Futbal … pre budúcnosť …

Peniaze sú židovský vynález, ale aj napriek tomu ich potrebujeme. A keďže aj tento rok chceme zorganizovať mikulášsku akciu pre deti, rozhodli sme sa zorganizovať futbalový turnaj, ktorého výťažok by bol použitý na baličky pre deti.

V sobotu 27.9.2008 sme sa stretli v Bratislave s myšlienkou, naplniť tento náš cieľ. Na naše potešenie sa zišlo dosť veľa ľudí, ktorí spojením príjemného s užitočným ukázali, že naša budúcnosť, ktorou deti jednoznačné sú, im nie je ľahostajná.

Zišli sme sa v hojnom počte a aj keď niekoľko ľudí, ktorí svoju účasť sľúbili na 100% skolila veľmi záhadná choroba, ktorá sa tento víkend rozšírila v našich radoch, nebol problém zostaviť 4 tými a zahrať si tak plnohodnotný futbalový turnaj.

Svojou účasťou nás podporili členovia Slovenskej pospolitosti, zakladateľ bojového týmu a množstvo jednotlivcov s Trnavy, Komárna, Dubnice nad Váhom a viacerých iných miest.

Vytvorili sa 4 tymi : SP tým, Rodobrana, Southside a priaznivci .. ako sme nazvali tento tím, keďže to boli ľudia, ktorý si chceli zahrať ale v podstate sa pozbierali s prítomných.

A samozrejme nesmieme zabudnúť na naše publikum, rozhodcov, dievčatá, ktoré pomáhali s občerstvením a  infostánkom, v ktorom sa nachádzali propagacné materiály Hlavu Hore, Slovenskej Pospolitosti , ktoré nás aspoň takto na diaľku podporilo, keďže osobne sa zúčastniť nemohli.

Celý deň sa začal vyvíjať k všeobecnej spokojnosti až do okamžiku, keď sme pri návrate z vlakovej stanice, kde sme boli pre kamaráta, našli prevrátené auto vodcu Slovenskej Pospolitosti. Viacej sa o tom môžete dočítať na blogu SP. Samozrejme boli privolaní policajti, hasiči, odťahovka. Aj keď škoda na majetku bola dosť veľká, sme radi, že sa nikomu s účastníkov nič nestalo. Pokiaľ nerátame úrazy pri futbale.

Po niekoľkých hodinách a návrate Vodcu a Pobočníka SP s polície sme sa rozhodli pokračovať ukážkou bojových umení, ktoré nám predviedol zakladateľ Bojového Týmu. Pobočník SP poslúžil ako sparing partner a neskôr si svoje schopnosti vyskúšali aj ďalší člen SP a jedna naša členka. Všetci sa prejavili ako športové talenty a vyslúžili si všeobecný spontánny potlesk.

Po tomto programe nasledoval finálový zápas medzi SP týmom a Southside. Oba tými sa rozhodli, že nebudú mať zápas na 2 x 10 minút ale 2 x 15, za čo im patrí naše uznanie, keďže hrali bez náhradníkov.

Po únavnom a ťažkom zápase sa tohtoročným víťazom stal tým Southside, ktorý zdolal tým SP.

Nasledovali gratulácie, odovzdávanie diplomov a poďakovaní za účasť na našom turnaji a samozrejme tým Southside dostal hlavnú trofej tohto turnaja, pohár.

Aj napriek nepríjemnosti, ktorá celý tento deň poznačila, sme sa spoločne zhodli, že to bol vydarený deň a určite si ho ešte niekedy zopakujeme.

Poďakovanie za účasť, aktivitu a podporu patrí všetkým ľuďom, ktorí sa rozhodli prísť a podporiť tak našu činnosť.

32 odpovedí

  1. Sláva víťazom, i keď to určite nebolo najpodstatnejšie. Je mi ľúto, že sa nemôžem účastniť akcií, Košice sú ďaleko. Som rada, že Vám to vyšlo a idiotom, ktorí z poza bučka útočia, lebo nemajú odvahu sa postaviť ako chlap chlapovi, len toľko: Hanba Vám a dúfam, že im to dobre zrátajú.

  2. Lionswomen: ak okolnosti dovolia chceme buduci rok prist aspon na 1 – 2 dni do Ke postretat sa tam s ludmi ako si ty a ostatny a snad nieco podnikneme

  3. super akcia. dakuje. bohuyial sa stalo to co sa stalo ale ako bolo povedane vinnik bude potrestany lebo bozie mlyny melu pomalu ale isto.

  4. a palica ma dva konce a udrie kedy chce🙂 ako vravela moja babka

  5. Prečo rovno nenapíšete kto a prečo auto vyvrátil.
    Zmrdi náckovskí autá vyvracajúci.
    Vyvracajte si autá a mláťte sa medzi sebou a ostatným dajte pokoj!

  6. antifa: mala som 100 chuti tento tvoj prispevok neuverejnit, ale uverejnujem ho ako priklad toho, aky si ty a tebe podobny plny zaste a nesebakritiky … to ako si chcel naznacit, ze sme si to auto prevratili sami??? ci ako co si tym prispevkom chcel povedat?? Neexistuje jediny pripad, ked ktokolvek z nasej strany obratil auto niekomu z Vas, bitky oki..vies ze neschvalujem ale su vzajomne, tak isto aj nejake vybitie okna na aute ci nieco podobne .. ale toto uz je trochu silna kafa … a este aj nejaky “hrdy antifa” napise, ze mame napisat kto to spravil? … si ty kompletny??? …. ako pre teba nie je dolezite co sme tym fotbalom chceli spravit, lebo o tom to cele bolo a aj tento clanok o tom je ale jednoducho si si nemohol odpustit plut na nas svoju zlc?

  7. Nebavíme sa o futbale, ale o tom kto prevrátil auto.

  8. ale toto je clanok o futbale …. takze ty tvrdis, ze…? my vyvraciame ludom auta?

  9. o aute : podla mna sa iba chorí ludia mstia na veciach ked mám niečo proty niekomu tak si to vybavím/vysvetlím s ním a nie s jeho vecami , ale to nieje problém antifi ale celého sveta….😦

    o futbal: športom k trvalej invalidite….🙂

  10. Bloodwer: cenzura

  11. Je mi veľmi ľúto, že som sa nemohol zúčastniť… samozrejme ako divák, ha ha. Na chatu mám stále príjemné spomienky! Držím palce, nech to nabudúce vynde bez komplikácií!

  12. admin: ja z nej nemôžem podaj by bola chlap a stretol by som ju na ulici….

  13. Článok je aj o futbale, aj o prevrátenom aute a odkaz je o tom kto to auto prevrátil a ten tvorí taktiež súčasť článku.
    Že neexistuje žiaden prípad ……….
    Policajné autá prevrátili šarpovia aj náckovia. Koľko x si nedovolím odhadnúť. Súdení boli jedni i druhí. Keď si vševedúca a vieš že neexistuje taký prípad, tak neexistuje. A tu jeden máš. Ja neviem kto to auto vyvrátil. Ale keď bolo vyvrátené a údajne ho vyvrátili tí, čo udávajú, že ho vyvrátili, tak ho najskôr skutočne vyvrátili. A to boli náckovia. Je možné, že sa chvália cudzím perím, k tomu sa nemôžem vyjadriť, lebo o tom nič neviem.
    Ja o antife nič neviem, lebo my o sebe navzájom nič nevieme, ale ja kým sa nepresvedčím o opaku tak verím tomu čo sa udáva a keďže je údajne pravdovravronosť jednou z ,,bielych ctí,, tak verím, že tí čo to údajne urobili to aj urobili pokiaľ sa nepotvrdí opak. A údajne sú antifašisti tak prefetovaní, že ledva dokážu zodvihnúť k ústam fľašu gela, tak neviem ako by mohli zodvihnúť celé auto však?
    Ja by som si nedovolil tvrdiť, že neexistuje prípad, keď niekto z afas odrezával dievčatám z krku korálky a prívesky, lámal chlapcom SK8, ukradol niekomu boty, lebo sa mu páčili, zapálil ľuďom strechu nad hlavou … , ale smelo môžem povedať, že o takom prípade neviem a že toto všetko spáchali náckovia.
    Neviem čo je silná káva, to si posudzuj sama. Strecha nad hlavou ti nehorela a mne hej. Ani prehrávač ti nikto asi nerozbil ani boty asi neukradol, ani ti kudlou asi kolo krku nebehal.
    Hlavne konečne pochop, že toto nie je porovnávanie afas a nazis.
    A keď je afas tá najväčšia špina na svete, tak si skús sama nejak rozumne vysvetliť prečo sa s nimi porovnávaš. Alebo mi chceš tvrdiť, že normálny človek sa porovnáva s ožranom každý večer sa plaziacim alebo masovým vrahom alebo tyranom, čo útočí na ženy a znásilňuje ich, alebo lenivcom čo sa rozkladá vo vlastnej špine hoc má dve zdravé ruky a nohy.

  14. Bloodwer: ti nieco napisala raz, tak uz to zase az tak neprezivaj, sa treba vediet nad niektore veci povzniese:-) ja to tak robim a to sa cloveku zije ovela lepsie

  15. admin: OK

    nad ****** sa treba povzniesť….

    mám plno vecí na volno ale sú 3 ktoré mňa vedia vytočiť a toto bola napr. jedna z nich……

  16. preco antifa este nedostal ban na web

  17. pre nokia :lebo potom by si ho musel dostať aj ty…..🙂

  18. Lebo admin nie je taká sprostučká.
    A neboj sa, podstatné veci mi nepúšťa. Takže ich tu neuvidíš.
    A navyše vie, že v niektorých veciach sa môže spoľahnúť viac na mňa ako na ,,svoju stranu,, .
    A možno len nechápe, že prečo ja vlastne nie som na
    ,,jej strane,, 🙂 8)
    Až do konca života ……… ♫♪

  19. Bloodwer heheheheh … a ze nie sme liberalni

  20. Az do konca zivota…..tu budes vypisovat kokotiny z ktorych kazdy precita prve 3 vety?

  21. ITC : ja ho náhodou čítam vždy celého je to zaujímavé, môžes sa pritom vela naučiť a zistiť ako sa rozmýšľajú iné menej vyspelé ľudské druhy.

    Hej antifa : ANTIFA bojuje proty fašistom a nacistom ???

    pls odpíš iba áno nie

    chcem len vedieť či aj vieš čo vyznávaš….

  22. admin a antifa sa asi maju radi..to srdce.bud to je tajna sifra.

  23. ANTIFA uz neznamena len utok ,ale aj prevrat(auta)

  24. ti co prevratili to auto su ubohy chudaci ktorych by som najradsej obesil

  25. nokia: ty si nas ale teraz odhalil hehe

  26. ja znam..ja su spion nehehehe
    to si sa tam snim ty bila ze..utuzovali ste si vztah..radsej tatko vybit jak keby mali doma taniere lietat

  27. nokia: ja sa bit nemusim… ja som prirodzena autorita

  28. recami ubijas cloveka? myslim tak ze dokazes vyargumentovat

  29. ano … okrem vlastneho brata someste v zivote na nikoho nedvihla ruku … nebolo potreby

  30. ta brat nechcel pustiti an tvoje rande?

  31. pripadate mi ako banda zufalcou,riadne frustrovanych,ktory poznaju iba nasilie.

  32. ty mi pripadáš ako debil, ktorý sa vyjadruje k hocičomu, čomu ani nerozumie!

Pridaj komentár

