Poďakovanie a prosba o pomoc

Naše veľké Ďakujem patri tento krát všetkým, ktorý sa zúčastnili našej chaty a prispeli na jednu našu spriatelenú rodinku, ktorá si našu pomoc určite zaslúži.

 

Táto veľmi milá rodinka má 3 deti vo veku 7,4,3 rokov a veľmi sa im zíde každá pomoc.

 

Týmto by som chcela poprosiť všetkých ľudí, ktorý by chceli akou koľvek formou pomôcť aby napísali na náš mail hlavu.hore@yahoo.com.

Veľmi rady poskytneme bližšie informácie a dohodneme sa na forme pomoci.

 

Vopred ďakujeme

6 odpovedí

  1. To co je???

  2. no…ziaden web nekonci … to co tu bolo pisane pod mojim nickom nie je pravda a tak to rovno mazem …a tak isto by som poprosila dotycneho/dotycnu aby sa siel/sla hrat na piesok alebo do krcmy a neobtazoval/a slusnych ludi

  3. To som rad ze nekoncite!!!

  4. to vsetko co je tu napisane je pravda… mam rad takych ludi ktory sa problemom postavia a neprizeraju sa ako druhy mnohi vravia a len vravia a nic stym nerobia tak ja dakujem tymto ludom ktory do tejto stranky napisali dobre clanky a tiez dakujem aj tim co tuto stranku vymysleli

  5. @admin-precital som si clanok a beriem info na vedomie.

  6. Nie je vôbec povedané, prečo sa do takej situácie dostali a kto je to zač.
    Mnohí z nás takéto problémy riešia. Ide tam ale o ľudí na ktorých práve vy nadávate – o ,,feťákov,, , o ľudí ,,odpad,, ,,vyvrheľov spoločnosti,,
    Viem si predstaviť, že by išlo o drahú operáciu pre jedno z detí, na ktorú sa skladáte alebo čosi podobné. Treba napísať.
    Ak nie sú ,,feťákmi,, ktorým nikto nepomôže, prečo im nepomôže vlastná rodina, priatelia, ľudia ktorí ich poznajú. Prečo im pomáhajú, ľudia ktorí ich ani nepoznajú. Ok tiež sme pomohli ľuďom, ktorých sme ani nepoznali či materiálne či radou, či podporou.
    Teoreticky si predstavujem najväčší prúser, že trebárs vyhorím alebo vyhorí niekto z mojich blízkych či priateľov či rodiny. Niet tam čo riešiť. Alebo fakt súrne potrebujem peniaze.
    Dokážem si predstaviť, že požiadam o pomoc ľudí, ktorí ma poznajú, ktorým som sám rôznymi spôsobmi pomohol, ktorí si ma vážia a keď nevážia a nepomôžu asi som si sám na vine a v neposlednom rade ľudí, ktorým ich dobré srdce budem môcť oplatiť, dlh čo najskôr splatiť, len čo sa postavím na nohy.
    Nedokážem si však predstaviť, že by som ostal dlžný ľuďom, ktorých som nikdy nevidel, teda ani nikdy pomoc neopätujem ani dlh nevrátim. Keď toľko hovoríte o národe a jeho povahe hovorí vám niečo ,, to nemôžem prijať,,
    Pomoci ste sa nedočkali a to nie len preto, že ste sa obrátili na nesprávnych ľudí, ale aj preto, že ste sa obrátili na ľudí nesprávne.

Pridaj komentár

