PF 2008

Všetkým naším priateľom, aktivistom a sympatizantom želáme

Všetko najlepšie do roku 2008.

Nech je tento lepší ako tie predošlé a spoločnými silami sa nám podarí pričiniť sa o lepšiu budúcnosť bielych detí. 

Hlavu Hore

9 odpovedí

  1. tak teda stastny a vesely ten novy rok,vela uspechov v kazdej oblasti🙂

  2. stastny a vesely novy rok a vela uspechou s našim-vašim projektom do nového roku a nielen do tohto roku

  3. Rok 2007 bol, aký bol. dieťatko sa narodilo, má svoje detské problémy. Ale verím, že tento blog, a hlavne aktivity ľudí okolo neho, budú stále kvalitnejšie a osobne to podporím, čo mi budú sily stačiť.
    Kritikom: ak budete robiť minimálne to,, čo títo ľudia, klobúk dolu.
    Priaznivcom: Nepodporujete nikoho, okrem svojich potomkov. O tom to je.

    Včera som videl nádherný úsmev 9mesačného dievčatka. To samo o sebe stojí za snahu vybudovať pre ňu a pre naše deti nádhernú budúcnosť. Prestaňme konečne byť sebeckí a začnime sa zaujímať o to, čo bude o rok, o dva…o sto rokov… a každý o svoje. Že sa zaujímame a staráme o biele deti….kto iný to robí? Adoptujte si dieťa z Afriky…fajn… ale čo deti v Európe? Aha, ako v Star Treku … do budúcnosti sa s nimi nepočíta?

    Všetkým uvedomelým bielym ľuďom prajem všetko dobré v novom roku 2008. Prajem to i tým neuvedomelým, prajem všetko dobré čiernym, bielym, žltým, zeleným…ale ak to bude kolidovať so záujmom bielych, nebudem stáť nečinne. Každý, kto sa prizerá len tak, ako sa tu valia hordy prisťahovalcov a neurobí proti tomu nič (a tým nemám na mysli bitky v metre, v MHD či iné puberťácke výčiny)… zabíja vlastné potomstvo.

  4. freeman .. klobuk dole naj prianie ake mohlo byt … mam ti lichotit ?:-) ved ty vies he

  5. Priatelia,
    všetko dobré v novom roku prajem,
    čistú myseľ, jasný cieľ a tvrdú päsť!

    Vymyslel som si taký termín že apolitický NS..😛

    čo by ste si pod tým vedeli predstaviť? len ma neukameňujete, prosím🙂

  6. Saint Evil,: Prečo ukamenovať, však podla tych príspevkov, čo tu píšu tzv. naši, väčšina je tiež NS-14 words, no sú viac menej apolitický.
    Páči sa mi tento termín asi ho s tvojím dovolením začnem používať aj ja!
    Aj ja Ti prajem Všetko dobré v novom roku!

  7. vsetko dobre, uplne vsetkym, aj tym, ktorych ,,biele,, aktivity narusaju uplne normalny zivot bielych ludi
    vsetkym aby si konecne uvedomili o com zivot je, a aby len nekecali ale presli aj k cinom, aby si napr adoptovali biele deti aj realne – ja som si adoptoval 2 biele deti a jedno mam vlastne a vsetky tri su ako moje vlastne
    a vsetkym aby neboli napadnuti ,,bielou silou,, ani ziadnou inou silou

  8. aj ked nazapadam do kategorie, ktorej bolo prianie urcene, prajem vsetko dobre
    vsetkym ludom citajucim tento blog, vela radostnych chvil v ich osobnych zivotoch, vela uprimneho porozumenia a lasky v ich rodinnach, nech ich rodicia citia, ze maju deti a nech ich deti citia ze maju rodicov
    nech su oporou svojim blizkym a nech su ich blizky oporou im
    nech sa nad tieto najprirodzenejsie a najkrajsie vztahy nikdy nedostane ziaden nazor, ktory by ich nastrbil a nech ich nikdy nenarusi ziadna ideologia
    nech nikdy nespoznaju podraz od blizkej osoby, ktorej verili
    nech im slnko svieti

  9. mirec1484: heh.. okej.. toto bolo k tomu že to je o životnom šýle a mnohí tak aj žijú a ani to nevidia.. napríklad takí šermiari (iste nie všetky skupiny a ani jednotlivci).. ja mám s nimi dobrú skúsenosť.. a však oni sú skeptickí kvôli kinderákom..

    podobne ako s tým či sme ľavica alebo pravica.. je mi to fuk.. ja si myslím že NS je nad vecou😛

    nechem sa rozkecávať.. to sú také moje myšlienky.. možno to tak ani neni😀

Pridaj komentár

