Čistenia prírody v BA ZRUŠENÉ !!!!

8 odpovedí

  1. Nechcem hovoriť, že chvalabohu, lebo to nie je bohviečo, ale chcela som tam ísť konečne a fotrovci mi zakázali, takže som rada na jednej strane, že som o nič neprišla, ale mrzí ma to, pretože to bola dobrá myšlienka… Tak snáď nabudúce🙂 držím palce

    P.S.: a keď bude nabudúce nejaká akcia, na ktorú sa budem chystať, tak už kašlem na fotrovcov a idem🙂 zdrhám🙂

  2. Kolko ludi sa zislo minule? Mal som zaujem ist, ale nejak to nevyslo. RK

  3. Ubezpecujem, ze sa takato akcia konat bude .. tento krat to nevyslo pre moje sukromne zalezitosti, holt aj to treba niekedy riesit …:-)
    Rikimus: bohuzial viem si predstavit, ze by nas bolo aj viacej … ale radcej par ludi co nieco chcu urobit, ako sasovia co sa chcu len predvadzat .. pri najblizsej prilezitosti teba a aj ostatnych radi privitame

  4. a bude sa konať ešte dakedy v blízkej dobe alebo až o rok?

  5. zdar…

    admin : na mail uverejneny na tejto stranke som ti poslal jeden clanok…hadam potesi. poslal som ti nechtiac dva maily. jeden je kde je clanok neuplny v druhom je uz uplny napisal som ti to do mailu ktory je ktory.dufam ze clanok potesi a skromne dufam ze sa objavi na stranke. rad by som poznal nazor ludi. pokial chces mozem poslat viacero clankov ktore myslim ze stoja za zverejnenie a su z inych podobne orientovanych stranok. nie vsetci ich maju zbehane a niektore z nich su davno zabudnute. ak mas zaujem napis sem alebo odpis na mail z ktoreho som ti poslal ten clanok…

    silu nasim radom…lucim sa

  6. alkajda: neviem co je pre teba v blizkej dobe ale este toto leto urcite .. he
    vlk: jo dostala som a odpisem na mail .. vdaka

  7. admin: v blízkej dobe je podľa mňa niekedy v priebehu pol roka🙂 ok, teším, dúfam, že vtedy nebudem v práci😦

  8. Toto je pekná akcia, príroda sa Vám poďakuje.
    Chcem poprosiť, aby ste dávali pozor na prírodu aj na biele deti.
    V nie príliš veľkom ale predsa nie zanedbateľnom rade podobných akcií je aj každoročné čistenie Slovenského raja. Koná sa na konci sezóny a čistí sa Raj od odpadkov čo tam nechali turisti. Z minuloročnej sme sa vracali do rôznych kútov Slovenska a jedno zúčastnené biele diaťa na padli iné biele deti hlásiacesa k neonacizmu. Chlapec mal trošičku dlhšie vlasy ako skinhead (skutočne nič extrémne, ledva si vie copík urobiť) a inak nič čo by mohlo byť dôvodom napadnutia, pokiaľ sa už za dôvod neberie flanelová košeľa alebo batoh.
    Pokiaľ s tým viete niečo robiť, príroda a biele deti sa vám poďakujú.
    Nechcete ísť na jeseň do Raja, pár dní príjemného s užitočným a niekde sa na jednu noc stretneme.
    Ešte vás musím sprdnúť za Pochod za slobodu slova a komentovanie uzatvorené. Neprotirečí si to trochu?

Pridaj komentár

