88 osmnáctek

Eichlerovi hráblo.

Daniel Landa, muž mnoha tváří, z nichž žádná není dost dobrá, rozjel podle rozhodně ne málo vykolejeného Eichlera prioritní neonazi projekt, totiž koncertní turné. Na límci uniformy, ve které je vyobrazen na plakátu, má nápis Mercurius. To je latinský název planety Merkur, která obíhá kolem Slunce jednou za 88 dnů. Poselství je jasné. Písmeno H je totiž osmé v abecedě. 88 je tedy to samé jako HH a HH je Heil Hitler, neboli nacistické provolání slávy vůdci. To dá rozum. A to vůbec nehovořím o tom, že uniforma ve které je Landa oblečen, je uniforma vojenská, možná snad i německá!

To je však jen nesmělý náznak podvratného působení holohlavého hudebníka (zkratka H.H.). Čtenáři chatu na seznamu.cz, sympatizanti bůhvíčeho, položili Landovi 8.088 dotazů. Jednoznačně náckovská provokace.

Ani to však není dost. Jsem na stopě skutečně kolosálního nacistického spiknutí, které se valí na naši zem. Náklady na eventuální pořádání olympiády v Praze byly vyčísleny na 88 miliard, čímž se její pořadatelé definitivně odkopali. Jistě si všichni vzpomeneme na olympijské hry v roce 1933, které se proměnily v demonstraci árijské superiority. To přesně plánují ti, kdo nyní tahají za neviditelné 88cm dlouhé provázky, neviditelní skrytí nacisté. Jediným východiskem je přijmout příslušná opatření a olympiádu adekvátně prodražit.

Prominentní člen SDH Obecnice Kašpar Tittl zemřel ve věku 88 let. Těžko věřit, že tomu chtěla náhoda.

Posledně infiltrovali nacisté výrobu domácích spotřebičů, jmenovitě vestavných trub. Co si asi myslet o výrobku Ariston FO 88 C.1 IX? Slovo “Ariston” je nepochybně derivováno od něčeho árijského. 88 není vůbec třeba komentovat. FO znamená v tomto případě Führer´s Ofen, neboli vůdcova trouba. Stálo by za prozkoumání, zda název tohoto spotřebiče není výsměchem holocaustu, protože trouba a pec jsou skoro to samé.
 
Co se asi děti naučí říkat do dětské chůvičky HARTIG + HELLING  MBF 8888? (informace z webu hovoří jasně: Mobilní 2-kanálová chůvička německé firmy H&H (!) s  digitálním kódováním pro nerušený přenos a dosahem  až 600 m a 3-letou zárukou). Kromě toho, její název zní natolik německy, že nepochybně pochází ze země, kde se zrodil nacismus. Die Chůvička pro malé holohlavé nácky patří zakázat.
 
Biji 18x na poplach! Začíná to nevinnými číslovkami a končí holocaustem!
Prevzate http://www.dfens-cz.com

37 odpovedí

  1. Olympiada v 1933? Nie nahodou 1936?!

  2. tak toto bol genialny clanok,na jednej strane ma super pobavil,na druhej strane presne to iste si myslim ja, vsade hladaju skrytu symboliku a vsetko,co sa len trochu podoba, je oznacene nalepkou ‘neziaduce’.

  3. jj napriklad cislo 18 nemusi znamenat len A.Hitler. ale napr. Andrej Hlinka hehehh

    netreba si nechat skakat po hlave ale ucit sa bojovat zo systemom

  4. snazime sa …. kazdy asi inak ale snazime, my sa hlavne snazime aby ten nas boj nebol zbytocny a nevyzerali sme ako ryby na suchu agresivne zmietajuce sa vo vlastnej nemohucnosti

  5. Nebudem nadväzovať na nijaký predošlý príspevok v tejto rubrike, len chcem napísať, že sa už veľmi teším na 25.5.,kedy bude koncert v BA! Pomocou /aj/ jeho hudby som na tom teraz tak dobre, v pohode, a to mu nikdy nezabudnem!

    Aj keď veľa ľudí z môjho okolia ho odsudzuje, resp.odsudzovalo, mne sa jeho hud. tvorba páči! A preto budem jedným z tých NS sympatizantov, ktorí jeho koncert navštívia!

    KRÁSNEHO VALENTÍNA VŠETKÝM BIELYM ŽENÁM!
    / Aj keď je tento “sviatok” vďaka američanom priveľmi komercionalizovaný a v podstate ho ani ja nikdy neoslavujem, mám veľmi rád biele ženy a myslím si, že aj keď ani ony, “tie naše”, ho pravdepodobne neoslavujú…, aj tak im prajem NECH NÁJDU SVOJE ŠŤASTIE AJ V LÁSKE, AKO AJ V CELKOVO V ŽIVOTE!

    mirkis

  6. mne sa landova hudba pacila,ale z informacii ktore o nom mam(teda ak je to pravda) tak to musi byt riadny curak

  7. crovax: Vynikajúca poznámka v zátvorke…, ak je to pravda, lebo ani ty, ani ja ho nepoznáme osobne/ aspoň myslím- podľa tvojho príspevku/ , a ani tá ďalšia hromada NS a sympatizantov, čo o ňom klebetí…, ja tipujem, že je to v podstate fajn chlapík, hoci sa už niekoľko krát vyjadril PRE MÉDIÁ tak, ako sa vyjadril! Svet je ako spieva Kabát 1 veľký cirkusový stan, divadlo, každý sa na niečo “hráme”, či už vedome al. nevedomky…!

    Ja preferujem osobné stretnutia a spoznávania…!

  8. ale som rada, ze konecne niekto na to nase spiknutie prisiel … uz sa nemusime schovavat :-)))))))

  9. mam dojem, ze je tu niekto paranoidny : D

  10. odkedy si paranoidna yarush?=)

    mirec: trochu ti budem oponovat.normalny clovek nebude hrat divadlo ako som pocul o nom,teda jeho vyjadreniach na adresu slovakov,ako som povedal,bud su to len kecy,alebo je to riadny curak=) vyjadrenie,ze take kecy robil len pre zviditelnenie neberiem

  11. crovax: Ja tým Landovým / údajným/ rečiam, ohováračkám na adresu Slovenska a Slovákov neverím… Dnes som sa o tom rozprával aj v mojej rodine, keď mi mama na to povedala, že ani ona tomu neverí, veď si obsadzuje, vyberá do svojich projektov, muzikálov aj Slovákov- čo to je fakt. A ja sa dobre pamätám aj na jeho vyjadrenia, či už v telke al. v novinách, že aj keď sme sa rozdelili v 1993, tak “on sa cíti byť stále čechoslovákom.” Nemám, čo dodať…, snáď len, že sa veľmi teším na 25.5.!

  12. crovax: vieš že ani neviem??? pozriem sa do svojích lekárskych spisov….

  13. : D

  14. ty mozes mat lekarsky zaznam,spisy mozu byt leninove:)

  15. chlapci drahy….. nevie ake mate vyjadrenia konkretne na mysli ale ak to ked odmietol hrat kym neodidu slovaci…. to bohuzial je pravda… je medzi nami dost pamatnikov co tam boli aj osobne ….. mna skor zarazila relacia 13ta komnata v CTv bola viac ako zaujimava ….http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1186000189-13-komnata/205562210800005-10.01.2006-21:30-daniel-landa.html?from=80 tu si to mozete kuk …. toto ej dost diskutabilne podla mna …. ale zase na druhej strane …. orlik bol super ….. paci sa mi aj jeho terajsia hudba …. ale oddelila som si hudba a clovek

  16. samozrejem nezabudnite si vsimnut inteligentne komentare J.X.Dolezala …. nie su jednoznacne nezabudnutelne … ale vlastne ako vzdy ked sa tento odbornik na neonacistov zacne prezentovat

  17. neviem preco sa riesi tento pometenec landa.je to dilino.kupou listku na koncert podporim jeho tvorbu,muziku a v konecnom dosledku aj jeho ,cize znamena to nekupim,nebudem,nezucastnim.howk.

    J.X.Dolezal je velmi vesela vtipna a humoru vdacna osobka.dalsi uboziak ktory nestoji ani za tych par uderov do klavesnice.howk.

  18. sa cudujem, ze to nema zaruku 88rokov:D no ludska domyslavost je niekedy obdivuhodna, co k tomu dodat:D
    a k Landovi – no za starych cias to bol Pan clovek, ale peniaze znicia charakter….a ked to robi len kvoli zviditelneniu, nemam slov….

  19. crowax: pochopil si??? pochopil!!! tak je jedno, ake slovo som pouzila ci nie??? : )

  20. uz sa tu o tom pisalo
    som rad ze su tu aj pamatnici
    tie jeho vyjadrenia poznate
    a nepovedal kym sal neopustia vsetci slovaci ale slovenske svine
    a nemali sme ziadnu sancu, bud by sme odisli ,, dobrovolne,, po svojich alebo by sme neodisli po svojich
    a dan to iba povedal, vyhodili nas ini samozrejme k jeho velkej spokojnosti
    a babu si tam nepamatam ziadnu
    vacsina boli vojaci

  21. mirec: a mas to tu
    yarush: ja niesom crowax,ale crovax a spis nieje zaznam:D ale mno domyslel som si,aj ked ako vsetci vieme,zenska logika bude vzdy pracovat na nevypocitatelnom principe:P

  22. no no no…..váž slová…..toto ma mohlo uraziť…a adminku taktiež

  23. adminka je nazifeministka :-)))) …….
    k tomu koncertu …. kto tu pise o nejakej babe anonym? si to asi pochopil, ze som to myslela ze ja som ten pamatnik? Nie sice vekom som ale osobne som tam nebola… len poznam ludi co tam boli preto som napisala co som napisala …… Susanna … :-))) dobra poznamka

  24. crovax: kým to ešte aj chlap pochopí, tak je to s našou logikou v poriadku… ale bojím sa zložitejšie písať : P
    prepáč to pomýlené w…

  25. crovax, anonym: Ja netvrdím, že sa to vtedy nestalo… aj ja som povedal a spravil v živote tých sprostých rozhodnutí a činov až až, no tvrdím, že nie všetko, čo sa o ňom hovorí musí byť zákonite aj pravda…!

    Ja na ten koncert aj tak pôjdem, už mám kúpené lístky, tak by som bol blbý… ha ha. Ako napísala aj adminka: “orlik bol super ….. paci sa mi aj jeho terajsia hudba …. ale oddelila som si hudba a clovek”

    Takto beriem aj ja, k tomu incidentu som počul aj rôzne “doplňovačky”, napr. že ho v Prievidzi zbili, lebo neni Slovák atď., takže aj keď to tu nechcem ďalej rozoberať / za nikoho by som nedal ruku do ohňa…/, úprimne si myslím, že by také slová nevypustil z úst “bezdôvodne”!- môj subjektívny názor.

  26. pozri mirec,ludia sme rozni a menime sa,ako na nas cas zanechava stopy,ziskavame skusenosti atd.ale nedokazem si predstavit,ako moze byt niekto tak sprosty,aby povedal to,co on,tam nieje ospravedlnenie vek,ci bol opity,proste NIC.
    miska: aleved vy nieste zeny:) vy steee…(snazim sa z toho vykluckovat)… vy stee… nase hviezdy…tak=)

    yarush:omg musis sa aspon trocha urazit,ved to sa nepatri co som povedal:) teda niekedy mam taky pocit,ze je to pravda..ehm…auuu nebite maaaa…

  27. crowax … no este ze si to zahral tak diplomaticky do rohu heheh

  28. nemusím sa uraziť, takýmto bezvýsledným rozhovorom som sa podrobila už s viacerými chlapmi, v konečnom dôsledku stále bude presadzovaný fakt, že ženské zvládnu aspoň 2 veci naraz…. zatiaľ čo muži…. : )

  29. zeny zvladnu drzat na rukach decko a pritom miesat varechou polievku na sporaku?:) suhlasim,to muzi nezvladnu.
    zartujem,ja niesom taky:)

  30. autor tohoto clanku ma pravdu a ludia by si mali uvedomit z eaj my cierny mame pravo na zivot.Vela bielych nam zavidi vela veci napriklad velkosti niektorych organov, rychlost a ine vyhody a stavim sa ze Hitler nemal o moc iny dovod na vyvrazdenie ciernej rasy.Tak by sa uz niektory jedinci mohli zobudit a uvedomit si ze vo vnutri sme vsetci rovnaky

  31. mistik: Právo na život vám nikto neupiera, ale prečo väčšina z vás / neviem, či si cigán al. černoch/ odopiera PRÁVO na normálny, slušný život nám bielym?

    Ak si cigán… Prečo sa musia báť vyjsť na ulicu normálni bieli ľudia v každom meste/ kde je vás kus viac/ po 22 hod. ?

    Ak si černoch, tak ti uvediem 1 príklad jednej revúčanky, ktorá robila aj pre Slovenskú televíziu, a svojej najbližšej rodine sa zdôverila, že pokiaľ si nevzala angličana a neodišla do Anglicka, nebola rasistka, ale odkedy žije v Anglicku a vidí a cíti okolo seba tých negrov- stala sa z nej rasistka!- pochopil si pointu?

  32. Mistik:”Vela bielych nam zavidi vela veci napriklad velkosti niektorych organov” … heheheheh … ja len ze to o tom ze autor ma pravu a aj vy cierny .. neviem aky si cierny a je mi to jedno …. mate pravo na zivot eh to si precital kde?

  33. Ja z toho fakt nemozem… Ten chlapik musi byt nejak naruseny.

  34. tak autorovi tohoto clanku musi pekne jebat!nemas diplom z matematiky a dejepisu?cct..

  35. takže ked som sa narodila 1.8. tak som potomok Hitlera??? hehe … inak na koncerte som bola bol super🙂

  36. Ty si ocas ze? olympiada v roce 1933 snad 1936 ne kdyz uz a je videt ze si idiot ktery hleda souvislosti tam kde nejsou, takze se zamyslim nad tim co tu kecas!

  37. fihe: ze humor? parodia? neznami pojem v tvojom zivote?

Pridaj komentár

