Výročie vzniku prvej SR

untitled1.jpg

Slovenská pospolitosť organizuje 15. MARCA NA Martinsko cinoríne v  BRATISLAVE O 14.00 HOD akciu, na ktorej si pripomenieme 69. výročie vzniku prvej SR. 

STRETNEME SA PRI HROBE PÁNA PREZIDENTA – MUČENÍKA DR. JOZEFA TISA

13 odpovedí

  1. Oplatilo sa prísť, len ma trochu mrzí, že tak málo ľudí si dá tú námahu a príde vzdať úctu PÁNOVI PREZIDENTOVI A OSLÁVIŤ 1. SLOVENSKÚ REPUBLIKU!

    ODKAZ PRE VŠETKÝCH NÁRODNE UVEDOMELÝCH:

    Najprv som tam aj ja váhal ísť kvôli organizátorovi- SP, ale potom som sa uvedomil a prišiel, no a teraz som rád, že som sa tej spomienkovej akcie zúčastnil!
    Môžete ľutovať, ktorí ste tam neboli!

  2. mirec preco ta trapi organizator.pokial su to ludia,ktori stoja na rovnakej strane a ty naviac ides podporit nieco a nie niekoho,nemusi ta to zaujimat.viem,ze svojou pritomnostou de facto podporujes organizatora,ale prvorady je predsa tvoj ciel a tym je byt tam a vzdat uctu.
    mrzi ma,ze sa na slovensku nikdy nepodari dat dokopy nas,co cita par stovak ludi a stale budeme roztriesteni do malych bezvynamnych skupiniek

  3. Pospolitosť prešla mnohými zmenami. A myslím si, že celkom k lepšiemu. Nechcem krivdiť Kotlebovi, ale žiaľ, bez neho to je oveľa lepšie…

  4. ty si dobry jebko

  5. crovax: Sorry, ale asi si nečítal môj príspevok dôkladne ” Najskôr som váhal…”,/ no zúčastnil som sa a neľutujem!/

  6. BOLO DOBRE A O ROK PRÍDEM ZAS!
    Nech to organizuje aj náboženská sekta…, ja prídem vzdať úctu Pánovi PREZIDENTOVI!

  7. darkerka: nesuhlasim.kotleba bol trnom v oku,preto vyvinuli tlak a dosiahli to,co dosiahli.kazdopadne pre pospolitost najhorsia mozna vec.zase su bezvyznamnym hovienkom bez kohokolvek.akonahle sa v ich radoch opat najde niekto, kto dokaze otvorene povedat pravdu,znova system zakroci a pospolitost bude v kazdych spravach.
    je to o osobnosti.hnutie,strana,alebo cokolvek,akonahle strati ‘vodcu’ ide pod fialky.pokial ‘vodcu’ nema,nikdy si ju nikto nevsimne

  8. crovax: Ja súhlasím s darkerkou, síce je pravda aj v tých veciach, ktoré tu spomínaš, no zober si aj takú vec, že akonáhle počuli niektorí ľudia SP, ihneď sa otočili a nebolo ich málo…

    Myslím si… Keď budú aj naďalej takto pokračovať /viac menej nenápadne ako občianske združenie/, získjú si viac a viac sympatizantov a neskôr aj väčšinu verejnosti, ale tými uniformami a vodcom boli až priveľmi nápadní a pre väčšinu verejnosti nepriateľní!/ a to nie len pre antifákov, komoušov a pod., ale aj pre vlastencov a pod. zmýľajúcich ľudí/ – môj názor

  9. tu musim suhlasit s darkerkou a mirkisom, ty co ma poznaju, vedia, ze ja som tie uniformi neschvalovala odzaciatku, podla mna si ludia na Slovensku, presli dost dlhy cas uniformami a myslim, ze su teraz uz proti takym veciam len z principu … a ze su bez vodcu? pokial viem tak vodcu maju a dobreho … bola som osobne na 3 ich akciach behom cca pol roka … a nevsimla som si, ze by nevedeli co so sebou alebo boli nejaky dezorientovany .. a ani si nemyslim, ze by stratili vdaka tomu priaznivcom…. skor naopak …

  10. mirec,adminka: viete,nerad sa pasujem do role niekoho,kto musi neustale nieco vysvetlovat,ale…:
    aky vyznam ma byt nejake nenapadne zdruzenie?je uplne jedno akou formou sa budu prezentovat,akonahle padnu zogu do oka,su v prdeli,o ze si ziskaju vacsinu verejnosti,prepac,ale to je neskutocny blud.cim si ziskaju? ved media su a budu proti,uz len z principu,akonahle sp vystupi zo zumpy do ktorej spadla,ked sa zacala hrat na ticheho dobreho chlapceka,len aby si nas,nedaj boze nevsimli,hned nato ju sundaju.co si vlastne od toho slubujete?
    a mirec,nebud naivny,co je neprijatelne pre ludi neurcuju ludia sami,ale masmedia,akonahle zacitia,ze sa jedna o pravicovo orientovanu stranu/hnutie nemusi mat uniformy,moze sa obliekat trebars do krojov.
    pozri,ja si cenim viac ludi,ktori su zasadovi a neustupuju. v konecnom sice nic nedosiahnu,ale aspon nebudu ‘schovavat chvost’ ked system zatlaci,treba stat so zdvihnutou hlavou a vierou v konecne vitazstvo,aj ked sa to javi nemozne. hrat sa na dobrych chlapcekov,lebo si nas vsimli…to je trapne,rovnako ako je momentalne trapna sp.moj subjektivny nazor

  11. crovax: Ak som ťa správne pochopil… neskrývať sa a nehrať sa na dobrých chlapčekov atď, to má za dôsledok skôr či neskôr len basu, pritom človek nemusí ani nič urobiť/ len stačí si na nejakú akciu zobrať bomber s naczi nášivkou, a už má človek postarané o strávenie “voľného”času min. na 2 roky s plnou penziou, čo na tom, že bude zavretý medzi 4 stenami/ toto veľmi dobre poznám a ver mi, že to nie je moc príjemné…!/ a bude si musieť pri každom sprchovaní “hlídať prdel”…, ALE HLAVNE, ŽE BUDE CHODIŤ STÁLE SO ZDVIHNUTOU HLAVOU…!

    Kam táto cesta povedie?

    Ja len vravím, že mnohí ľudia, čo tam boli v sobotu na cintoríne, sa pristavili zo zvedavosti pri nás a ostali tam/ nemyslím si, že na nich “nová” SP zle zapôsobila a práve na toto som sa snažil poukázať, hlupáci si nechajú “diktovať” kto je dobrí a kto zlí z médií…, ale tí rozumnejší si vytvoria vlastnú mienku na základe osobného stretnutia…

    PS: Ja viem, že už len z princípu, mi budeš zase oponovať a neurobíš ani žiadny ústupok, každý máme na danú problematiku iný názor, ale sme akosi minule uviedol na rovnakej strane, tak ti navrhujem to ukončiť. Prípadne, keď prídeš domov sa stretnúť a prediskutovať to pri dobrom pive.

  12. Tiso bol ozaj uzasny prezident spravil vela pre slovakov nezasluzil si smrt teraz by trebalo obesit tych co zapredali slovensko unii a zotrocili slovensko uniou TISO BOL A JE ozajstny otec naroda.

  13. Re : Jaaa … Rozprávkové bytosti , ako škriatkovia , vodníci a otcovia národa neexistujú … Všetci ľudia sú omylný , hriešny a konajú pod tlakom historických , sociálnych a iných vplyvov . Zo žiadnej historickej osobnosti si netreba robiť modlu , ani démona , lebo ani jedno , ani druhé nie je pravda . Tiso spravil veľa dobrých , aj veľa zlých rozhodnutí … Osobne si myslím , že šibenicu si nezaslúžil , nakoľko nemal veľkú možnosť , konať ináč , ako konal , lebo bol pod obrovským tlakom iných mocností a pritom sa snažil zachovať Slovenskú štátnosť …

Pridaj komentár

