Príroda sa potešila

Tak sme si v sobotu spravili výlet do prírody.

Slniečko svietilo, bol krásny deň a ja sa chcem týmto poďakovať všetkým zúčastneným, ktorým sa nelenilo a prišli spraviť niečo pre prírodu.Pozbierali sme nejaké odpadky, opiekli klobásky, strávili pekný deň. Naša „odpadková brigáda“ bola pri rybníku, kde žijú labute, kačice a iné vodne vtáctvo. A neporiadok je tam teda poriadny. Či už v rybníku alebo jeho okolí.

Preto pevne verím, že toto síce bolo prvý krát, ale nie posledný, čo sme niečo takéto spravili.

Bolo by fajn, keby sa nám podarilo okolie rybníka vyčistiť, keď už si ho ľudia pomýlili so skládkou.

Verím, že do budúcna sa k nám pridajú aj tí, čo teraz zaváhali.

4 odpovedí

  1. aj keď nás bolo tak žalostne málo….. ale predsalen ma to neprekvapilo…. a tým chcem apelovať na príspevok k pozvánke…teda na svoj vlastný….že som zase raz mala pravdu…. ako povedala adminka, keby sa dalo na pozvánku “P.S. Po akcii pivo zdarma” možno by nás bolo viac….prípadne keby sme pochodovali stredom mesta a skandovali rôzne heslá, tiež by sa asi pridalo viac ľudí…..aj mimobratislavských….. navrhujem však spraviť túto akciu aj na strednom SVK a som zvedavá, či bude počet stále taký žalostný….alebo naozaj sa to zdá ľuďom tak ďaleko….

  2. jaaaaj moja …. he ale ja mam dobry pocit .. Arya ma dobri pocit he …. a snad sa ludia spamataju a uvedomia si, ze ked chceme bojovat za 14 slov je to asi aj o takej prirode, lebo ja neviem ale moja osobna predstava buducnoti bielych ludi sa nespaja so smetiskom miesto luky alebo kaluzou hnusu miesto rybnika

  3. Myslím si, že takýchto akcií by sa malo robiť viac, má to určite zmysel. Príroda potrebuje našu pomoc, keď si občas vyjdem do prírody, tak sa mi až hnusí, ako môžu niektorý ľudia urobiť taký bordel. Niektorí ľudia by sa mohli nad sebou vážne zamyslieť. Ja som sa akcie bohužiaľ nezúčastnil, ale prajem vám veľa úspechov do budúcnosti, aby ste ešte urobili zopár takýchto akcií a sľubujem, že sa už určite zúčastním.

  4. U88🙂 beriem ta za slovo, lebo urcite to este zopakujeme …. ja som mala s toho velmi dobry pocit … a urcite som nebola sama … a za ten pocit to stoji

Pridaj komentár

