Napisali ste nam

Keby si len vedela, ako Ti rozumiem. Kazdy den rozmyslam o takychto veciach, no viem,ze v dnesnej spolocnosti je tazke presadit nacionalisticke nazory. Ludia si myslia,ze im chcem ublizit a nevidia,ze v skutocnosti mi na nich zalezi. Najhorsie to bude na buduci rok,kedy budeme na dejepise brat 2.svet.vojnu-mame ucitelku,ktora je dokonalym produktom zidovsko-komunistickej ery,takze na mna bude kazdy pozerat ako na netvory,ked zistia,co vlastne uznavam. Normalne sa toho bojim,lebo som proti tomu bezmocna-len tam budem sediet a pozerat sa ,ako dalsia generacia dostava novu davku klamstiev a vymyslov. Ta ucitelka sa navyse tvari ako najvacsi martyr,ked hovori o holokauste a vsetci ju tak nemo pocuvaju,a pritom si uplne vymysla-napr. ma presviedcala,ze zeny v lebensborne museli byt predovsetkym pekne.Potom ma zhodila,ze mna by ajtak nezobrali,lebo mam tmave vlasy. Ja som jej povedala,ze Nemcom islo predovsetkym o crty tvare a rodokmen,no ona nepocuvala a sarkasticky sa smiala.

Problem je,ze one lutuje iba Zidov, a na Slovanov kasle. Raz na hodine recitovala Detvana,a zatial,co mne bolo do placu,ona sa v strede basne zacala smiat a robit si z toho srandu. Ako by som tomu mohla zabranit,ak sa to vobec da? Mam sa vobec snazit protestovat na hodine?

PS: som strasne rada.ze existuju ludia s podobnymi nazormi

10 odpovedí

  1. neboj je nas dost len je v dnesnej dobe tazko normalnych ludi aj medzi nami najst…teda oni aj su ale vacsina tu normalnost prisposoby partii a nebudeme si klamat vacsina vidi svoje bojovanie v sedeni v krcme, nadavani na celi svet a sem tam zmlateni niekoho. My sa snazime trochu v ludoch dvihnut to ludske a mozno sa to niekomu zda spiatocnicke, ale bez toho aby sme sa vratili ku korenom a uvedomili si, preco a naco hnutie volakedy vzniklo nemame moc velke sance ziskat akekolvek sympatie nie to este nejako uspiet
    a koli ucitelke sa netrap, ver svojmu a ona nech si rozprava co chce, len bohuzial si v pozicii, ze ak to chces niekam v zivote dotiahnut musis si zahryznut do jazyka, a este vela krat v zivote si aj budes musiet, mozno to niekomu pripada a bude priipadat malo hrdinske alebo take, ze sa hambis za vlastny nazor, ale nedaj sa takymito ludmi pomylit. Ty si na tej ucitelke zavisla..to je fakt, ktory nik nezmeni a pokial nechces skoncit so zlimi znamkami alebo opakovanim rocnika, podla mna ti nic neostava

  2. no ak si chces uskodit,protestuj.na tvojom mieste by som sa s prehladom uslieval a myslel si ‘ty piiip ako by som ta nakopal do piip’ a smej sa s nou.po 17 rokoch v ‘skolskych laviciach’ uz nejake tie skusenosti mam=)

  3. malo byt ‘usmieval’… inak babi focusni pls na gramatiku =D

  4. Prepáčte, ale musím byť teraz kus kritický voči Vám! Kedže neviem, ako to u Vás funguje… V niektorých článkoch a rubrikách hľadáte nové tváre, osoby pre prípadnú pomoc, resp. spoluprácu s projektami, na ktorých pracujete, prípadne este len pripravujete… Prejdem k pointe…
    Ja som Vám ponúkol pomoc, a aj som si objednal tričko, aby som Vám vyjadril podporu, no a Vy ste sa mi do dnešného dňa neozvali, ani nezareagovali na moju objednávku! Môžem Vás požiadať o vysvetlenie, napísanie dôvodu, lebo sa mi to zdá také neférové…

  5. My sme tému druhej svetovej vojny už prebrali a našťastie učiteľka nemala žiadne pripomienky. Berie všetko z neutrálneho hľadiska a tak by to aj malo byť, keďže učiteľ má byť profesionál. Akurát minulú hodinu profka vyčlenila hodinu na tému holocaust. Jedna spolužiačka si pripravila referát- samozrejme na ochranu Juden a aj tak ju skoro nikto nepočúval. Inak som si všimla, že v stredoškolskej učebnici pre gymnáziá sa tejto téme ani nevenujú, lebo sami vedia, že má dosť medzier. A keď do Teba budú spolužiaci niečo hustiť, alebo sa na Teba pozerať ako na “nacka”, tak Ti poradím, aby si bola ticho, pokiaľ nemáš vhodné argumenty, ktorými by si ich mohla potopiť. Inak to nemá význam. Ja som chcela pripraviť referát z knihy Osvetim- fakta verzus fikce, ibaže som sa nakoniec na to neodhodlala, lebo by mohli byť z toho zbytočné problémy, vzhľadom na to, že akékolvek popieranie holocastu je trestný čin

  6. mirec: tak ja teda neviem, ale odpisala som ti na mail …. navrhla som tam stretnutie, dala ti svoje ICQ a napisala aj o tricku …sorry, ze take veci neriesim tu, ale nemyslim, ze je to uplne vhodne miesto

  7. admin: vážne mi do tejto chvile nič neprišlo! Viem, že tu neni na to vhodne “miesto”…, ale fakt mi nič neprišlo, prosím skús ešte raz.
    mirec1484@azet.sk

  8. admin….myslim, ze ked uz ste nacionalisti a branite buducnost deti tak by neuskodilo aj trosku branit a ctit svoj jazyk,…….spisovny!!!

  9. DD: Dúfam, že mi to admin prepáči, že ti odpoviem namiesto nej, ale ako sa už vyjadril crovax, tuším, že v rubrike EMO…, tak aj podľa mna sa nemeria úroven národného povedomia a hrdosti, resp. vlastenectva pravopisom, a už vôbec nič to nemá s tým, že chcú, chceme brániť budúcnosť bielych detí! Takže nepleť si pojmy a dojmy…

  10. mirec jasne ze prepacim …. ja osobne viem, ze neviem pravopis, ale presne ako sa povedalo …. a ono je napriklad dokazane, ze technicky zdatny ludia maju problemi s pravopisom … to sa neobranujem, len chcem tym povedat, ze to je tak ako aj s jazykmi, nie kazdy je schopny sa naucit anglicky a podobne, tak ako nie kazdy mal v skole s matematiky 1ku ….. a nie je to tym, ze clovek nechce, ja osobne ked som bola mala som denne pisala diktat, rodicia si na to potrpeli, kedze som s tej slovenciny co sa tyka pravopisu bola na tom stale zle a tak isto som citala mnozstvo knih a citam dodnes..aj ked uz ovela menej … a aj tak nepomohlo …. ale zase takej matematike som sa nevenovala skoro vobec a vzdy mi to slo … to su veci, ktore maju do cinennia s tym ako cloveku pracuje mozog, nie s tym, ci je niekto narodne citiaci alebo nie.. a ma to inak len tak mimochodom aj odborny nazov, Dysortografia – porucha pravopisu

Pridaj komentár

