Mikiny – Anti-system

Mikina Anti – system 1

 

Farba: čierna

Veľkosť : všetky

Cena: 800,- Sk, + poštovne

Do predmetu mailu napíšte objednávka – mikina AS1

 

 

AKCIA: Mikina + odznak podľa

vlastného výberu

Cena: 845,- Sk,  + poštovné

Do predmetu mailu napíšte objednávka – mikina AS1+O

Príspevok na aktivity HH: 50,- Sk/1 Ks

Mikina Anti – system 2

 

Farba: čierna

Veľkosť : všetky

Cena: 800,- Sk, + poštovne

Do predmetu mailu napíšte objednávka – mikina AS2

 

AKCIA: Mikina + odznak podľa

vlastného výberu

Cena: 845,- Sk,  + poštovné

 Do predmetu mailu napíšte objednávka – mikina AS2+O

 Príspevok na aktivity HH: 50,- Sk/1 Ks

 

 

 

 

 

 

26 odpovedí

  1. Že anti niečo.
    Asi som zas niečo zle čítal.
    A vraj vy nieste proti niečomu ale za niečo.
    Inak hovorí sa tomu aj anarchia.
    A tí čo sú proti systému, tým sa hovorí anarchisti.
    An arch.

  2. antifa: ty sa na pisani somarin sem odbavujes? lebo ja si inak neviem vysvetlit niektore tvoje komentare

  3. antifa: este som nikdy nepocul, zeby tomu, ked je clovek proti niecomu, sa hovorilo anarchia….ani proti Systemu…lebo my System ako taky uznavame, len nie tento prehnity a skorumpovany…aky System uznavaju anarchisti? ziaden…a to je ten rozdiel medzi nami.

  4. antibiotika su zrejme anarchisticke

  5. co takto ban a web bo ma slahne ked zbadam ze henten kesicko-blavacky zadrhel vsade pise

  6. Ban už mám, len ho občas obídem.
    Na mikine asi niekto číta ,,za lepší systém,,.
    Parádička.

  7. AN ARCH

  8. Free definuj slovo protest.

  9. Free definuj slovo systém.
    Pomôcka k predošlému PRO TEST = za zákon
    PRO – za
    TEST – zákon
    AN-ARCH

  10. Ok
    Tak dajte neutrálne vyzerajúcemu človeku v neutrálnom priestore predávať túto mikinu.
    Keď raz chápať nechceme, tak chápať nebudeme.

  11. anti bios – proti životu

  12. Tak mimochodom ja žijem v horách, nie vo veľokmeste.
    A aj tak by som si nikdy nedovolil nazývať Bratislavu Blavou a Košice Kesicami.
    Potom už môžme rovno przniť aj Slovensko.
    My horali sme troška iní. Nerozumiem skoro vôbec ľuďom z tejto stránky.
    A môj názor na toto celé poznáte.
    Najviac mi tu chýba jednoduchý človek, pokora a slušnosť.
    Je mi jedno či sa toto volá nacionalizmus, nacizmus ale bo hoc aj láska, priateľstvo.
    Ak by som vôbec mal potrebu pred niečím chrániť pozemské deti, tak pred väčšinou toho čo na tejto stránke nachádzam.
    Pokoj Vašim dušiam ľudkovia.

  13. prepacte sa Vam ospravedlnujem no dal som si fajku tak sa mi vsetko vlni..prave som si kukol an ruky a hla..to neisu ruky ale plutvy

  14. ja mam na toto taky nazor ze mikina ako taka hlasa boj proti systemu a nie za lepsi system … mate to na hovno vymyslene a chvilu som aj rozmyslal na aku stranku som sa to dostal. a inak mikina je to pekna ale rozporuplna lebo hovori o inych myslienkach ako by ste chceli

  15. hlasa boj proti tomuto systemu …. proti systemu, ktory nedovoli ludom slobodne mysliet, v ktorom nas ovladaju zidia a ich prisluhovaci, proti systemu, kde sice je na oko zarucena sloboda slova, ale nemozes si povedat co mas na srdci ….

  16. ten kokot antifa zufaly uz si pise aj sam so sebou?dilino to ten riedky vzduch na horach:-)

  17. proste myslite to dobre ale bez vysvetlenia sa to neda pochopit z mikiny ale hlavne je ze to chapu zainteresovany

  18. riso–system= stat
    stat ovladaju=nadnarodne spolocnosti
    vecsina nadnarodnych spolocnosti patri:kokotom vrahom zidom
    zid ktory vlastne nad spoloc: je kokot a vrah
    lepsie povedane..ako povedal Ariel Sharon
    ” My zidia ovladame USA a USA to vie”
    CIA, NSA-Mossad-zidovkse tajne sluzby
    ochranaju koho?? izreal
    a co povie izrael tak cely svet poklada za spravne
    ja to tak vidim

  19. ja tvoj nazor vyvracat nebudem a ja teraz ani moc nechcem rozoberat otazku systemu😀 od zle pochopeneho napisu sme sa dostali ku konspiracnym teoriam a svetovlade🙂 ale musim ti uznat ze z casti mas pravdu

  20. bacha riso sa moc tlaci do zadocku to smrdi debilnou snahou antify o infiltraciu😀

  21. ty si jebnuty vsak? ma z casti pravdu co sa systemu tyka … a to musis uznat aj ty antifa lebo poznam chlapca ktoreho zobrali policajti a bili ho kym nenabonzoval istych ludi a vies za co ho vzali? mal u seba pytel travy i ked nemali pravo ho zobrat zobrali ho aby dostali informacie o dealeroch

  22. Riso: nemali pravo zobrat za travu? Myslim, ze nase zakony su v tejto veci az moc benevolentne a jednoznacne by mali ludia, ktory zo sebou nosia a teda aj uzivaju drogy byt postihovany ovela tvrdsie, a ak nosi a nepoziva to znamena ze je dealer a proti takym by sa malo zasahovat este tvrdsie

  23. Súhlasím s adminkou, vidím teraz 1 prípad, čo dokázala tráva a taká partia feťákov “urobiť” z mojej ex spolužiačky- za 2 roky sa tak zmenila, že teraz býva ani u neviem koho, minule mi pisala, že nemá čo jesť, keby som bol taký dobrý a nap. jednému týpkovi do práce, ostala dlžná prachy viacerým z triedy, nemá záujem ani študovať, ani pracovať, tak sa jej mama rozhodla, že jej nebude pomáhať atď. Bola inteligentná mladá baba z dobre situovanej rodiny a teraz jej z nej chudera- troska…

  24. no hej ale vina je v podstate na nej len..kedze kto ma aku volu a rozum tak to to vyzera
    mala povedat: Nie!

  25. Každý človek sa niekedy v živote ocitne na dne a ja ju ani neobhajujem, len tvrdím, že nebyť takých hajzlov/ ževraj kamošov/,ktorí ju nahovorili na trávu, tak by nemusela takto skončiť! Každý organizmus reaguje na drogy inak, ale to si ona neuvedomila a teraz jej už neni pomoci, bo aj keď asi mesiac bola ževraj “čistá” kvôli reparátu, tak teraz do toho spadla na 100% a pochybujem, že nej. z tých feťákov ju má až natoľko rád, že by ju od toho “oslobodil”- aj keď nasilu….,predsa im takáto vyhovuje, možno je aj povoľná vtedy, len som zvedavý, keď to raz jej organizmus nestrávi a ocitne sa na samotnom dne či náhodou umrie, koľkí z jej naj kamošov- feťákov jej pôjdú kúpiť veniec na hrob za “1 al. 2 dávky marišky”….!!!

  26. Anti-system je skupina troubove:D a fest super skupinka😉

Pridaj komentár

