Stop násiliu, policaná brutalita – Anketa

17-11-08_litvinov_06-thumb1V poslednej dobe sa vzhľadom na posledné udalosti stále viac skloňujú slová ako násilie, neprimeraný zákrok, policajná brutalita.

Aký je Váš názor na tieto veci? Čo by sa reálne malo na verejných akciách diať a čomu predchádzať?

 

Chceme Vám dať do pozornosti stránku STOP NÁSILÍ – NÁRODNÍ SOLIDARITA, ktorá sa chystá venovať práve tejto téme.

Na stránke sú zverejnené aj potrebné údaje pre všetkých, ktorí sa rozhodnú čo i len malou sumou prispieť na pomoc ranenému aktivistovi zo 17. novembra v Litvínove

 

POSKYTNÚŤ Pomoc niekomu kto to potrebuje by nemala byŤ povinnosť ale potreba.

12 odpovedí

  1. Ak si štát neplní Svoju podľa mňa základnú povinnosť a to ochrana životov, zdravia, majetku občanov, z ktorých daní tento štát a hlavne politici žijú, právo berie do rúk ohrozovaný človek. Je nenormálne ak polícia chráni príživníkov namiesto slušných ľudí.

  2. Rád by som mu pomohol a touto formou hľadám človeka, ktorý by bol ochotný sa so mnou stretnut s tým, že by poslal aj za mna a ja by som mu vyplatil v hotovosti!
    Nájde sa tu niekto taký?
    BA al. RA, prip. RV

  3. mirec ty si naivka..v tomto zasratom svete chces len tak niekomu dat peniaze?

  4. Vsak ni len tak, musel by som byt prítomný al. dat osobe, kt. verim!

  5. Policajna brutalita tu bude vzdy… System si nemoze dovolit, aby nieko len tak prejavoval svoj nazor…

  6. Policajti budu vzdy zneuzivat svoje pravomoci, to je fakt, ale ak SYSTEM zneuziva policajtov ako svojich straznych psov, tak je to smutne

  7. tak kde nakoniec chces byt pritomny??
    lebo ja to chapem tak ze ty si das rande dajme tomu v RV a tam mu das prachy
    a osoba ktoru poznas? tak napis im na icq ci skype a nie tu hladas dakoho

  8. po 17. som sa bavila s kolegami v praci o tom ako to dopadlo …. sa “smiali” ze toto je uz bordel, ze prvy krat 17. ked sa strngalo klucmi tak policajti stali v tichosti kade tade po kutoch a bali sa aj ukazat, lebo nevedeli co bude a dnes? … v tejto paradnej demokracii? kontrola dokladov, postihy za recnenie ….. dost smutne…zopakujem zrazu z nasho prejavu …. za toto vtedy bojovali nasi rodicia a stary rodicia

  9. Už mám kontakt na zodpovednú osobu… Prítomný som chcel byť pri posielaní prachov v banke al. by mi dotyčná osoba priniesla doklad o tom, že sa tie prachy poslali na ucet a ja by som jej al. jemu dal hotovosť… Pls nerieš takéto detaily.

  10. demokracia neexistuje
    Winston Churchil: Demokracia neni dokonala ale je to najlepsie co sme vymysleli
    proste dristy

  11. A to sa preco pytas nas? .. inak to video som zmazala..len to tu zahlcovalo priestor diskusia je o diskutovani nie o videach

Pridaj komentár

