I.S.D.

…sky…

19 odpovedí

  1. Pismo na pozadi je velmi necitatelne.

    Inak R.I.P., Ian Stuart!

  2. Česť jeho pamiatke! Nikdy nezabudneme!
    R.I.P. Ian Stuart!

  3. hmm takze sledujete kroky Iana
    nenasilny ste teda fakt

  4. nokia: až na pár pesničiek mi je ISD nejak tak ukradnutý, ale ak porovnám možnosť kúpiť si tričko s jeho podobizňou niekde v Kenvele ako tričko s Che Guevarom…a to bol ISD oproti Che anjelom.
    Osobne sledujem svoje kroky a svoje záujmy. Ale aj keby som mal doma polepený byt obrázkami ISD – to znamená, že som násilný? Stuart bol v prvom rade hudobník, až potom politický aktivista – a o “mierumilovných” antifa by sme sa tiež mohli dlho pobaviť.

  5. fúúúha to si niekto dal teda robotu toto napísať….
    fakt dobrá robota občas my to pripadá že nevedel čo má napísať ale fakt DOBRÉ

    (ináč nechápem čo takého velkého urobil ten ISD ked sú z neho všetci na mäkko ved sa iba nadrbaní zabil v aute ??? a dojebal negrou čo ho napadly ….. a ešte napísal list z vezenia-to tuším robia všetci väzny ?)

  6. Anjel smrti vzal Donaldsona?
    Hej ten ho priam zbožne uznával. Ale jeho na svedomí určite nemá. Nemá tak na svedomí náhodou nejakých židov?

  7. Pre Bloodwer:
    Rob, prosím Ťa niečo s tým pravopisom, to sa fakt nedá čítať.

  8. no ale mirec..vieme co sledoval..a ako ty vravis a vlastne vy svetci.s.te nenasilny…
    a nechapem koho on osobne mal na svedomi??
    zabil on snad nekoho? a aj keby.koho to trapi

  9. skuste sa trochu pohrabat na nete stavim sa ze najdete nejake normalne info o ISD a nepytali by ste sa blbosti akoze kto to bol a co spravil , koho zabil a ako umrel…

  10. a co sa tyka piesne..pekna skoda toho obrazku na pozadi… bolello by obcas zapnut google a dat vyhladat obrazok ktory by vyzeral normalne a nie ako +ť farebnych kociek..? a pismo mohlo byt tiez kusok originalnejsie…grafika je dolezita aj ked sa to nezda. urcije prvy dojem a ten je velmi dolezity.

  11. pre Lionswomen

    vyser si oko ja mám na to papier…

  12. Bloodwer: ze klud

  13. Pre admin: mám dislektiu a Dysgrafiu a už ma to sere ked ma niekto stále upozornuje na gramatiku aj s tím nemám čo spraviť.

    To ako keby niekto stále upozornoval tú “Lionswomen” že je nechutne škaredá a má hrb
    a ona nemôže s tím nič spraviť lebo je jej to dané geneticky
    a určite by ju to srdilo keby jej to niekto stále vyhadzoval na oči…

  14. nechcem rýpať, ale každý, koho človek upozorní na gramatiku, tak je zrazu dyslektik a dysgrafik…radšej sa uč gramatiku, ako tuná zbytočne hlúposti vypisovať…dobrá rada nadovšetko

  15. Bloodwer – rešpekt – u mňa určite.
    Keď chceš (nemusíš odpovedať) napíš mi prosím, ako sa prejavuje Tvoja dysgrafia.
    Ospravedlňujem sa za odbehnutie od témy, nerobil by som to, len vidím, že tu je to skôr pravidlom ako výnimkou a toto ma náhodou zaujíma.

  16. Bloodwer: ja som nekritizovala tvoj prvopis..sama mam uzasny he ale ten slovnik som myslela ze by si mal skrotit

  17. pre freeman : áno aj aj poznám ludí čo sú blbí a nevedia sa naučiť gramatiku a kamoš im povedal že aj takáto vec existuje a teraz je to ich jediná karta s ktorou hrajú….
    a hádžu na pedagógov termíny s dis funkciamy…

    pre antifa : v rýchlosty som opomenul zopár písmenok (1.)
    je to presnejšie Dysortografia
    (2.)Zámena niektorích samo a spolu hlások
    (3.)A samozrejme i, y
    je ich tam ešte zopár, ale to sú tie najhlavnejšie….
    čo si ma skúšal ??!

    ja som si to že mám Dysortografiu a Dyslexiu nevycucal z prsta ja mám na to lek. správu
    A tiež nie som nejakí “debil” z SOU čo vie iba manuálne robiť a rozum ide bokom, ten rok š. rok maturujem a idem dalej na výšku na Kramáre…. (neberte to ako chválenie)

    pre admin : viem si ta prestaviť ako vždy všetko bereš s chladnou hlavou…

    pre Lionswomen: tích 7 chýb čo som tam mal si si fakt mohla odpustiť a nepiskovať do mňa, nájdi si chlapca a nebudeš mať čas na buzeráciu….

  18. PRISPEVOK BOL ZMAZANY

  19. Obesiť ??? nebudem to riešiť ako tvoja mater, ked už nemohla znášať bitie od notorického alkoholika (samozrejem tvoj TATA)

Pridaj komentár

