Napísali ste nám

Na náš email nám došla zaujímavá pošta. Čo vy na to? Ale prosím, nedavajte rady typu všetko to tam vystrieľať a vyvraždiť J

 

15 odpovedí

  1. Aka literatura sposobila tvoju premenu. Ja som zatial v rukach mal iba Davida Irvinga a ten vinu z Hitlera nezmazava, akurat poukazuje na to, ze v tom boli namoceni vsetci. Take ziadne delenie na zli Nemci a dobri spojenci. Preto sa pytam aka to bola lit., myslim tym knihu nie letaky a pod.

  2. Možno radšej by ti neuškodilo troška nebiť namäkko z fuhrera , uznávam , že propaganda v tých čias si zaslúži fakt veľký obdiv , ale chcem podotknúť , že aj slovenské historické osobnosti a bojovníci za odkaz starých slovanov , našich predkov stoja určite vždy viac ako sci-fi literatúra popierajúca holocaust

  3. kTO POVEDAL, ZE SOM NAMAKKO Z FUHRERA. jA CHCEM VEDIET PRAVDU. pRETO SOM SA PYTAL AKU LITERATURU POUZILA ZE DOSLO K JEJ ZMENE. aJ KEBY V BUDUCNOSTI DOSLO POMOCOU VYSKUMU NAJAVO ZE BOL DOBRY CLOVEK ATD. KLUDNE BY SOM TO POVEDAL A SRAL BY SOM NA TYCH KTORYM SA TO NEPACI.
    jA SOM NIKDY NEPODCENVAL A NEHAMBIL SA ZA SLOVANOV A VYCITAL SOM NEMCOM CO NAM V MINULOSTI ROBILI.

  4. Radsej citak lepsie moje prispevky, ako len pisat aby si nieco pisal.

  5. Tak túto holku poznam a bolo zo srdca a nie zo žiadnej literatúri ako vy tu píšete vravím vam že to bolo ZO SRDCA ! ! ! viem aka je chodím snou vonku a je to moja naj kamoška tak ju poznam dosť dobre :))) a aj tímto ju pozdravujem :-* a je to tu unas v Michalovciach doooosť zle je nas tu malo a mame same problemy preto potrebujeme RADY od vas aby sme mohly nejako zakročiť alebo už KONEČNE SPRAVIŤ ! ! ! tak vas prosím pradte nam nejako………………………………………………………………………………………………………………

  6. Tak ty to vies naj. ako je to. Ja ju nepoznam. Ja len ze o tie veci sa zaujimam a chcel by som s k nim dostat.
    Jedine mozem povedat zatial zotrvat. Ja ti vravim prajem si nejaku katastrofu, lebo viem ze to bude smrt aj tohto systemu. MOzno niekto nebude so mnou suhlasit, ale radsej skapem ako zit ako spinavy otrok a este horsie vidiet tak svoje deti a ich deti.

  7. Ahoj Risul.
    Rozumiem tomu čo hovoríš. Každého napne v súvoslosti s tým čo číta niečo iné. To súvisí so subjektívnym pohľadom každého z nás.
    A mňa napadlo keď som si prečítal Tvoj príspevok toto:
    Spokojnosť človeka je subjektívna. Pre mňa je tento svet krásny. Na deti sme všetci citlivejší. Moje deti žijú podľa mňa šťastné detstvo. Miera slobody dnes je taká aká je . Kiež by bolá taká vždy a nebolo to horšie. Keď sa pozrieš do minulosti, tak dnes nehrozí aby ťa obesili na ulici atd atd. Moje deti majú všetko, úplne všetko a patria medzi 1/100 nejbohatších ľudí na svete. To že nemajú vlastný bazén, saunu… môžu chodiť kedy ich napadne zaplávať si do 50 m bazéna. Je ťažké dosiahnuť aby neboli rozmaznané, aby mali úctu, aby si niečo vážili. Ja si zas uvedomujem, že sa im venujem málo a už pracujem na tom aby som robil menej a hoc aj zarábal menej.
    A spokojné sú alebo nie sú bez ohľadu na to, čo všetko majú. To je k tomu systému.
    A teraz k tej spokojnosti – byť otrokom – tomu rozumiem. To je o tej slobode a o obmedzeniach, a o možnosti voľby. Čiastočne to ovplyvňuje spokojnosť.
    Mňa však zaujíma tá spokojnosť. Spokojnosť človeka väzneného a nespokojnosť človeka slobodného. Je to viac o tom človeku ako o tej situácii. Ja som videl umierať svojho otca na rakovinu. A pamätám si atmosféru na jeho izbe. Bola skvelá. Mal som možnosť pozorovať tam umierajúcich ľudí a ich postoj (ich rôzne postoje). Niekto môže namietnuť – mýliš si to so zmierenosťou so svojou situáciou, svojim osudom. Nemýlim.
    Mnohí tu sú nespokojní a keď sa zmení to čo si myslia že im vadí alebo čo im skutočne vadí, nespokojní ostanú.

  8. hmm tak konecne si sa odhodlala somrad ze si ma nesklamala pozdravujem cele michalovce Hlavu Hore!

  9. aby sa nepovedalo, ze ja som sa nezapojila …. he ale odpisem sukromne na mail .. za par dni ….. a k tejto rade?
    No neviem tu je kazda rada draha ako sa vravi … ale ja poradim len tolko, xodte ostatnym prikladom, nerobte veci, za ktore nas ludia potom odsudzuju ako bytky a podobne bez priciny, kukam ze ty si dost uvedomela a tak skus nejako aj inyx uvedomit… he ale toto su len blaboly viac v maily

  10. aj ja Vám poradím🙂 Investujte energiu radšej do seba a nie do cudzých bielych či nebielych ludzí !

  11. nemyslím si, že len Michalovci sú problémom počtu ľudí….resp. počtu kvalitných ľudí…a rady na to…neviem či existujú rady…..ale ako hovorí admin….treba sa vyhýbať tým takzvaným zlým článkom…snažiť sa robiť podľa vlastnej hlave…či už vás bude veľa alebo málo….

  12. bol by som velmi rad keby si s mi ozvala.admin na tejto stranke ti da na mna kontakt a zasiel by som k vam.bol som tam par kat pri vasich.a fakt to nie je ziadna slava.mozno ma aj poznas.napis

  13. dont push me cos im close to the edge hehhhehhhehheh !

    Nepotrebujete dajaký zmeták , ked idete už čistiť tie ulice ?
    lionhearted boyz and girlz
    faschistische spielchtien

  14. kedze sa tu riesia ine veci ja len podtknem ze ako to co robi jedno dievca tu v NR je dost nehorazne viem ze odbacam od temy cotu preberate ale je to tak ja is neivme pomocxt vsak ona JE 8SMEJ TIREDE A MA 16 TO JE JAK uciganou nie???ako mne to je na smiech to dievca slescna zuzaaana mnohy ju poznaju z NR

  15. zuzaaaaaaaaaana V.stetka

Pridaj komentár

