Hlavu Hore a Uličný Odpor Eastern Slovakia uzavreli partnerstvo

Uličný Odpor Eastern Slovakia sa stáva partnerom projektu Hlavu Hore.

Budeme spoločne pracovať na projektoch : 

* zhromažďovať a distribuovať oblečenie a hračky pre deti

* zhromažďovať a distribuovať učebnice a školské pomôcky pre rôzne stupne žiakov   a študentov

* uskutočniť finančné zbierky na pomoc tým, ktorí to potrebujú

* propagovať zdravý životný štýl

* propagovať a napomáhať vzdelávaniu našich detí, ale aj tých starších

* propagovať a obhajovať právo na život dieťaťa 

Uličný Odpor Eastern Slovakia sa bude ďalej špecializovať na:

* tvorbu videí a iných dokumentov

* výrobu prezentačných materiálov pre svoje potreby a potreby projektu Hlavu Hore

* radiť v prípade nespravodlivého zaobchádzania s niekým, kto Uličný odpor Eastern  Slovakia požiada o pomoc

 Kontakty: Ul.Odporesk@yahoo.com  

                 hlavu.hore@yahoo.com

13 odpovedí

  1. Organizacia, ktora by to mala zabezpecovat tu uz ale je nie?

    http://www.wnfslovakia.tk/

    Treba jednu silnu, ktora funguje ako viac malych projektov.

    14

  2. hm o tomto sa mozeme porozpravat inak nie tu …… vsetko so vsetkym suvisi …. ale som celkom rada ze si napisal mala🙂

  3. mas pravdu.ale je lepsie byt malou org. a mat pri sebe ludi ktorych dlhe roky poznas ako nabrat plno cudzich co im nemozes verit.tak vieme na koho s cim sa mozme obratit

  4. No no treba rozsirovat nase kruhy pomaly ale isto neskor to bude velke

  5. a este k SUICIDE.aj nas projekt buáde vo velkom fungovat.tomu verim.a verim ze ludia sklamany nebudu.verim aj to ze sa dockame ohovarania atd.zas musim spomenut ,aj na to sme vopred pripraveny

  6. he Ulicny Odpor suhlasim ….. ale ja myslim, ze cim viac nas budu ohovarat, tym sa nam bude lepsie darit

  7. [QUOTE=Ulicny Odpor ESK Says]mas pravdu.ale je lepsie byt malou org. a mat pri sebe ludi ktorych dlhe roky poznas ako nabrat plno cudzich co im nemozes verit.tak vieme na koho s cim sa mozme obratit[/QUOTE]

    Chcel by som iba dodat, ze volakdo straaaaaaaaaasne kritizoval ludi z Engerau, ze su uzavrety a ze to nie je cesta, bla bla bla. Ja s tebou uplne suhlasim, najpr sa postarat hlavne o seba a ludi, ktorych poznam a potom moze byt na rade SVET

  8. oki ja som kritizovala a stale si za tym stojim….len medzi nimi a nami je ten rozdiel ze my sme teraz zacali a tam to uz funguje velmi dlho

  9. Som rad, ze si za tym stojis🙂. Za 10 rokov sa ta spytam znova, ci to bude platit

  10. FLORIANGEYER:stojime si za tym vsetci.my dvaja sa pozname.ale to je nepodstatne.si myslim ze toto bolo o tom co povedalo nase srdce a nie o tom aby niekto iny povedal ze robime dobre.ide o to ze nasa buducnost vysi len na vladsku.a my sme take male minimum co ju chce zachranit.lepsie minimum ako nik

  11. mozte mi vysvetlit co je toULIČNÝ ODPOR EASTERN SLOVAKIA?
    -ma to celkom zaujima:)
    -dik

  12. hmhmh ja som z engerau !!!

  13. akpo sa mam dostat do nejakej organizacie

Pridaj komentár

