Demonštrácia – Kosovo je Srbsko – Bratislava 5. marec 2008

kosovo-protest-copy.jpg

Sťahujte, tlačte, vylepujte!!!

Sťahujte, uverejňujte, posielajte!!!

17 odpovedí

  1. isiel by som podporit srbsko. to ze sa kosovo za pomoci EU a USA osamostatnilo je vazny precedens ktory moze do buducna sposobit Europe tazkosti.
    Ale akonahle som zistil ze tuto akciu organizuju a podporuju neonacisti a xenofobne zmyslajuci ludia, obliekajuci sa do pokutnych znackovych obleceni thor steiner a ublizujuci nevinnym ludom, rozhodol som sa tuto demonstraciu ignorovat.
    nerad by som dostal kopacku do hlavy. srbi sa za vas isto budu hanbit…

  2. srbi sa budu hanbit za teba,co budes sediet doma na riti, ale mas pravdu,keby si tam vybehol s kohutom a sackom v ruke,kopacka by sa ti zrejme usla.
    admin:pre toto TS milujem:D

  3. thor …. evidentne pre teba nie je dolezite za co ale s kym….. a to je dost ubohe, bud sa mi paci myslienka ….. a vtedy je mi jedno kto, alebo nepaci…ale toto je podla mna ako dovod dost ubohe

  4. Presne tak, ublizuju nevinnym ludom….. Potom tym nevinnym ludom spravia pomnik, su za nich velke pochody, a pietne akcie, prednasky o zle NS….
    Ale potom nejakym…. oooops…… sa zisti, ze to asi neboli tiii zliiiii NS, ale pomnik ostane, a pokrivena povest tak isto… dufam ze po tomto pochode, nekde v KE niekto niekoho zapichne, media to hodia na ucastnikov pochodu, ved kto iny by to mohol byt, vsak?
    A opat to bude nic netusiaci, student, ktoreho gitara bude vadit, rozzurenym NS z tohto pochodu….
    Tolko asi, k Victims of neonazi……

  5. Achilles …. suhlas … a ospravedlnenie budeme asi marne ocakavat

    k tej demo v BA este tolko … neorganizuju to ziadny nacisti, fasisti, narodovci ani iny “extremisti” …. organizuje ho obcan Srbska dlhodobo zijuci na SK …. ja osobne napriklad len citim osobnu potrebu podporit tuto myslienku a vyjadrit aspon touto cestou podporu obcanom Srbska, ktory nas v minulosti, ked sme to potrebovali podporit nevahali

  6. Prídťe to podporiť všetci čo môžete, treba vyjadriť podporu Srbsku nie len na nete, ale aj osobnou účasťou na demonštrácii. Nech všetci ľudia vidia, že nie každému je ľahostajný osud našich srbských bratov. Ja sa zúčastním určite. KOSOVO IS SERBIA.

  7. si sypal?

  8. Mno ja by som podporil len a len kosovo bo to je ich narod tak nech si ich nikto neprivlastnuje:D:D:d

  9. admin : a podporila by si takuto akciu ak by ho napr. organizovalo KSS????

  10. valhalla: dobra otazka …. ale myslim, ze je malo pravdepodobne, ze by sme ju nepodporili my a KSS ano …. ale dostala si ma…. neviem, zalezi o co by islo ….

  11. Bol som tam a oplatilo sa, aj napriek tej ukrútnej zime! Až na to nedorozumenie, keď nechali kompetentní prehovoriť “ženu so skúsenosťou z koncetráku”, ale to je len detail/

  12. he hej zima bola strasna… priznavam, ze som to ani nezvladla do konca .. ale som bola rad, ze sme boli podporit dobru vec

  13. admin: nejde predsa o to,kto vec organizuje,ale o to,co organizuje,podporujes skor niekoho,alebo nieco

  14. to ze tam boli SP a pod. celu akciu odpisalo.

    napadlo vas ze aj slovensko niekedy bojovalo za samostatnost? kosovo urobilo to iste.

    odkedy su srbi “nasi” bratia? asi neviete o tom ze ani nie tak davno este vyvolavali autonomie v chorvatsku. ale mate pravdu su sympaticky lebo potlacaju mensiny.

  15. pre ke: nemám chuť reagovať, ale nezaškodilo by sem-tam oprášiť dejepis. Ale nedivím sa, vzdelávanie na dnešných školách stojí za …. všetci vieme, za čo. A že je dnešná generácia, s toľkými technickými a informačnými vymoženosťami blbá ako tágo, čo už…hlavne, že Protokoly sú podvrhom🙂

  16. je pekne ako sa tu pise ze kazdy chce srbov podporit a tak.ale pred tymto problemom ked sa osamostatnilo kosovo od srbska bol balakn nebezpecny.neboli tu o tom nijake clanky.ved to bolo len srbsko.a teraz ked kazda ns a pro biela organizacia podporuje srbsko tak ja hlavu hore zrazu nepovazuje balkan za nebezpecny a ide ho tiez podporit.huraaa.dockali sme sa.radsej v srdci ako na jazyku a pred inymi

  17. -ke – srby aj ostanu nasi bratia.chorvati su pokrestansteny srby.bosna je takisto srbska.mozes si porovnat ja mena.akurat macedonsko sa stalo moslimske a taktiez cierna hora(montenegro).vsetko su to staty kde zili stary srby a turecka haved tam starocia zasievala svoje skazene semeno.a kosovo nebojoalo o svoju samostatnost.v kosove bojovali srby o svoje domovy.o svoj zivot a zivot svojich deti.a bolo stale srbske.uz v roku 1389 tam kral lazar porazil 150 000 turkov so svojou 40 000 ovou armadov srbov.bolo to nedaleko dediny a monastyru gracanica.a nie srby opat vyprovokovali vojnu.ale bohuzial zacali na slavanskej zemi viat turecke zastavy.a neveje tam ziadna kosovska vlajka.ale albanska.a albansko ma hranicu trosku viac juhovychodne.ale verme ze opat zaveju srbske zastavy na gracanici

Pridaj komentár

