Hrdí muži?

Aj v našich radoch sa nájdu osoby, ktoré sa k nám radia neprávom, skôr robia hanbu ako úžitok. A verte tomu alebo nie, nie je ich málo. O tom sa presviedčam ja osobne každý deň. Mala som s tým i vlastné skúsenosti, ako asi každá či každý z nás. No, a týmto „hrdým mužom“ môžeme poďakovať za to, aký majú na nás ľudia navôkol názor…

Nehovorím teraz len o pravidelnom „nasávaní“ alkoholu, čo je teda dosť závažné, pretože keď vidím, ako sú debaty mladých založené na tom, kto viac vypil, kedy sa zas „rozbijú“ a podobne, len rozmýšľam, či to robia pre hrdinstvo alebo pre to, aby zapadli, neviem. Viem len jedno, je mi ich ľúto, pretože neskončia inak ako alkoholici, ktorí budú potom všetko veľmi ľutovať. Ale bude neskoro. Stratia prácu, potom i vlastnú rodinu, priateľov. Ostane im len fľaška, ktorá má však skoro prázdne dno… Áno, taká vás čaká budúcnosť. Pri vašom pití zabúdate na to, čo by malo byť prvoradé. Viera pre vás stráca cenu a na jej miesto nastupuje mok. Bohužiaľ, toto je krutá realita…Ale aby toho nebolo málo, medzi tzv. „hrdých mužov“ môžeme zaradiť aj typy, ktoré sa hrajú na niečo, čím nie sú. Tak napríklad mali by byť hrdí na svoje „Biele ruže“. Určite mi dáte za pravdu, že ich je v dnešnej dobe málo. Nie je to tak? Myslím takých tých pravých, nie dievčat, ktoré sa tvária ako „Ruže“ a pritom sú rovnaké ako väčšina dnešných mladých, niekedy dokonca i horšie. Ale nie o nich som chcela. Viem, že nie každý vzťah je dokonalý, no mnoho chlapov si ani neuvedomuje, čo láska vlastne je. Správajú sa k svojim priateľkám tak, ako si vonkoncom nezaslúžia. Dievčatá ich oddane milujú, zniesli by im aj modré z neba, sú pre nich prvoradí, púšťajú sa do sporov s vlastnou rodinou, ktoré často končia nie veľmi dobre, vynechávajú dni v škole, z ktorých sa často stávajú mesiace… Takto by som mohla pokračovať veľmi dlho, príkladov je najmenej tisíc, no nič z toho si väčšina dnešných „hrdých mužov“ neváži. Nevedia, akú cenu má láska, ktorú dostávajú zo strany svojich dievčat. Už sa stáva takmer zvykom, že na prvom mieste nie sú ich vlastné priateľky, ale napríklad kamaráti, u niektorých to je počítač či už spomínaný alkohol… Je to dosť smutné, však? Aj keď hlásajú rodinu a lásku na prvom mieste, to všetko je len naoko. Skutočnosť je iná. No a keď majú „Ruže“ dosť ponižovania, hádok, často vydierania, psychickému tlaku, ukončia vzťah, o ktorom si na začiatku mysleli, že to bude dlhodobý šťastný vzťah. Miesto toho to bolo dlhodobé trápenie. Po tom, ako ukončia toto trápenie, sa mladí muži spamätajú, zistia, čo stratili a chcú dievča späť… No je neskoro. Príliš neskoro naprávať chyby. Aj keď by chceli, snažia sa, ale to tiež len niektorí. Tí ostatní zvalia všetku vinu na dievča, aj za rozchod, ešte ona je tá najhoršia. Nasledujú nekonečné urážky, vyhrážky nielen dievčine, ale i jej priateľom, rodine. Vtedy si i „Ruža“ uvedomí, aká bola hlúpa. Vo svojom partnerovi chcela vidieť muža svojich detí, ktoré by žili šťastné detstvo s milujúcimi sa rodičmi, no teraz zistila, že to všetko si len namýšľala. Pozerala sa na neho cez viac párov ružových okuliarov. Možno videla jeho chybičky, no dúfala, že ona ich zmení. Že zmení jeho povahu. Nie, nedokázala to. Ale nie preto, že by sa málo snažila, alebo že ho nemilovala dostatočne. Nie, v nej chyba nebola. Aj keď stále viní seba. No až po dlhšej dobe zistí, že ona robila, čo len mohla…

Možno vyznie tento článok ako obhajoba „Ruží“. Ale toto je len pravdivé zobrazenie skutočnosti. Chlapci by sa mali zamyslieť nad čím, čo vlastne chcú. A že by si mali vážiť dobroty svojich dievčat, ktorých je stále menej a menej…

36 odpovedí

  1. super článok…presný odraz týchto vzťahov….

  2. suhlasim….. nie ze by sme boli dokonale, ale pozname asi vsetci bezne vztahy, ked xalan ma babu, taku normalnu, lubi ho, nepodvadza ho, podrzi ho ….. a oni si to nevazia, podvadzaju ju, kaslu na sluby a alkohol a kamarati ho o taky vztah pripravia

  3. no ja sama som sa presvedcila, ze kamarati su hajzli, zavist a intrigy dokazu velmi vela … my si mozeme mysliet akych mame skvelych, oddanych priatelov, ale ked pride na lamanie chleba, opak je pravdou ….a vzdy z tychto vztahov vyjde holka ako najvacsia k**** …. nechapem a nikdy nepochopim, preco chalani potapaju aj tych par RUZI, co mezdi sebou maju

  4. he lebo su chlapy … tym je podla mna povedane uplne vsetko …. teda nie su … su to este chlapci….. a na chlapov polka z nich ani nikdy nedozreje

  5. tento clanok je naozaj pravdivy aj ja som sa tak spraval ale biela ruza ma chcela zmenit a ja som sa nedal a teraz to lutujem a zmenil som sa

  6. tento clanok je velmi dobry,je velmi smutne ze si nevie chlapec vazit svoju ruzu a vzdy ked je neskoro si vsetko uvedomi…lenze nielen chlapi su taky ale aj dievcata…tzv.”ruze” videla som tolko toho ze uz mam dost…tiez dokaze muz dat svojej zene vsetko modre z neba a ona si z neho robi “kona” a ked vsetko ma, posle ho kade lahsie….takze sme na tom vsetci podobne…..myslim ze ak ma niekto svoju laksu pri sebe tak by si ju mal aj vaazit…a byt nanu hrdy aka je…a nie ponizovat a podobne veci…

  7. M, hej hej aj ja si myslím, či muž či žena každý robí chyby

  8. a inak vsimli ste si ze tie naj..hnusnejsie hehe to nazvem baby maju tyx naj xalanov???

  9. vidim to tak, ze ked niekto miluje, tak neponizuje, neublizuje
    a ked to robi, nemiluje
    nie je tazke milovat
    tazke si to udrzat
    a M perfektne pise, ze pri sebe, co mame to si obycajne nevazime
    kym nemame tuzime, ked uz mame vytesujeme sa(to je tazke si udrzat, to ale treba chciet, a ked uz nechceme je to najlahsie s tym ponizovanim, a tu by to chcelo tu silu ukoncit to bez urazok a ublizovania)
    a ked sa uz nevytesujeme ublizujeme
    a ked uz nemame lutujeme, alebo si konecne vydychneme

  10. admin, hej, hmm čiím to asi bude…len vlastne teraz neviem v akom zmysle myslis to najhnusnejsie😀

  11. SSusan he no tie zlee tie ku… a podobne a vlastne aj naopak uplne ty xalani ze len xlast vytrznosti maju zvacsa take baby ze iny by za ne dali neviem co, len oni si to nevazia

  12. Jaj, tak to máš pravdu, no čo už

  13. Ako kurv…sa sprava hrozne vela dievcat v nasich radoch ale aj hrozne vela chlapcov! Tak isto vztah k alkoholu a jeho pozivanie je na nie dobrej pozicii. To su velke problemy ktore k nam patrit nemaju. Probelmy su na to aby sa riesili tak ich nenechajme sa stale zvacsovat! Vsak sa vela z nas sprava ako asocialy a nie ako to za co sa povazuje. Dajte si uz HLAVU HORE a znicte to co nas nici!

  14. Preco znicte…preco nie znicme … mi zase nevrav, ze nemas kamosov, alebo nepoznas ludi co chodia do krciem a hlavne co piju …. posobis na nix nejako vyxovne? Ako ja by som bola velmi rada keby to bolo take jednoduxe, lebo suhlasim, ze naj problemy mam ” hnutie” koli alkoholu, ale nikdy som si nevsimla, ze by niekde niekto sa proti nemu postavil, nevravim teraz o kecox na nete a podobne, vravim o tom, ze dojdes do podniku a tie “nase” deti do aspon tyx 18 rokov nebudu na pive? Ani jeden z xalanov sa proti tomuto nikdy nepostavil …. nik zo starsix …..
    Takze, neviem ako si ty predstavujes riesenie problemu alkohol, ale zaujimalo by ma co sam pre to robis, okrem toho ze sam…predpokladam… nepijes.
    No tie dievcata … jj spravaju ale zase uprimne ja ani jednu z tyxto dievcin nepovazujem za seberovnu, myslim v nasom presvedceni. Ani jedna sa medzi nasu spolocnost nedostala koli presvedceniu ale koli tomu, ze ju niekde nejaky opity nacko zbalil….. takze co by ine ako ta ku..a vlastne mala byt? A zase je to ten zamotany kruh….
    A xalani co sa spravaju ako ku..y su tiez nie ziadna vynimka..ale pozrime sa ku akym babm sa tak spravaju? Presne k tym dievcatkam, co si myslia ze ked si niekam do zosita namaluje hakovy kriz a podobne nezmysli tak je velka reneska. A je smutne, ze tyto hrdinovia ix v tom este aj podporuju. Takze vlastne pre mna su aj tieto baby aj tyto xalani nic… vlastne su to pre mna nezaujimavy ludia, lebo s NS nemaju okrem holej hlavy a oblecenia nic.
    Akurat ma zaujimaju do tej miery, ze vdaka nim sa aj na nas ostatnyx pozeraju ako na asocialov .. a to by bolo treba riesit …..

  15. Ja nepijem vobec!!!A snazil som sa dost dlho to zmenit ci uz v krcmach medzi chalanmi alebo inde no ked si taky clovek neda poradit tak ja mu to do hlavy vtlct nemozem. U mna taky ludia proste skoncili su pre mna nezaujimavy a su na urovni nejakych punkacov!!! Ale snazim sa dako to zmenit aj ked to zatial nejde ale na vsetko treba cas. A neviem preco vsetko sa snazis hodit do takej pozicie ze to nieje az taky vazny problem!!!Lebo je to vazny problem! Takze baby kurv.. niesu renne a chalani niesu NS hmm a zivot ide dalej. Kazdy nech si pije a hnutie nech si dalej upada! Co na tom hlavne ze sa vsetci dobre zabavia ved to je hlavne ci? Je mi s toho vsetkeho zle! Ja si myslim ze prave hnutie uz padlo a tych par pravych co tu je sa k tomuto “novemu” hnutiu ani nehlasi a aj viem preco!!Je mi s toho vsetkeho zle. Hmm hlavu hore

  16. A nehnevaj sa ze len buzerujem.Ale proste uz ma to nebavi takto dalej!Fakt prepac

  17. uuplne suhlasím…to co bolo a co nam zanechali starsie generacie uz davno padlo..vsetci len piju a veselo si ziju..robia nam zle meno medzi verejnostou ktoru myslím ze dost potrebujeme na nasej strane..a ked aj su nejake vynimkyako tu hammer tak je ich strasne malo a nenazbieraju tolko odvahy postavit sa proti vsetkym alebo maju uz vlastne rodiny ktore tymto krokom nechcu ohrozit…podla mna kazdy by sa mal zamysliet nad svojou vierou a hlavne ci robí nieco preto aby sme naozaj aj nieco dokazali a nie mali len reci ako vacsina tych hercov,mladych co sa nazyvaju velkymi NS a po 3 pivach skacu do kazdeho okoloiduceho…a k babam sa radsej ani nevyjadrujem..je to strateny prpad a v pomere 10 k 7 su to same kurvy ktore ani nevedia co hlasaju a o co ide tomuto hnutiu..

  18. Ja sa nehnevam, len mam kapanek dojem ze sa moc nerozumieme…nikdy som neobhajovala a ani nebudem alkohol…ale ako prepac….ked niekto pit vie nex si da ja si dam 2-3x do roka tiez a nikdy nevicinam nerobim problemi nic ….. sem tam si vypiju aj nasi rodicia aj kade kto a ani nemusi byt v ” hnuti”,
    Asi si nepostrehol ale ja pisem hnutie v uvodzovkax a ani netvrdim, ze tu nejake hnutie je. Davno sa vsetko rozpadlo a su len skupinky. Viac ci menej kvalitne. Ale aby som ja odsudzovala niekoho len preto ze si da raz za cas pivo … tak to zase nebudeme prehanat …
    No ja suhlasim s tvojim bojom oki a mas nejaky konstruktivny zrealizovatelny napad ako to dat do poriadku??? Ako to ocistit od ozranov, vytrznikov, kur..v a podobne?? Ak mas sem s tym .. myslis, ze si jediny koho to stve? Ak si pozorne cital clannky a diskusie musel si poxopit, ze to stve aj nas ….. ale jaksi ja neviem o ziadnej moznosti ako to dat do poriadku …. zalozili sme koli tomu Hlavu Hore, robime tuto stranku a snazime sa ludi aspon takto troxu vzdela, osvietit:-) …. ale nevidim ziadnu zrealizovatelnu …. este raz opakujem zrealizovatelnu …. moznost, ako oddelit plevel od zrna ……

  19. white idea: no aj suhlasim…scasti .. ja starsia generacia som a aj dost ludi co sa podielame na tejto stranke … nie je to o tom ze ci xces alebo nexces ohrozit rodinu …. vacsina sa na to vykaslala … dovod? peniazky ….skus sa okolo seba poobzerat s otvorenymi ocami …. samozrejme nevravim vsetci. mnohy rezignovali a pre mnohyx to bolo pozerstvo ….. lebo ak mozem ist na koncert ale nemozem sa kusok postarat o mladyx ….??? to nie je o tom ze neohrozim rodinu ….
    Vsetci len horekujeme ale co sa vazne robi? A toto je pre vsetkych: ak niekto nieco robit xce … kludne napiste na nas mail hlavu.hore@yahoo.com a mozeme dat hlavy dokopy a nieco vymysliet ….. uz som k tomu niekolko krat vyzivala ale na to, kolko ludi tu xodi a kolky xcu nieco robit sa ozvalo velmi malo ludi …. tak potom mi tu nex nik netvrdi, ze xce nieco robit ….. nevravim, ze sme najmudrejsi a mnohy uz maju svoje “spolky” ale nikde nie je napisane, ze sa neda spravit nejaka spolocna akcia …. co tak napriklad vybrat sa niekam do lesa a vyzbierat odpadky a podobne????
    Ked uz sa nedaju robit poriadky v nasom “hnuti” skusme sa na verejnosti prezentovat nejakymi pozitivnimi cinmi ……

  20. Aha takze stve Vas to ale neviete co s tym robit tak kaslat na to. A co tak zavolat nejakych znamych ktory maju podobny postoj k tomuto a spravit take male stretko a dohodnut sa na rieseni tohto problemu .Ved ako sa vravi viac hlav viac rozumu.

  21. ale my sa stretavame komunikujeme o to nemaj strax nie sme len netovy hrdinovia a aj sme dumali ale nic nevydumali … preto sa pytam … mas nejake konkretne zrealizovatelne riesenie?????? …………….. ak hej som same oko uxo …..

  22. kľudne sa môže spraviť stretko a porozprávať sa o problémoch…ale čomu tým prospejeme, ke´d sa porozprávame o tom a zistíme, že nikto z tých, čo sa tam stretli nepije?….a ľudí, ktorí chľascú tam neprinútiš dojsť, jedine, že by si im povedal, poďte, ideme sa opiť…..neexistuje spôsob…navzájom sa povzbudzujú v pití, sú šťastní zo svojich nechutných opitých fotiek a o NS nemajú ani šajnu….vždy tu bude niekto taký…toho sa nedá zbaviť zo dňa na deň či z roka na rok….a malá skupina ľudí ich neupúta, pokiaľ nebudeš aspoň nejaký jeho obľúbený spevák už neviem z ktorej skupiny….takých ľudí okrem oblečenia, hudby a chľastu už vôbec nič nezaujíma….no, sem-tam nejaká baba, aj to vo vekovom priemere 13-17….lebo väčšinou okolo 18-ky dievčence pochopia, že sa im neoplatí flákať sa s takými hovadami….samozrejme existujú aj výnimky, ale o tých sa tu rozpisovať nebudem….a myslím, že ani ty sám nevieš niečo vyriešiť, keďže takých ľudí spomínaš, asi ich máš vo svojom okolí a si voči tomu bezmocní, alebo sa snažíš mať klapky na očiach….to je moôj názor na celú vec

  23. Moj nazor je ze kazdy kto obhajuje co by len jednu kvapku alkoholu je troska!! To je to iste ako ked niekkto povie ved sem tam zacas si mozme zahulit! Aj alkohol je rovnaka droga!!A ja drogy podporovat nebudem !!!! Skoncil som nema to zmysel stracat tu cas da sa aj inac a lepsie vyuzit na perspektivenjsie veci!

  24. hammer: si trosku radikalny nie?? kazdy sme iny a mame ine potreby … cokoladu jes? kavu pijes???? Tak sa kusok zamysli a netrep tu uplne hluposti …. teraz si presne ukazal preco vela veci na sk dopadlo ako dopadlo…. zivot je o kompromisox…. do urcitej miery …. a aby som odpisala niekoho lebo si da pivo po nedelnom obede…… to je znak obmedzenosti nehnevaj sa na mna …. ale s takymto postojom sa daleko nedostanes … lebo napriek vsetkym musrim treciam si este stale nepovedal nejaky navrh ako problem rioesit … zatial si nas tu len pourazal a to je vsetko … to si sa zase az tak nepredviedol

  25. milý spolu-diskutér hammer: normálne by som asi nereagoval, ale pri Tvojom poslednom príspevku sa už asi inak nedá. “kto obahuje čo len jednu kvapku alkoholu, je troska”. Iste si uvedomuješ, že mnoho liekov v tekutom stave tú kvapku alkoholu obsahuje. Čo sa týka alkoholu, štúdie potvrdzujú prospešnosť 1-2 dcl červeného vína denne, ktoré – ako iste vieš – alkohol obsahuje (nebavím sa teraz o nealkoholickom víne). Malé pivo denne po obede nemôže uškodiť – a ani neuškodí. Takýchto “puristov” som už videl dosť, od ortodoxných ťažkých rasistov s farebnými frajerkami, cez tebe podobných, ktorí nakoniec skončili na ihle. Len by ma zaujímalo, odkiaľ také pekne radikálne postoje čerpáš. Straight Edge je fajn, a myslím, že hodné nasledovania, ale myslím, že argument s tou kvapkou alkoholu a troskou nepoužíva…:-)))

  26. Freeman ano to mas pravdu to s tou kvapkou som prehnal to si uznavam. A za precitanie veru stoji clanok http://www.odpor.org/?page=clanky&kat=&clanek=548

  27. Freeman ano to mas pravdu to s tou kvapkou som prehnal to si uznavam. A za precitanie veru stoji clanok http://www.odpor.org/?page=clanky&kat=&clanek=548

  28. z tohto dvojitého príspevku mám pocit, že anonymus a hammer je tá istá osoba😀

  29. je to anonymous
    a objavi sa to vzdy ked prispievatel neuvedie ziadne Name
    a hammer sa iba chcel prihlasit k svojmu prispevku

  30. Hej hej hej to co je?Uz som sa zlakol. Heh. To som si ani ja nevsimol toto som sa zlakol normalne:D .

  31. ups? ospravedlňujem sa :-]

  32. Nic sa nedeje🙂 Ja som o tom tiez nevedel.🙂

  33. Ten odkaz na NO je fakt vtipný.
    Najprv jednoznačne kto prebral SE, potom sa mi nechce rozoberať kde a ako to vlastne vzniklo, potom priznanie, že SE je pôvodne naplitický…
    A odnož čoho je vlastne SE? Načo sa tým zaoberať, to zaujíma asi iba takých jasne a rýchlo odhalených policajtov akým je biely bielym. Radsej ho zmazme fízlika klamárskeho.

    Ale to je nepodstatné. Zaujalo ma skôr upozornenie na Vašich odporcov, tu jasne označených ako VIRTUÁLNYCH, Inde sa nechal napr. admin počuť: “… koľko útokov má za sebou antifa….”
    Pozrel som si pre istotu čo to kolo diskusií AFA a antifa. Tábor hrdých mužov a “hrdých mužov” prikláňajúci sa k názoru NO sa mi javí podstane väčší ako tábor tých čo by súhlasili s adminom.
    Našiel som záznamy, na ktoré ma upozornili priamo hrdí muži, kde napr. malá skupinka
    hrdých mužov napadla (nie bola napadnutá) masovú akciu antifa a tých pár agresorov nenarazilo na odpor ani v takom prípade.
    Antifa neexistuje. Antifa – bez šance. Antifa – hahaha. To som si vymyslel?

    Ale však ako tvrdí 14predátor88 najprv začali byť napádaní asi mierumilovní NS.

    A keď použijem napr. priame citáty NS scény, alebo ich ziny, ich hlásenie sa ku konkrétnym dvom vraždám atď atď…. radšej ma opäť zmažte, lebo budem pokračovať.
    Pravda bolí, aj skutočná neprekrútená história Vášho hnutia bolela, a podstane viac.

    A možno niekto konečne pochopí, že otázka: “Čo robia tie k…y, ožrani a násilníci medzi nami?” nie je správna a konečne sa spýta: “Čo vlastne robím medzi nimi ja?”
    Nebojte sa, nebude to nič nové, dovolím si drzo vyhlásiť, že zpomedzi NS aj “NS”, ktorí tu boli pred tými pár rokmi tu dnes je 1% a tí sa k Vám už tiež nehlásia. Výnimka potvrdzuje pravidlo, ako vždy.

  34. OSPRAVEDLNENIE:
    V PREDCHÁDZAJÚCOM PRÍSPEVKU TVRDÍM, ŽE NIEKTORÉ VECI, KTORÉ SOM TU PÍSAL BOLI NÁSLEDNE VYMAZANÉ. AKO MA ADMIN SPRÁVNE UPOZORNILA, NEZAKLADÁ SA TO NA PRAVDE.
    VEĽMI VEĽMI SA OSPRAVEDLŇUJEM A FAKT MA TO ÚPRIMNE VEĽMI MRZÍ.

  35. hmm.mna skor mrzi,ze v ‘hnuti’ je tych ozratych hlupakov vacsina.co je najhorsie, nerobia hambu sebe,ale znevazuju myslienky,ktore maju celosvetove meritko.do toho sa zapoja masmedia a obraz bieleho uvedomeleho ns je dokonany- ozraty tupec s vyholenou hlavou hajlujuci na ulici kopuci dievca do hlavy.

  36. tu sa da len suhlasit … ale je na nas, ci to tak bude aj nadalej

Pridaj komentár

