Od teraz sa budú zobrazovať príspevky až po schválení adminom.

Ospravedlňujem sa všetkým, ktorý mali dojem, že ich komentáre sa zmazali.

Po osobných útokoch, vyhrážkach a prezrádzaniach súkromia niektorých našich aktivistiek, ktoré sa v poslednej dobe rozmnožili na našej stránke sme boli donútený pristúpiť k veľmi nepríjemnému opatreniu.

Mali sme na výber úplne zakázať príspevky, alebo ich uverejňovať až keď sa schvália z našej strany.

 

Od teraz sa budú zobrazovať príspevky až po schválení adminom.

 

Viac menej budeme naďalej uverejňovať všetky, mazať sa budú len tie, ktoré prekračujú hranice slušnej komunikácie.

Viem, že to asi nie je úplné slávne opatrenie, ale nič iné nám neostáva.

 

Ďakujeme za pochopenie

18 odpovedí

  1. Neviem ako ostatní, ale ja tento krok jednoznačne schvaľujem.

  2. V podstate súhlasím, vulgarizmi, urážky na Hlavu hore určite nepatria. Táto stránka má byť stránkou slušných ľudí a nie primitívov. Nerada by som, ak by sa mazali príspevky kvôli inému názoru. To by sme boli ako ONI, tí proti ktorým dvíhame hlavy. Nič iné ako presviedčať, potvrdzovať skutkami že máme pravdu nám neostáva. A na to je najlepšia diskusia.

  3. vela tupcov si sem chodilo len liecit komplexy,pripadne sa vyjadrovat najviac o tom,comu vobec nerozumeju…
    Ja to schvalujem🙂

  4. Zkouška průchodnosti cenzurním sítem: Hitler byl psychicky labilní malíř nevalné kvality!

  5. velmi dobry napad, neviem, preco by to niekomu malo vadit

  6. Jé, admin púšťa moje príspevky.
    Normálne neverím vlastným očiam. Nebudem sa tu na nič hrať, naše pohľady sú v istých veciach až kriticky protichodné.
    Po všetkom čo sa medzi nami (mnou a adminom) udialo si toto skutočne vážim.

  7. antifa: :-)) nic take sa podla mna nestalo …. ja som toto nezaviedla koli tebe, nech uz su nase nazory ake su mame kazdy pravo na svoj nazor …. nevidim to ako dovod aby som teraz nepustala speci tvoje prispevky

  8. Tak na to máme iný názor prečo toto bolo zavedené?
    Nie som krysa a k tomu som sa ti vyjadril cez súkromné maily.
    A keď na niečo máme iný názor to je niečo úplne iné ako keď niekomu povieme: Ty si dostal po hube? Hej? No ale my na to máme iný názor.
    Osobné záležitosti tu nepatria. Gesto kvitujem ako známku inteligencie.

  9. jo…a myslim, ze ja som ti tiez dost jasne odpisala, ze si si ma s niekym pomylil … teda ten cin co sa stalo si nepravom pripisal mne … takze uz to mame snad vydiskutovane a uzavreny mier nakolko sa len da

  10. Toto podla mna na internet nepatri aspon tu mam (pseudo)pocit slobody prejavu ale takto to riesit to som teda necakal a hlavne nie od vas nedavno bol pochod za slobodu prejavu v Trencine a nakoniec toto :-((((Zakazany kousky ty hrajem nejradej soudruzka cenzura je mocnej carodej………ORLIK “Zakazany kousky”

  11. ITC: ani podla mna …. a preto sme tak dlho trpeli to vsetko, co sa tu dialo …. vidim, ze Vam mnohym vrta v hlave co sa stalo: tak aby som uviedla veci na pravu mieru:
    niekto zverejnil sukromnu nikde moc nepublikovanu fotografiu, sukromny mail a podobne jednej nasej aktivistky, dalej sa v nasom mene konali rozne vyhrazky a osobne utoky, s ktorimi ani jedna z nas nikdy nemala nic docinenia, a to uz nevravim o kradnutych nickoch, ktore to tu zacinali cim dalej tym viac zahlcovat .. kedze toto je podla mna nieco, co uz vysoko prekracuje hranice etiky bola som nutena prejst k tomuto nie prilis prijemnemu opatreniu …. mozete vsetci verit, ze nie som ani stastna ani spokojna s tymtoto riesenim, ale bolo to jedine mozne riesenie pokial som nechcela uplne zakazat prispevky … co by bola asi vacsia skoda …. doteraz som nezmazala ani jeden prispevok a ani sa nechystam pokial budu NORMALNE a dokonca ani od ludi, ktory nie su nasi sympatizanti …. proste je to filter na odchytavanie toho, co sa tu dialo … ak to niekto povazuje za cenzuru alebo obmedzovanie slobody je my dost luto, ale je to jedina moznost ako sa branit …

  12. Dobrý, tak už chápu smysl enesáci….

  13. Předchozí příspěvek se zobrazil hned, myslel jsem, že to někdo bude schvalovat?!

  14. To s tou aktivistkou je pochopiteľné.
    K tomu vyhrážaniu som ti napísal súkromne. Viac ľudí si to mohlo prečítať aj z príspevku, ktorý si zmazala. Tam to ale nebolo tak jasne.
    Určite to nemienim rozmazávať. Kto však postrehol o čom tu točím zrejme sa teraz rovnako ako ja pýta: Môže niekto okrem teba dodatočne zmeniť svoj príspevok?
    Opakujem nie som krysa a tvoj uzatvorený mier z predchádzajúceho príspevku som neprehliadol.
    Nikdy nad nikým nelámem palicu a nikdy nikomu neberiem šancu. To som tiež napísal, len si to tiež zmazala.
    Píšeš tam dokonca o útokoch ktoré sa konali vo vašom mene. Množné číslo prekvapilo aj mňa a vieš že jednotné číslo viem iba potvrdiť. Vytiahla si to tu ty nie ja.
    Dúfam že som dosť jasný a viac si si prečítala mimo zraku nepovolaných.
    Chcem vedieť aký máš potom kľúč na mazanie mojich príspevkov.

  15. aha no to som nevedel je to vas web a mozte si s nim robit co chcete ale urcite by sa to dalo riesit aj inak ne(zlamat dotycnemu prstiky aby nemohol na klavesnici pisat:-)))))

  16. podla mna to strašne spomalí komunikáciu…

    velmy zlý nápad ale ako ináč sa dá cenzurovať názory debilkovcov

  17. ITC: no ja ti veru neviem :-)))))
    Bloodwer: nejde ani tak o cenzuru … ta sa da robit aj dodatocne alebo vobec tu ide o ochranu ansho sukromia, kedze mame v svojom okoli asi nejakeho “kamarata” a je asi jasne, ze necitime potrebu aby celi svet vedel kto sme

  18. je to tak lepšie podľa mňa🙂

Pridaj komentár

