Sranda na židovský spôsob alebo My národ vyvolených

Meno Sarah Silvermanová som prvý a dodnes aj posledný krát zaregistrovala pri odovzdávaní neviem akej ceny, kde si robila srandu s Britney Spears. Nie, že by to nebola vhodná obeť, ale povedať o jej deťoch,  o kohokoľvek deťoch …. „Videli ste deti Britney Spears? Bože, sú to tie najroztomilejšie omyly aké v živote uvidíte. Sú také roztomilé ako tá oholená vagína z ktorej vyšli.”….. my prišla dosť silná kafa. A všetci super umelci, zaujímavé, že zväčša čiernej pleti, sa na tom úžasne zabávali. Ale brala som to „celebrity“ sa zabávajú.Avšak včera som sedela pred monitorom a kukala ako debil na niečo, čo ma šokovalo, … Úplne náhodne som narazila na článok o nej a o jej kariére komičky. Ponúkam tento prepis aj Vám……
“Ja dúfam, že židia zabili Krista… Ja by som to urobila. Do riti, ja by som to teda urobila – v sekunde!”

“Hádam je to nejaká chyba”, pomyslel som si. “Tak ďaleko by predsa nezašli.” Ale rýchlym hľadaním na google, použijúc meno tejto známej a toľko oslavovanej milovanej židovsko-americkej princeznej a pár kľúčových slov v súvislosti s jej predstavením, som našiel, čo som hľadal. Samozrejme, teraz si už uvedomujem, že som bol naivný, ak som si myslel, že “tak ďaleko by predsa nezašli”; to je príznak popierania nosa medzi očami, čo dnes možno povedať o mnohých z nás, keď sme zrazu nútení brať na vedomie skutočný rozsah situácie, ktorej dnes čelíme. Pokiaľ ide o “tých milých židov”, čo majú teraz pod kontrolou náš zábavný priemysel a o úroveň, do akej sú schopní v tejto dobe klesnúť, je to až šialené a nepochopiteľné, že každému, kto má čo len trochu zdravého rozumu, sa to zdá byť nemožné.My, “neverci” rozmýšľame úplne inak než židia, o čom svedčia dejiny posledných dvetisíc rokov. Kým sme my “neverci” a oni sú “židia”, nikdy sa nestretneme zoči voči, čo si oni jasne uvedomujú, ale my nie. Práve z toho dôvodu je tu nepopierateľná prevaha židov alebo iného židovského vplyvu v amerických médiách – pretože kultúru “nevercov” musia prerobiť na svoj obraz tak, aby bola “prívetivejšia” k tomu, čo oni majú radi, k ich agende. Ak nám tento dôvod nie je úplne jasný, čiastočné potvrdenie možno nájsť v smutne známom článku Joela Klinea, ktorý uverejnili Los Angeles Times pred pár rokmi:
“Toto sa udeje vtedy, keď vy (“neverci”) nás zabudnete strašiť. Teraz, keď sme sa už asimilovali do takej miery, kedy sa už od iných vôbec nelíšime, pokúšame sa pretvoriť komunitu tým, že vám našu kultúru pcháme nasilu dolu hrdlom.”

A tak, keďže my nezmýšľame ako naši náprotivkovia v židovskej komunite, máme potom ťažkosti pochopiť, čo ich poháňa a motivuje. Máme problémy oceniť tie kvality, ktoré si mnohí z nich (ak nie všetci) na sebe tak cenia: sklony k nervozite, ochota “prekračovať hranice”, pokiaľ ide o slušné správanie, ochota urážať a vždy prítomný sklon k špineniu a degradovaniu toho, čo je pre druhých posvätné – čo oni kolektívne nazývajú “čucpah”.

Počas hľadania na internete som našiel veľa iných smetí, ktoré (Silvermanová) vyprodukovala a ktoré ilustrujú, prečo si títo ľudia o sebe myslia, že sú nám nadradení: hlboké diskusie bez zábran o análnom a orálnom sexe, o krvismilstve, prerušení tehotenstva, znásilnení, beštialite, masturbácii, žarty na adresu hladom zomierajúcich alebo chorých ľudí, čo len chcete – od tejto veľvyslankyne tej skupiny obyvateľstva, ktorí s priam vojenským fanatizmom veria, že si ich vybral Boh a má ich rád viac, než kohokoľvek druhého.

Skontaktoval som sa so svojím židovským priateľom, ktorý sa ma stále snaží “napraviť”, keďže podľa neho nesprávne chápem judaizmus.
Stále mi vraví: “Nie; my necítime nenávisť k Ježišovi, my si len myslíme, že to nie je syn boží.” Spýtal som sa ho, či pozná Silvermanovú a či počul, čo vo svojich vystúpeniach hovorí a čo povedala o Ježišovi. Odpovedal kladne. “Prečo sa proti tomu neohradíš?”, spýtal som sa ho. “Nerobí ti starosti, že keď bude židovská komunita mlčať, kresťania môžu nadobudnúť dojem, že všetky tie staré výroky o židoch, nenávidiace Krista, sú pravdivé?”

Odpovedal veľmi zaujímavo: “Vieš, naši rabíni učia, že my sa nemáme čo miešať do takýchto vecí. My by sme mali žiť príkladným životom, aby sme tak svedčili o kvalite judaizmu.” A ja ho preruším: “Ale prečo ste potom takí hluční, keď sa niekto vyjadrí osočujúco o tom, čo je posvätné pre vás?” Odvetil habkavo a len zopakoval, čo už povedal predtým.

To nie je náhoda, že Ježiš nás najviac upozorňoval na to, čo sa nazýva “pokrytectvom”. Keď my, kresťania, správne pripisujeme zavraždenie Ježiša Krista pred dvetisíc rokmi jeho židovským nepriateľom, označujú to za “prejav nenávisti” a z toho chcú teraz v Spojených štátoch urobiť trestný čin, ako a im to už podarilo inde v bývalých kresťanských západných krajinách. Ale oni sa pritom toho voľne dopúšťajú – a my máme len sedieť a znášať to ako žena, čo sa nechá znásilniť gangom výtržníkov, keď operujúcim princípom za týmto všetkým je: “Lebo je to sranda, keď to robíme!”?

Podľa nich je to v poriadku, keď zobrazujú Krista tak, ako by si to želali jeho nepriatelia – že je to nemanželský syn rímskeho stotníka a že ide o “pajáca, ktorý si zaslúžil to, čoho sa mu dostalo”. Vtedy je všetko v poriadku, keď ho predstavujete v tomto svetle; potom môžete nariekať nad jeho smrťou a popisovať židovskú konšpiráciu zničiť ho a jeho revolúciu proti farizejom. Ale ukazovať prstom na vinníka, ktorý sa teraz otvorene chváli rolou, akú v tom zohral a pritom to robí v totálne znevažujúcom svetle, to je už podľa nich niečo úplne iné.

Viete si predstaviť, moji drahí pozemšťania, aké zavýjanie by sa dostavilo, keby “neverec” povedal: “Dúfam, že Hitler zabil 6 miliónov židov”. Alebo keby moslim povedal: “Dúfam, že toho židovského reportéra Daniela Pearla sme skutočne zabili.”?

Panebože, spoločnosti, vyrábajúce upchávky uší, by toľko zarobili na tej uši trhajúcej udalosti, že by potom mohli spoločne vytvoriť nový bankovnícky konglomerát.
Vzdajte sa, milí “spolu-neverci”! Nechajte to v božích rukách a nepokúšajte sa obrátiť židov a oslobodiť ich od ich slepoty! Tí pohŕdajú vašou dobrou vôľou a smejú sa z vašej naivity rovnako, ako sa smiali z Ježiša, keď visel tri hodiny na kríži.

My sa medzitým musíme venovať tomu, aby sme zabezpečili budúcnosť svojím deťom a vnukom tak, aby boli v bezpečí pred takými, ako je Sarah Silvermanová a spol., ktorí sú odhodlaní uspôsobiť ich tak, aby boli vhodnejší pre synagógu. Zachrániť naše potomstvo zo spárov týchto dravcov sa nám nepodarí vtedy, ak si stále budeme robiť starosti, aby sme nejako neurazili svojich “dobrých židovských susedov” – ktorí mlčia vtedy, keď iní spomedzi nich urážajú to, čo je nám sväté. Ich mottom bolo vždy “Nikdy nezabudnúť!” a vzhľadom na veci, aké sa dnes dejú nám, by sme sa tej rady očividne mali držať aj my – ak už nie z iného dôvodu nuž kvôli tým, ktorí budú užívať plody toho, čo my dnes sadíme.
A nemyslite si, že tí niekedy budú mať dosť. Ako už toľkokrát demonštrovali, to sa nestane nikdy.(krátené)
Mark Glenn, The Ugly Truth
http://theuglytruth.wordpress.com/2007/08/12/%e2%80%a6because-it%e2%80%99s-funny-when-we-do-it/
 

21 odpovedí

  1. toto je podla mna ubohost .. nie som veriaca a ani faninka britney …. ale je nehorazne .. ake silne slovo ale ine ma nenapadlo … kam az si moze dovolit zajt Jude, Je uplne fascinujuce sledovat, co vsetko si oni mozu dovolit. Skusme tak zo srandy my zacat polemizovat o nich …..

  2. boze, ved z toho cloveku prichadza az nevolno… tu zenu este nikto neumlcal???

  3. spinave zidovske kurvy,ktore si vo svojej nadutosti myslia,ze su nad vsetkym a vsetko je im podriadene.ale smerovanie sveta je neuprosne,aj na nich pride,aj ked nie nasou rukou…

  4. ono je ale najviac aspon pre mna zarazajuce to… ze tento program ma vysoku sledovanost ….. teda pre mna nie ale pre ludi, ktory nas obvinuju, ze za vsetkym vidime zidovske sprisahanie by to zarazajuce malo byt …. preco uz davno nik s predstavitelov najsilnejsej cirkvy na svete proti tomuto nevystupil?, preco rozne spolocnosti nezacnu protestovat, ze uplne otvorene uraza a hanobi vsetko co je aspon kusok hodnotne na svete? ze si robi srandu z nevinnych mrtvych, deti …. proste obycajna spina co vypusta …..este stale sa najde niekto, kto si mysli, ze keby nebola zidovka tak jej to prejde????

  5. hm, to je dobra otazka, ale myslim, ze v amerike je vitane vsetko, co zvysi sledovanost… peniaze….

  6. a najhorsie je u nas to,ze afaci ani nevedia,kto je zid,keby zili pred vojnou bok po boku s zidmi,tak dnes uz hajluju na ulici:)

  7. he asi tak, ja by som odporucala nech sa porozpravaju so svojimi starymi rodicmi, tymi co zili za vojny, mne moji rozpravali ako cez vojnu zidia na ake uroky davali jedlo a podobne a to moj starky bol partizan, to len aby niekto nechcel tvrdit ze bol prisluhovac nemcov, preto to tvrdil

  8. Je to svinstvo a urcite to nedopadne dobre pre tych zidov!!!
    Boh netresta palicou!
    Ale svet nevies spasit ty ani nikto jedine seba.
    Zacat treba u seba a pracovat na sebe!
    Napriklad ja uz roky ziadnu televiziu nepozeram.
    ….. sedim stale pri PC.😀

  9. sranda – ale odtial potial ….. ale to asi dotycna dama nepozna. je zvlastne, na com vsetkom a akym sposobom sa ludia dokazu zabavat

  10. jo to je a je zaujimave, ze pri temach kde keby srandoval bezny clovek.. bezny nie mi…. he …. by uz davno bol poplach…napriklad ako tie spomenute dvojicky …. tak ked o tom sranduje zidovka je vsetko OK …. kedy sa ludom otvoria oci?….

  11. admin, tak to je dobra otazka…ale odpoved na nu nepozname, ale ako sme si zvykli pri tejto spolocnosti, asi sa neotvoria nikdy, pretoze oni CHUDATKA mozu vsetko a MY nic😦

  12. zuzi je to trosku inak…mozes UPLNE vsetko, pokial to nieje namierene proti nim:)

  13. he crowax …. vystizne

  14. to mas ako s negrom …. oni si neger povedia medzi sebou a je to ok…povies mu neger ty a si rasista

  15. crovax no ale proti nim je namierene vseto , nie ?:D

  16. Crovax, niečo si spomínal o skurvených židoch.

    Ty ubohý smradľavý hnoj. Skurvená je tvoja vyjebaná mater, čo jebávala na stanici za jedno pivo, protože je kurva od narodenia a tvoj prašivý otec je nevládze vytrtkať. Teba počali ožratí v družstevnej maštali kde kydali hnoj. Ty furt sedíš doma, lebo si nezamestnaný, popíjaš Pandúra leštíš si bambus a závidíš ostatným lebo sám si neúspešný a frustrovaný, preto sa ukájaš v nenávisti.

  17. Juro …. pocuvaj ja zacinam mat podozrenie, ze to enjako vsetko dobre poznas….. len tak dalej od teraz kazdy tvoj prispevok v urazlivom tone mazem…. raz som uz niekomu napisala, ze je to najprimitivnejsie co som tu citala beriem spat a dotzcnemu sa ospravedlnujem…..toto je to najubohejsie a tak rychlo to asi ani nic nepredci ……
    for all: mam zmazat vsetko cim prispel? aLEBO NECHAME AKO UKAZKU PRIMITIVIZMU

  18. ADMIN

    priznavam, že píšem hrubo ale na druhej strane to myslím úplne vážne, pretože ľudí ako Ty , crovax a Vám podobní t.j. fašistov, rasistov. považujem za strašné zlo a hanbu ľudstva obecne, som síce liberál, ale si myslím že zlo a nanávisť ktorú šírite by mala byť tvrdo potieraná.

    PS: Preboha keď už si admin, čistá biela árijka- nauč sa konečne aspoň trochu pravopis aj v tomto robíš hanbu slovenskému národu.

  19. admine .Kdyby o těch židech zkurvených to nebyla pravda tak bys tak nereagoval.Ja sam jsem o židech dost slyšel a četl od Egypta až dosud.Zachytil jsem dokument,jak se žide vyjadřují o české vládě.koho podrží a koho odsunou na druhou kolej.Pomoci USA kde si mysli že je nikdo nevidí,dělají špínu ve světě aby natím vydělaly.A to dělaj chybu a za chyby se platí.
    Výš proč mají žide velké nosy?,proto že je kislik zadarmo.

  20. Jura … priznam ze som nepochopila …. ako ze ja obranujem zidov ci co?

  21. Neviem o čom rozpravate?

Pridaj komentár

