Znesvätenie Hrobu prezidenta Tisa

V Bratislave poškodili Tisov hrob

Nastriekali naň židovskú hviezdu. ,

Na Slovensku zrejme opäť vzplanú národnostné vášne.

Neznámi páchatelia totiž v noci z 25. na 26. februára postriekali náhrobný kameň Jozefa Tisa žltou farbou. 

Na jednu stranu nastriekali žltou farbou “Stop fašizmu” a na druhú stranu nastriekali židovskú hviezdu.

Pozostatky Jozefa Tisa boli pochované na Martinskom cintoríne 18. apríla minulého roka.Nový pomník na Tisovom hrobe je zo žuly a vyzbieralo sa naň viac ako 200-tisíc korún.

Na pomníku je korpus Krista, kópia Tisovho podpisu a pod ňou nápis kňaz a prezident. V spodnej časti pomníka je uvedený dátum jeho narodenia i smrti a pod tým nápis “obetoval svoj život za vieru a národ”.    

Zdroj: SITA

13 odpovedí

  1. priznavam, ze som tuto tlacovu spravu slepo skopirovala, ale jednoducho toto je uz silna kafa …. nemam slov …. nad hlupostou, neuctou, primitivizmom ….a tak dalej … niektorych nasich “spoluobcanov” ….. ale dost ma zaujima ako sa to bude riesit …..
    nuz ako vravi klasik …. Národ, ktorý si neváži svoju históriu, nie je národom ….. vari to uz zacina platit aj o nas????????

  2. a hlavne co ma zaujima … ci bude na pachatelov taka polovacka ako je vzdy vyhlasena ked niekde niekto zdevastuje zidovsky cintorin …..

  3. keby sa to stalo napr. v USA- hocijaký američan patriot by páchateľov zlynčoval, som zvedavý, čo sa bude diať tu…

  4. prave pozeram spravy na markize … he…bola som zvedava, co tam o tejto veci povedia, je asi polka za nami a stale nic…aale, co je zaujimave, sprava o tom ze G. Meseznikova .. okrem ineho hlavne zida, ze dnes niekto napadlo, dal mu facku a uz je stihany pre rasovo..bla bla….to si ujst nenchali ….samozrejme s prislusnymi pokecmi aky je to strasny extremizmus …. preco asi??????

  5. Našu vládu hrob prvého prezidenta nezaujíma. Už len to, že niekto dovolil, aby sa nedávno porušil…je to hanba

  6. kto seje vietor žne búrku!

  7. Zaujímavé… Doplatí na to akurát “pár” antifákov, takže zase raz bude napätá situácia…, kvôli vašej hlúposti!

  8. toto je už ako zo zlého sna… a samozrejme nič sa nedeje… v televizných novinách stále nič…nebola to asi dostatočne zaujímavá reportáž teda informácia na reportáž??? ani bu ani be…nič..ale to že v nejakej cigánskej osade zomrelo decko alebo že žid dostal facku je podstatné..pre ľudké prežitie nevyhnutné..nedozvedieť sa to tak asi umrem..to aby sa každy zarazene čudoval čo za extrémistov máme v tomto štáte… ale že nejaký panchardi čo nevedia čo zo sebou pomalujú pomnik ta niekoľko tisíc korún je nepodstatné…veď čo, aj tak to bol len fašista ako sa tvrdi:(

  9. no, médiá nemajú záujem, aby sa o osobe pána Prezidenta a Vodcu veľmi rozprávalo, ale to nech nás neznechutí, páni bratia…
    konštruktívnejší nápad by bol, keby sme sa tí, čo sme z BA a blízkeho okolia skontaktovali s pánmi zo spoločnosti Andreja Hlinku a ponúkli sa ako dobrovoľní brigádnici na očistenie pomníku.

  10. Slavian …neskoro hm uz je ocisteny …. a tymto chcem podakovat ludom, ktory sa o to tak sikovno postarali
    V stvrtok, myslim, ale zmienka uz bola, ale len v suvislosti s devastovanim hrobov ….. avsak anjviac sa mi paci, ze niekde na susednom hrobe ukazali je zase napis jude raus ….a ten uz je samozrejem pripisovany … vieme komu …. ale neviem ci len mne sa zdal ten napis…. velmi slabucko viditelny …. tiez zlty, tak ako napisy na hrobe pana prezidenta ….. ze by cista nahoda? alebo v ba uz sprejery vykupili vsetky farby okrem zltej?

  11. ja som z takychto veci deprimovana…inak vy naozaj verite,ze niekedy pride hodina,ked bieli budu vladnut svetu a zavladne spravodlivost? nemyslm take pateticke reci o tom,aki sme silni bojovnici a tak,ale ci naozaj verite…ja ciastocne hej,lebo sa spolieham na arijsku inteligenciu,takze aj ked nas bude velmi malo,dokazeme znova povstat,ale obcas pochybujem…co vy?

  12. BA: Nemyslím si, že nová ideológia NS je o nadvláde ako napr. ZOG,/ aspoň ja netúžim byť “obsluhovaný” farebnými…/

    Tiež sa spolieham na árijskú inteligenciu, no som v týchto “veciach” skôr pesimista, lebo predsa väčšina bielych je ovplyvnená práve vyššie spomínanou manipulátorskou organizáciou, skupinou a “jej” mediálnymi a ešte neviem akými všeljakými vplyvmi, ale snáď sa to zlepší, dúfam!

  13. no mili moji … poviem am pravdu, ze volakedy som verila …. ale cim som starsia eh a ze som uz dost stara, tak tomu verim stale menej …. ale nie preto, ze by som si myslela, ze to enmame sancu zvladnut … ale preto, lebo si myslim ze to nemame sancu zvladnut s takym pristupom aky ma vacsina ludi, ktory sa hlasia k tejto myslienke ….. aspon podla mna uz je prec doba ked sila bola to najdolezitejsie, myslim, ze inteligencia, vzdelanost, slusne vystupovanie a hlavne poctiva praca na ziskavani si sympatii a vzdelavani a “osvedcovani” ludi, su presne vlastnosti, ktore by sme mali dat do popredia, a ktorymi by sme sa mali prezentovat .. potom sance budu …. myslim, ze sme svoj nazor dostatocne vystihli v clanku https://hlavuhore.wordpress.com/2008/01/11/lahkovazne-hry-s-buducnostou/

Pridaj komentár

