8. Marec MDŽ

Toto video chceme venovať všetkým bielim, uvedomelým ženám.

Ospravedlňujeme sa, že sme ho uverejnili až dnes, teda deň po, ale včera nám v tom zabránili nepredvídateľné technické problémy.

Takže ešte raz, všetko najlepšie!

8 odpovedí

  1. Ludské,čisté,nádherné

  2. Bohužial,uctu k ženam ma už malo kto v dnešnej dobe…ale velmi krasne video!

  3. kokoti tupi, aspon sa naucte po slovensky!

  4. narodniar a ty mas aky problem? …..
    ostatnym dakujeme…..

  5. Nevedel som ze podporujete ludi mimo vase hnutie.

  6. pekné video

  7. -: podporujeme vsetkych bielych ludi, ktory o podporu od nas stoja … a ktory si to zasluzia

  8. pisete Toto video chceme venovať všetkým bielim, uvedomelým ženám. Nevidela som to video nakolko neni k dyspozicii komentare ukazuju ze si to chvalia hoci neviem preco podla vas tmave zeny nesu zeny? tomu sa hovori diskriminacia alebo rasizmus boj zien neni len za biele zeni aj tmave zeny su ludia ja som pre vas ako tmava zena trpela dnes by ste to video ani nedali co biele zeny pre vas take urobili aby boli uctievane ako zeny a tmave zeny boli odpad ludstva? trpime rovnako ako biele zeny ja som v destve bola zneuzivana dielim clovekom ako chore dievcatko v deckom domove vo svidniku trpela som rovnako ako biela rasa

Pridaj komentár

