Biely prach

  

 …salome…                                                                               

15 odpovedí

  1. Bravo.Skvele zvladnuty Rym a dobra myslienka.Jednoducho bravo.Priam majstrovske.

  2. čo máte proti fetu , radšej dajte napiču tým čo ho predávajú , ale nato ste asi dosratý len robiť rozruch tam kde netreba

  3. el much…to co je za logiku ze nenadavajte na fet ale na tych co ho predavaju.Keby nikto nefetuje tak to asi nikto nepredava.Uz si videl aby mali v obchode niekolko rokov tovar ktory nikto nikdy nekupil a nekupi?

  4. KDE NENI DOPYT, NENI ZÁKONITE ANI PONUKA, tak to funguje v trhovej ekonomike…

  5. antifa: Potlesk, bravo, práve si zložil maturitnú skúšku z básnického “čreva”…

    Vieš čo, kľudne si tu naďalej vypisuj tie výplody z prefetovanej/ chorej/ mysle,už si ma presvedčil- NEMÁŠ NÁDEJ STAŤ SA NORMÁLNYM! Súcitim s tebou, ale ľutujem tvojich potomkov a blízkych…

  6. mirec.. hehe…ale aj tak som to zmazala
    antifa: mazala som vsetky taketo zbytocne zahlcujuce priestor basnicke pokusy tebe podobnych a neviem preco by si mal byt vynimka … takze som vymazala aj tvoje

  7. drogy… al. chorá myseľ- keď niekto je posadnutý sám sebou, tak tomu neni rady, ani pomoci…, ze antifa!

  8. Žiadam admin o vysvetlenie.
    Nezaregistroval som tu mazanie básnických pokusov.
    Ak bolo admin necháva vždy kratučký odkaz k mazaniu. Mali by existovať odkazy k zmazaným básňam.
    Postupne sa chcem opýtať na 3 zmazané básne od užíbateľ antifa.
    Začal by som tou, ktorú som si chcel opäť prečítať. Nedokážem ju presne reprodukovať
    V úvode autor označil NÁDEJ UMIERA POSLEDNÁ
    a NÁDEJ NEUMIERA za odkazy, ktoré si jeho národ váži.
    Ďalej napísal:
    Vážime si svojich otcov…. neviem pokračovať
    Vážime si svoje matky…. neviem pokračovať

    Nakoniec napísal:
    Žijeme odkaz svojich predkov a napísal aký.
    Práve ten som si chcel prečítať.

    Aký bol dôvod zmazania tejto básne?

    Prosím antifu, keby mohol napísať ešte raz aspoň ten záver aký odkaz žije.

  9. pozorovatel: vysvetlenie?? a ake? ked by som chcela byt velmi blba napisem ze je to moja stranka a mozem si na nej robit a mazat co chcem :-))) heh ale nie … jednoducho mna a nie len mna uz prestava clovek s nickom antifa bavit …. to, ze sem dal jednu basen o niecom neznamena nic … ostatne by sa ti asi nepacili co sem dat … teda tebe mozno ano neviem..ale nam sa nepacili … asi som mu teraz nahrala do karat ale nevadi … viac sa uz k tejto teme nebudem vyjadrovat …..
    a kde si dosiel na to, ze by mal byt odkaz k vymazanym basnam?…. to je nejake pravidlo vedenia stranok ci co?

  10. pozorovatel: no pokial si myslis, ze ked si das dva nicky a budes pisat s tej istej IPcky tak si myslis, ze som debil a to sa my teda vobec nepaci….takze ta zmazem tomu ver ….

  11. hahaha
    Toto si prehnala, ja mam prosím s kým rovnakú IP, to ma fakt zaujíma.

  12. ty a antifa … nic som neprehnala ja tie IP vidim … ak si to neuvedomujes ….. nemam potrebu cokolvek prehanat a zvelicovat tak, ako to robite vy … mam ju sem uverejnit verejne pre vsetkych ci co? Potom uz bude pokoj? … ta len upozornujem, ze toto je moja posledna reakcia na tvoje vyplody … najblizsia bude ta, ze hodim tvoju IPcku verejne na plac

  13. Nemáš všetkých po hromade čo?
    Najprv si over či to tak náhodou nieje tvoja IP alebo niekoho z vážnych príspievateľov🙂
    Ty vieš pobaviť.

  14. Sa mi aj zdalo, že títo 2 týpci sú, resp. je vlastne 1 osoba…

  15. Great, thanks for sharing this blog.Really thank you! ddgcbbkbaacb

Pridaj komentár

