Keď už máme ten svátek ……

29 odpovedí

  1. neviem ci o tu teda ma podporovat cervenu armadu a mocni rusky narod alebo co

  2. trapne a nevhodneeee….

  3. hmhmhhmhhmh

  4. niekto na pokeeccc?hm

  5. nepochopila som účel……..chcelo by to doplňujúci text…….

  6. hmm ten slávny den “oslobodenia”…bolo to vážne tak?

  7. Na tej strednej znamke ten napis-Nezapomen. Urcite nikdo na nich nezabudne o to sa postarali dokonale

  8. no neviem…nik si nevsimol ze je to v sekcii humor??

  9. admin ma asi divny humor….mne to moc vtipne nepripada…

  10. myslim ze 8maj je jeden z velmi smutnych dni novodobej europy.

  11. ale picu kebize neni ukoncena vojna a hitler by ju nebodaj vyhral mozno by bolo cele slovensko v pici

  12. Moshpit: no … tak asi sme sa nepochopili … bolo to myslene ako humorne obzretie sa za tym ako a co sa oslavovalo …. mne komunisticka propaganda cohokolvek a speci tychto veci pride dost humorna

  13. admin : tato stranka by sa takymto “clankom” mala vyvarovat a obchadzat ich velkyyyyyyym oblukom. upada tym na kvalite a velmi. celkovo si myslim ze sekcia humor nema vylky zmysel jedine tak znizovat kvalitu inych velmi dobrych clankov…

    ps : nechcem velmi kritizovat pretoze viem ze stvorit nieco ako je tato stranka je tazke ale fakt s tou grafikou by sa mohlo nieco spravit aspon na tych trickach a propagande nehovoriac o hlavnom logu. no ved kto ma chut kupit si tricko so zle obrezanym motivom ?

    admin : ak chces nejako pomoct so strankou (grafika,prispievanie clankov, moderovanie…hocico) ozvi sa mi na pokeci na nick 18vlk14 (rp, posta mail…to je jedno) budem len rad a budem sa snazit pomoct vyzdvihnut kvalitu tejto stranky.

  14. cakam odpoved😉

  15. Podla mna je to vtipne dost a ked si predstavite,ze toto bola kedysi kazdorocna skutocnost….🙂

  16. M: vdaka, he ze aspon niekto to pochopil
    Vlk: idem od zadu: toto nie je stranka ale blog …. cize grafika je viac menej v rukach nejakeho systemu, ktory ja mozem len kusok upravovat …..
    Teraz toto nejde na teba osobne ale vseobecne pre ludi co stale mudruju: co sa tyka pomoci…nikdy sme nikoho nieodmietli …. a ani neodmietneme…avsak ja nepovazujem za pomoc to, ked niekto povie napisem clanok ale daj temu … ked ma nejaka tema zaujima napisem si to sama …. dalej tricka a podobne akcie … stale sme ziadali o pomoc a dodnes sa nam nik neozval …a pritom vieme z urcite je tu niekto kto by tie tricka vedel spravit .. ale nik sa neozve takze jedine co nam ostava je nosit ich do erejneho obchodu a ryskovat tym anonimitu .. a to sme radi ze su ake su … ze vobec su … dalej ine akie….ak si prejdes celu stranku najdes tam uz niekolko akcii kde sme detom posielali rozne veci, knizky balicky ….. vzdy sme ziadali o pomoc…. ako aj teraz na mdd a myslis, ze sa niekto pridal? .. okrem par ludi, ktory su ale viac menej nasi osobny priatelia sa nik cudzi nepridal ….. tymto dakujem vsetkym co akokolvek prispeli ….. preto nehnevaj sa, ale ludia co kritizuju ma uz vobec nebavia a ani nezaujimaju …. robime vsetko najlepsie ako vieme a z vlastnych penazi a vo vlastnom volnom case…. a ani jedna z nas nie je milionarka …. a to ani nehovorim, ze kolko je nas malo …. preto budem uprimna …. pokial ma niekto oslovi s konkretnou ponukou budem sa s nim bavit ale keci stylu napis mi na mail a toto by ste mali tak a toto hentak …. tych som za cca 2 roky co existujeme uz zazila tolko …. velam nebudem to pocitat …. preto ak mas nejaky konkretny zaujem na zlepseni nasej cinnosti a pomoci nam … nas mail mas

  17. ja nekritizujem …prave naopak velmi chvalim aktivitu a pod. a to s tym blogom viem ze grafika sa upravovat na blogoch neda ale hlavne logo ano… detaily…detaily… a k tym clankom pokial budem mat cas urcite sa pokusim prispiet nejakym vlastnym…a s tymi trickami…no mozno by bolol epsie porozpravat sa inde tu je to dost zlozite… skus mi napisat na mail icq…urcite sa ozvem

  18. Tato stranka je v prvom rade podurovnova. Akoze ten co to nakodil tak ok, vyzera to pekne, ale ten obsah je nejasny, raz dolezita vec, raz blbost, raz nejake clanky, raz nejake blbe tricka Hlavu Hore, nejak stracam podstatu. Pride mi to ako taka hra malych deciek. Tie clanky nemaju vobec suvis, ten nazov je otrasny. Ja mam hlavu hore stale, aj hokejisti musia mat, skor vy co vysedavate v krcme mate pred zaverecnou hlavu dole. Umyt zuby a spat.

  19. Bambus: no, zase klasická pesnička dookola..toto je zlé, tamto je zlé…ako vravieval Edmund Burke: “Najhoršie je, keď dobrí ľudia nerobia nič, lebo si myslia, že môžu urobiť len málo.” A o tom to je. Ak strácaš podstatu, tak dávaj lepší pozor, lebo zrejme tam je “sabaka zakopana”. Takže umyť zuby a spať.

  20. nič moc

  21. vlk: uz ti jedna z nasich “cleniek” napisala

  22. vlk: uz ti jedna z nasich “cleniek” napisala

  23. Bambus: mozno si treba precitat viacej nie jeden clanok, nebudem sa tu 100x opakovat ale ak by si si dobre pozrel zistil by si, ze toto vsetko nie je len o stranke ale robime aj realne veci….zamerane hlavne na deti a rodinu …. nie som jesitna .. ale ak urobis nieco lepsie a hodnotnejsie mozes kritizovat
    tricka … neviem co je dementne na tom, ze si niekto kupi nieco … cim prispeje na nejaku akciu .. ako bol napriklad Mikulas a teraz biely den deti? … by si sa mal zamysliet nad vyznamom slova demencia ako takym …..
    a to ze ako idu clanky a tak … toto nie je stranka ale blog .. a ked si taky mudry mal by si vediet ako blog funguje

  24. 🙂 🙂

    Ako ten bambusov prispevok bol dementejsi, ako ked tu pisali 15-rocni afacikovia…

    Najvacsia sranda je, ked nejaky neschopak nieco kritizuje🙂

  25. Achilles: asi tak nejako. Počas rokov som počul mnohokrát “ja by som to urobil lepšie”, “toto by bolo treba zmeniť” a podobne…zaujímavé je, že takíto všeznalci NIKDY nič neurobili, nikdy nič nezmenili…a to je neduh našej spoločnosti. A paradoxne, ak už nedokážu urobiť nič pozitívne, tak aspoň dokážu robiť kontraproduktívne veci. Čo je mnohokrát asi horšie, než ak by nerobili nič.

  26. Nic neviem, nic nerobim, ved viete kto som, rad rypem, sedim doma, som tučny, mam sveter az po kolena a paci sa mi ked mozem napisat hocico a vy mi neublizite, som blbec, zbabelec a som neschopný. Ale slovo “dementné” som nikde v mojom vyssie uvedenom prispevku nenasiel. Takze som aj slepy. Sak ma poznate….

  27. Bambus: sorry blbe si napisal nie dementne …… ale je to za jedno … nik nenapisal, ze ta pozna …. ale ludia, ktory vedia na vlastnej kozi ako tazko sa robi cokolvek pre nasich ludi a to ani nevravim o realnej cinnosti …. ten si nikdy nedovoli takymto sposobom zhodiy cudziu pracu … aj ked sa mu hend nieco nepaci ….. ved nam ukaz plody tvojej prace ….. a to nevravim, ze ja mam naj podiel na tejto stranke ale preto, lebo je to tak … aj ked sa aj mne urcite nie vsetko paci co iny obia a aj toto si viem predstavit robit lepsie …. nikdy nikoho neurazam … a co sa tyka nas….uz sme to pisali vela krat …. vsetku tu pracu co tu vidis robi velmi malo ludi a tealnu robi este menej ….. napriklad mozno sa budes divit ale na nakupi a posielanie balokov pre deti som si napriklad vzala dovolenku aby sme to zvladli
    to neber, ze sa stazujem.. keby som nechcela tak to nerobim …. ale malo to byt na poodokrytie zakulisia ludom ako ty, co si myslia ze asi je tu 100 ludi a skrabeme sa na zadku

  28. ospravedlňujem sa za dlhú neaktivitu z dôvodu technických problémov….ale čo sa týka “tričiek so zle obrezaným motívom” tak pardon, ale v tom nepomôže ani najlepší grafik na svete, jedine, že by si sa ponúkol firme, že si to vyrežeš sám….snáď nečakáš, že si to vyrezávame a nažehlujeme,či čo sa s tým robí, samé…..

  29. najkomickejsie je ako sa tu ohanate nejakou “pracou” – pritom jedine co robite je sirenie neznasanlivosti medzi ludmi.

Pridaj komentár

