaju tomuto svetu, lebo su tam premnozeny, negramotny bez zdravotnictva….nic…myslim, ze najprv si ma kazdy spravit poriadok pred vlastnym prahom, teda vo vlastnom state…cakam argument tak preco nie ciganom, ale to ani nebudem brat vazne..lebo tak ako sa tu pomaha im sa nepomaha nikomu….ze su v srackax akyx su si mozu zvacsa sami….bielym nik neda ani ubytovanie, ani specialnyx ucitelov ani nic….bielim vlastne ak otvoris oci zistis, ze nik nedava len tak nic…..tak im dame mi aspon to co dokazeme

  9. zh hc:no comment-ty nadavas nám no v tomto komentary si ukazal svoju pravu tvar imbecila ale sak aj taky musia byt tak co uz ……..

  10. EMOSimicat:Ale prosim ta o deti v afrike sa stará celý svet polovica humanitárnych organizácii na svete a 3/4 organizacii so slovenksa ale preco sa nestaraju o naše deti o deti,ktoré su naša buducnost a budúcnost našeho štatu.Uz si sa niekedy zamyslel aj nad tým?? Načo pomáhat našim detom však??Ved tu je vyspelá kultúra….oni si pomožu sami……ach.Admin-ka to vystihla presne ale to by sí najprv musel otvorit oči a pozriet sa realite do oči…. no vy aj tak budete mat furt svoje argumenty.Načo pomáhat susedovmu dietatu sak pomahajme afrike sused si na pomoc zarobííí…….

  11. Tak za tieto Vaše výmysly Vám všetci ďakujeme.
    Ja som cigánka. Je mi z toho zle čo tu píšete.
    Ja neverím, že existujú takí bieli rodičia, ktorí svojim deťom nekúpia ani rozprávkovú, obrázkovú knižku. A keď existujú, tak je to hanba. Môžu sa hanbiť a takí ľudia si nezaslúžia, aby mali deti. Deti sú dar od Boha. Koľko rodičov nemôže mať vlastné dieťatko.
    My máme detí päť. Áno boli sme aj v takej situácii, že sme na tú knižku nemali. To bolo keď som bola na materskej ,,dovolenke” a manžel prišiel o prácu, čo sa cigánovi stane oveľa ľahšie ako bielemu. Len pre zaujímavosť – dvaja robotníci manžela neznášali a šéfovia volili radšej odchod jedného cigána, ako konflikt na stavbe. Manžel pracoval dobre a šéfovia mu to aj povedali. A neskôr ho aj naspäť prijali.
    My keď pracujeme rovnako ako bieli, máme nižší plat. Tak je to aj u manžela, aj u mňa.
    Ale sme vďační a nerepceme.
    A keď sme nemali na obrázkovú knižku, to neznamená, že ju naše deti nemali. Poprosili sme rodinu. A zozbierali, čo sa dalo. Snažíme sa, aby im nič nechýbalo.
    A manžel bol nezamestnaný, tak nám to vynahradil. On veľmi miluje naše deti.
    Knižky síce nekreslil. Ale vyrobil im drevené skladačky a aj bábkové divadielko. Spolu sme robili bábky. A nakoniec na to veľmi radi spomíname.
    Dnes obidvaja robíme. A knižiek máme koľko chceme. V AnitiQarte na Hlavnej ulici sa dá kúpiť pekná obrázková knižka za 5 až 20 korún. Takže ja vôbec nechápem Vaše argumenty. Tiež sme kupovali vyradené knižky z tlačiarne. Boli to chyby stroja. Napríklad boli nevytlačené biele strany, alebo sa opakovali – nepodarky pre vývoz do Francúzska. Nádherné a veľmi lacné.
    A snáď nechcete tvrdiť, že niekto z Vás nemá 5 korún na knižku. My sme si internet zaviedli iba pred mesiacom, a som veľmi šťastná, hlavne kvôli starším deťom. Len to vraj nejde tak ako by malo, tak dúfam, že nepíšem zbytočne. A keď urobím pravopisnú chybu, tak sa toho prosím hneď nechytajte. My máme horšie vzdelanie ako Vy. A ja som sa naučila poriadne čítať až pri prvom našom školáčikovi. Ale čítala som potom veľa deťom rozprávky, dovtedy som si ich vymýšľala.
    A internet nie je tiež najlacnejší, tak keď nemáte na knižky, tak si ho zrušte a v nejakom antikvariáte si zato nakúpite mesačne niekoľko kníh. A keď máte čas tu vypisovať, tak zatiaľ ste mohli vyrobiť deťom niečo pekné.
    Túto stránku mi odporučil jeden človek, ktorého si veľmi vážim. Povedal mi: Nie ste horší ako tí, ktorí Vám ubližujú.
    Prečo nám chcete ubližovať? My sme na to zvyknutí, ale na svoje deti sme veľmi citliví. Chceme pre ne lepší svet, ako sme mali my.
    Ja som prišla zo školy domov s plačom, že mi deti gádžov ubližujú. Otec bol pripravený ísť ich biť. Ale mama mu povedala: Nepôjdeš nikam, zavrú ťa, načo to bude. A na mňa kričala: Ty nerev. Potom prišla za mnou a povedala: Nemusíš tam chodiť, ja som tiež nechodila. Nikto ťa nebude biť. Ostaneš doma. A je som bola šťastná. A na toto som si pri mojich deťoch spomenula už veľa krát. A veľmi som túžila urobiť to isté čo mama.
    Ale už nie, viac nie.
    A vraj ja dostanem byt zadarmo. A vraj nemusím platiť elektrinu, lebo som cigánka.
    To nie je vôbec pravda. Ale prosím. Keď je to také jednoduché, tak Vám ponúkam veľmi jednoduchý, rýchly a veľmi dobrý zárobok. Potrebujeme byt, lebo nie sme vo svojom a ani na byt nikdy nezarobíme. Ale vedeli by sme dať dokopy 150000. To je iba jedna desatina toho, čo potrebujeme na byt. Ak neklamete, tak nám viete vybaviť vlastné bývanie. Pôjdeme všade, kde nás pošlete. A my Vám zato vďačne dáme 150000. Radila som sa s múdrym človekom, čo sa vyzná. Môžme urobiť takúto zmluvu. Vy nám poradíte ako vybaviť byt, a my Vám dáme peniaze. Urobí sa spoločný účet, na ktorý my vložíme peniaze, ktoré tam budú viazané napríklad na dobu pol roka.
    Keď sa po dobu viazanosti splní záväzok, peniaze si môžte okamžite vybrať, keď sa nesplní, peniaze si môžme vybrať iba my. Neviem či som to napísala celkom presne. Ale to by sa doladilo a právne služby by som platila. Keby ste to dokázali, a ľudia by videli, že neklamete, tak po našom byte by ste mali ďalších desať okamžite. A keď je to také ľahké, tak ste veľmi ľahko milionári. Tiež som sa bavila s tým človekom a povedal, že z Vašej strany by to bolo úplne v poriadku, nič nezákonné.
    No a za tie peniaze sa môžte starať o biele deti, môžte vykúpiť všetky kníhkupectvá.
    Tak nám vybavte byt, zbohatnite, zabezpečte seba a biele deti, alebo si nevymýšľajte argumenty prečo nám treba ubližovať.
    S pozdravom Zuzana.

  12. Hehehehe tak davno som sa nepobavila tak ako teraz …..
    neviem, ci tento prispevok mam vobec brat vayne ale OK budem……
    ak je tak ako Yuyana pise…klobuk dolu, ja by som bola rada, keby vsetci cigani boli takyto….mala som kolegu cigana a aj ked sme sa nikdy hehe nekamosili dokazala som ho akceptovat, lebo bol pracovitejsi ako mnohy biely,
    Ale preco je Vas tak malo?? co ta ostatna chamrad, ktora sa prizivuje na nas, a vlastne aj na Vas? Robi Vam hambu a vdaka nim Vas vacsina ludi nenavidi? Netrapi ta, ze ty makas aj s manzelom a byvas v podnajme a oni nikdy okrm kradnutia nespravili nic a dostavaju stale niekde nejake nove byvanie???
    To o tej knizke…vies nie vsade su antikvariaty, to ta nenapadlo?? Skor myslim, ze vacsina tuto moznost nema ako ma, ale xvalim za snahu starat sa o deti , zaclenit sa do spolocnosti priniest svojim detom lepsiu buducnost……
    Myslim, ze keby boli vsetci ako vy nebolo by to u nas az take strasne, alebo aspon vacsina……
    A ten byt……to beriem ako pokus o ftip….preco by sme Vam mali nieco vybavovat? Hehe a zrovna my?? Mate svojich ochrancov pani Orgovanovu, LPR, INFOROMu a podobne zalezitosti…o nas bielyh sa veru tolko ludi nezujima. ak sa obratte na nich alebo asi staci ked sa prestahujete do osady ke sa rozpadaju domy a za chvilku mate nove byvanie…u nas to bohuzial funguje tak.
    Len to by ste sa museli prestat umyvat, vzdelavat…..zacat kradnut…..tak ako to roby vacsina Vasich sukmenovcov.

  13. úžasna stránka… som rada, že som na ňu natrafila…
    k téme: Súhlasím s adminom. Toto je stále Slovensko, žiadne rómsko ani nič iné, takže stojme spolu!!! A kto sa nepostaví z anás, stojí proti nám… Čiže všetci cigáni…

  14. A maďari… hehe

  15. divili bi ste sa koľko antifakov je vzdelanych.My aspoň vieme čo sú to ludské práva a nežijeme na ukor iných.robime sami na seba a nemate dovod o nas takto pýsat.keby sa taky ako vy nesnazili pomanit si tych slabsich tak bi sme tu neboli ani my.ale kto bi im pomohol a postavil sa vam ak nie antifa.raz sa tento nezmiselny boj skonci neostane tu nic

  16. Tou vzdelanosťou by som sa na tvojom mieste neoháňala…
    A neide o podmaňovanie si slabších, ide o to, že mladí ľudia musia vedieť o problémoch
    na Slovensku, stretávam sa denne s prípadmi, keď rómske deti mlátia tie biele. A dokonca si ich zapamätajú a denne ich čakajú po škole. Len aby spravili zle. Kto ich naučil správať sa takto??? Vidia to u rodičov!!! Tak ako aj žobranie a podobné zlozvyky. Keď vám raz budú deti mlátiť čierni (čo sa pri ich schopnosti rozšírovania populácie a čiernemu rasizmu može stať nepísaným zákonom), celá antifa vás prejde.

  17. Nedá mi nenapísať k tejto téme 1 vlastnú skúsenosť z detstva… 4 spolužiaci/ približne 10roční/ sme hrali futbal na kúsku veľkej plochy na školskom futbalovom ihrisku, kým … – neprišla tlupa cigánov- asi 12, naši rovesníci ale aj mladší. A vyhnali nás, aj keď nemali ani žiadnu loptu…, len aby si dokázali svoju silu, no a spolužiaci odišli v momente, ale mne sa to nepáčilo, tak som iba takým ležérnym tempom kráčal za svojimi spolužiakmi, keď 1 z tých cigošov ma skopol od chrbta na zem a už som len videl kopu nôh, ktoré do mna kopali hlava nehlava! Neprestávali v tom ani ked ich okrikovali okoloidúci dospelí ľudia, až kým sa na nich nerozbehol 1 z nich, tak až potom sa rozutekali kade tade! Pritom som si iba chcel s kamarátmi zahrať futbal… No a toto bola iba 1 z mojich osobných skúsenností… /pritom som mal ešte vtedy kamarátov aj medzi cigánmi…/ A podľa mojich informácií sa to deje aj dnes, takže ak chcete, aby aj vaše deti mali takéto “skvelé” skúsenosti s cigánmi, tak ich len ďalej obraňujte- VENOVANÉ VŠETKÝM ANTIFA BOJOVNÍKOM!

  18. cigani su povacsinou kokoti,cest vynimkam,ktorych je asi ako jablk na jabloni v decembri.
    antifa:ja sa naozaj nezvyknem odvolavat na gramatiku,ale to co pises ty mi pride neskutocny brutal:Dco sa tyka ludskych prav,tie su relativny pojem,ludske prava totiz niesu stanovene ludmi,ale systemom a system ich aj koriguje,defacto ludske prava je len to,co ti system dovoli.netusim,kto zije na ukor koho,ale pokial mi moje bohate skusenosti siahaju,poznam len fetakov poberajucich podporu,ti zli nackovia v drvivej vacsine pripadov pracuju
    mirec:mojej kamaratke raz cigan povedal,ze ked mu neda cukriky ktore mala,ze jej citujem “rozbije picu”.ona ma 23 on ma 16.ked som ho stretol,tak som mu s usmevom a kludom povedal,ze ak sa to zopakuje,tak mu dolamem ruky aj nohy a bol pokoj.tych vynimiek je zalostne malo,ja neodsudzujem cigana preto,ze ma inu farbu,ja odsudzujem ich aroganciu,ako si oni,primitivni tupci myslia,ze sa ich kazdy boji a mozu si dovolit co sa im zachce

  19. crovax: prosím ťa, ak môžeš, tak mi prezraď, odkiaľ si, z akého mesta a koľko máš rokov… zaujímalo by ma to v dobrom, bo podľa mňa máš správny pohľad na svet, resp. s tv. názormi sa zväčša na stopercent stotožňujem.

  20. mam 28(este chvilku:D) a som z puchova,aj ked momentalne som mimo svk:)
    vies,je to takmer neuveritelne,ale s cistym svedomim mozem povedat, ze NIKTO namna nemoze ukazat prstom a povedat,ze som ho zmlatil,alebo ja neviem co, prvy som udrel raz v zivote a to bolo velmi davno, za svoje nazory som sa nikdy nehambil a nehambim, ale vadi mi, ked podaktori ucelovo prekrucaju fakty a ti druhi nemaju najmensieho tusenia, ako tento svet funguje. travim vela casu na nete,citam rozne stranky,ktore by sa ani nahodou nedali nazvat rasisticke a podobne a preto vidim viac,ako nasi partizani, ktorych zivotnym poslanim je bojovat proti nackom. totiz kazdy, kto ma iny nazor,ako je systemom povoleny, je okamzite nacko, presne ako v usa kazdy,kto poviem krive slovo na busha alebo ZOG je okamzite potencialny terorista.nepaci sa mi ako tento svet funguje a kam speje, nemam nic proti ciernym, aj oni maju svoje miesto pod slnkom, ale urcite to nieje na slovensku,ani v europe, nech si ziju tam,kde ich priroda stvorila,chcem ich tolerovat ako kazdeho ineho,ale nechcem ich mat vonku na ulici predavajucich drogy.
    preto som oznacovany za nacka a nehambim sa zato, primitivni fetaci,co si nevidia dalej od nosa mi mozu vyliezt na hrb, kludne nech som pre nich stelesneny adolf hitler, ludia, ktori chapu, vysvetlenie nepotrebuju a ti druhi pochopit nechcu.

  21. mirec a to,ze sa s mojim nazorom nestotoznujes vzdy,nezufaj, ludia su rozni, ved co by robili brunetky,keby sa kazdemu pacili iba blondinky:)

  22. Mám väčšinou taký istý problém, keď niekomu prezradím svoje názory al. podľa odoziev na môj výzor, hneď ma každí neoprávnene zaradí medzi “hitlerovcov”, aj keď ja mám iba radšej bielych ľudí, čo je myslím si prirodzené, ale nijako neobmedzujem iných, len mám proste odpor k ras. miešaniu a multikulturizácii, ale nie som obdivovateľ hitlera a nacizmu al. fašizmu z obdobia 2.sv.vojny!
    /naoplátku, som z Revúcej a mám 23/

  23. chalani, ja vas asi lubim🙂, konecne jedny z mala ludi, co pochopili o co nam tu vlastne ide … keby nas bolo takychto viacej …..

  24. Nerád sa bavím s inými o 2.sv. vojne a pod., myslím si, že by sme sa mali radšej pozerať dopredu a sústrediť najmä na budúcnosť… / veľa civilného obyvateľstva s nami sympatizuje, no odrádza ich to “naše” sympatizovanie s hitlerom, mussolinim…, keby sme nechali minulosť minulosťou, tak by sa podľa môjho subjetívneho názoru zmenilo všetko k lepšiemu/ počnúc policajným prenasledovaním a končiac verejnou mienkou/- nechcem sa hrať na najmúdrejšieho a netvrdím, že toto riešenie je najlepšie, ale je to môj názor!

  25. mirec: zialbohu s tebou suhlasit nemozem. americke mimovladne organizacie dostavaju prachy od americkej vlady na sponzorovanie pofidernych organizacii ako LPR a podobne,tieto organizacie podporuju opozicie v statoch,kde sa usiluju o prevrat atd,nestitia sa podporovat teroristov.
    my sme nepriatelia,pojdu po nas,aj ked budeme na ulici sadit fialky,nevidis,ako po nas media idu?to ze niekto zmlatil nejaku kubanku budu rozvlacovat v mediach tyzdne, pritom sa deju ovela horsie veci,ktore vsak ostanu nepovsimnute,pokial sa nejedna o nas,oni tuto hysteriu potrebuju, media im patria tiez, preto budu blbnut verejnost a ukazovat jej len to,co chcu.
    co sa tyka nacizmu, poviem znamu myslienku- ‘historiu pisu vitazi’.kto vyhra,ma pravdu,ja osobne neviem,co sa vlastne dialo,viem len kecy,ktore sa mi snazia natlacit sionisti do hlavy a viem,ze nemaju zaujem aby ludia vedeli pravdu.ani o nacizme,ani o holokauste,preco si myslis,ze je nan uvalene informacne embargo? prv ako pravda vyjde na povrch,chcu z neho urobit mytus,ktorym sa budu ohanat naveky. preto neverim.ak si aspon trocha zdatny v anglickom jazyku, pozri si videa na http://www.onethirdoftheholocaust.com/ svedok,co prezil treblinku opisuje,ako nacisti chodili obedovat k rostom,kde sa palili ludske tela,vies si predstavit pach spalneho masa?proste sito pozri a pochopis,pochopis,preco mame zakon ktory ta posle do basy na dlhe roky,ak o tomto myte zvanom holokaust zapochybujes,mozes spochybnit vsetko,stalin vyvrazdil daleko viac,ako 6 milionov,ked to spochybnis,nic sa nedeje a nikto ani okom nemrkne,jedno zle slovo na holokaust…preto o 2 sv vojne moze byt velmi dlha debata,to co nam niekto vykreslil,nemusi byt vobec pravda

  26. ja len tvrdím, že ľudia, široká verejnosť by s nami sympatizovala viac, keby sme nenadväzovali na minulosť – tzv. neonacizmus/po vzore toho nemeckého/, ale keby sme začali ozaj niečo nové,resp. prišli s niečím novým, aj keď na tých istých princípoch… byť pro národný a pro sociálny… 2. sv. vojnu neriešim, bola pred vyše polovicou storočia, nežil som v tej dobe, takže sa ani nechcem k tejto téme vyjadrovať, každá minca má 2 strany a taktiež na 2. sv. vojnu sa dá pozerať nielen z 2, ale dokoncaz niekoľkých uhlov pohľadu… ja napr. som mal v rodine aj takých, čo sa mali dobre, ale aj partizánov, kt. to vnímali celkom inak. Neviem ani nechcem si vybrať, čomu veriť… , takže to neriešim a pozerám radšej dopredu- a riešim hlavne 1 otázku, a to Akým mám byť človekom aké činy mám vykonať, aby som bol, čo najviac prospešný bielym ľuďom, a aby som čo najlepšie mohol v budúcnosti “plniť” odkaz, kt. som bol vždy a zostanem navždy verný, t.j. 14 WORDS!

  27. pozri,mozes ist akokolvek,dostanes nalepku neonacista,aj ked urobis cokolvek,dostanes ju v mediach parkrat a si u ludi odpisany,naozaj to nechapes? je to spinava zidovska propaganda

  28. no nazdar sracky este vas to furt nepreslo, ze biely bielym no tak na to som riadne zvedavy akurat ma zaraza ze este aj zenske su take jebnute som zvedavy co by robila keby stretla cierne decko bez rodiny bez zranice, co by ho kopla doriti ze nezer bo beres bielim.nasrat sice mate peknu stranku ele je to cista prpagacia nacionalismu a fasismu joooooj jak by som bol rad keby stretnem jedneho z vas tak by som sa tesil jak to male decko a vysvetlil by som mu ze kazdy ma pravo na zivot.akurat ze vam to nikdy nedojde. a viete preco lebo ste strasne obmedzeny, a vase prdsudky vas raz prdbehnu a znica vas aj vase zasrane idealy.no tak sak uz sa rozhibte a urobte nejaku ocividnu vec pre tych bielych vy viete robit propagandu a v tom ste fakt dobry ale inak ste shitaro sedite v kancloch a nieviem kde na jakych postoch ale ste aj tak zasrany nacisti a fasisti a henten debil ze crovax sak ked sa tak budes spravat tak ta tak aj budu posudzovat,aj ja mam kratke vlasy a nikto mi nepovedal ze som nacek-cim to asi tak bude?hmmmm.ze by idealmi.

  29. my nikomu právo na život neberieme….neviem či si čítal, čo je našou náplňou….my len pomáhame svojim….každý si pomáha ako vie….

  30. zh hc: Rozprávaš ako môj známy, ktorý ma považoval za priateľku až do momentu, keď som začala chodiť s nackom… Vtedy už neváhal vraziť nôž do chrbta. Aj on sa oháňa názormi, akí sú NS jebnutí a treba to presvedčenie zastaviť. Ale o čo lepší ste vy??? Tu sa ľudia snažia nezištne pomáhať deťom. Slovákom. A odsudzuješ to??? Akým právom??? Koľkým ľuďom (okrem rodiny a kamarátov) si sa rozhodol pomôcť ty??? A to sa nepýtam, koľkým čiernym si pomáhal. Máš silné reči, ale niektoré veci by si ani ty nespravil. Ba dovoľujem si povedať, že na 98% máš k ciganom rovnaký postoj ako ľudia ktorí sa tu vyjadrujú.
    Nekritizuj dobrú vôľu, keď ty si ešte možno žiadnu ani v živote neprejavil. OK?

  31. je to tu dobra stranka a autor vypada byt rozumny ns prajem vela uspechov Za narod za rodinu!s.h!

  32. Dakujeme za pochvali a ludom, ktory maju nieco proti len tolko … vas poblem …. ja nevidim ani najmensi dovod aby som pomahala niekomu, kto si to nezasluzi a komu pomaha kazdy .. bielym …pokial to nie je nejaka senzacia rozsirena v telke nepomoze nik…to sa vam pani humanisti nezda rasisticke a diskriminacne????

  33. henten zh hc je dobry chudak nema argumenty akurat len nadava..ale taky je rozhovor typicky pre antifakov..pit drogovat gfajcit a nadavat..otaka na teba vies co znamena pojem fasizmus a nacizsmu ked tak stal emeles..hovori ti daco meno Strasser?? a Third position?? ak ano tak potom pis a nerob sa moc mudry ked nic neovladas dokonca ani gramatiku spravnu
    Biely bielym!
    My sme tu doma!

Pridaj komentár

