Budúcnosť

Budúcnosť

17 odpovedí

  1. Uff, tak toto je riadna haluz.

  2. Dobra basnicka, pekne to je napisane…
    Dufam ze sa nad tym niekto aj zamysli a pochopi!

  3. nechapem sice preco je tam zapletena troja… mozno mi to niekto vysvetli… inak pekne pekne. bohuzial graficka strasnka zas 0 bodov…

  4. To slovne spojenie “dan z cudzich vin”, ma ako prve napadlo, ze sa jedna o vino na pitie, povacsinou sa stretavam iba s jednotnym cislom slova vina. Miesat kriminalitu s rozbrojami v troch strofach rozhadzuje hlavnu myslienku, co mal autor vlastne na mysli. A s tou Trojou, to je tiez pre mna zahada.

  5. to vlk:
    nikto z nás sa nejako extra nevenuje grafike…a nemáme v našom HH teame nikoho, kto by sa tomu venoval nejako viac ako upravovanie vlastných fotiek maximálne vo photoshope….takže ak budeš mať nejaký návrh…kľudne

  6. uz som pridal koment s mojim navrhom. ale dako sa vam ho nechce schvalit…caka na schalenie adminom… a vy v teame niekoho takeho mate..ale asi v tom amte chaos a ani neviete kto to je…

  7. K… koľko x budem mať možnosť , kiež by to bolo možné, koho myslíš tým cudzím?
    Ch… v ulici asi nebude problém, prečo takto vnímaš svoje ulice? moje také ne sú, pár vymetencov a náckov, inak samé krásne bytosti po nich chodia
    N… nechcem,a kto by ma tam mal vniesť? na falošných spasiteľov z vysoka kašlem, uspokojím sa aj s oveľa menej ako mám a svoj svet tvorím sám
    A … nepotrebujem
    N… závisí len odo mňa
    A …. vzdelaný áno
    N… zúfalý nie, smutný áno, z tých pár vymeteneckých a náckovských výtržností, ďalej podvodníkov zlodejov
    A … rozhodne nie je to ich špina, čo ma nezabije to ma posilní, presne môj vzťah k hulvátom a násilníkom, sú mi voľní, nestaviam sa nutne každému náckovi čo do mňa vyskakuje, prví úder musí padnúť z jeho ruky, iné keď vidím ubližovať iným
    S… nikdy
    Z…
    A … kiežby, chvíľu to trvalo, no my sme sa už podľa Janka opäť zastavili a teraz uvidíme, či sa vy stratíte
    Č… Nech je pri vláde ktokoľvek
    My sa nemusíme báť
    Peniaze, majetok nech si berú
    No lásku nám nemôžu vziať
    Ps: lásku(pravdu, vieru)
    Ps2: Môžte si vziať naše životy
    Ale nikdy naše duše
    Orwel sa mýli, áno môžte nás zlomiť, (jasné že plačeme za všetkým vami ukradnutým, čo sme predtým milovali) ale to je tak všetko.

  8. moje také nie sú

    rozhodne nie, je to ich špina

    prvý úder musí padnuť z jeho ruky, iné je keď vidím ubližovať iným

  9. ťap-ťap-ťap mal by si tie halucinogeny omedzit trocha lebo zijes v uplne nakej inej realite chlapce:-D urcite mas aj naky titul aspon Mgr. alebo Bc ne?

  10. matku doma kazdy den obstastnujem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. antifa : pekne, =D ale od teba sa to dalo aj čakať

    Všetci :
    Hej ludia 2012 ideme všetci do piče bude apokalipsa čas na malicherné spory už sa pomaly míňa treba aby sme si všetci podaly ruky a zahodily naše/vaše/moje a aj tvoje spory……

  12. Neviem prečo ťa to zaujíma, v mojej rodine Mgr. ani Bc. nemáme.
    Iba Ing. a MUDr. . Pusy si nezahaľujeme arabskými a čiernymi šatkami ako tvoji kamaráti na demonštráciach, ktoré tu propagujú. Ja používam iba biele farby, aj keď mal som už i zelenú. A vždy pekne so šnúrkami alebo gumičkami, aby sa po prekrytí pusy pekne vzadu previazali. Respirátor čo tiež občas použijem je taktiež biely.
    A ty antifa čo máš vedľa svojho mena hnedý štvorček. Dúfam, že mamičku obšťastnuješ svojou pomocou, milým slovom a úsmevom. Zaslúži si to, mala to s tebou trošku ťažšie ako iné matky.
    Ten hnedý štvorček poukazuje len na tvoje politické presvedčenie, keď sa klamlivo skrývaš za taký nick, alebo aj na farbu tvojích očí, nebodaj pleti? Nemusíš sa skrývať, ja s tým problém nemám. Môj štvorček je belasý, takmer ako moje oči.

  13. hnedy antifa modry antifa rovnaky ……(I)-iak

  14. Co tu nemazeta tie ich trapne prispevky? Len to tu spinie… Sloboda slova uz davno neplati :o(

  15. sukam ciganky

  16. zaujimalo by ma koho myslel ehm… “basnik”.. tou elitou?
    a preco chce ist do Troje?
    a ako si predstavuje slobodny narod? tak ze zotroci kazdeho kto nevyhovuje neonacistickej ideologii?
    no a ked chces byt vzdelany tak ti v tom nikto nebrani – akurat tak tvoja vlastna hlupost…

  17. buducnost.prave som dneska videl video na rozzlobenich muzov
    3 ukrajinsky smradi mucili macky a zabijali
    hned nato presli na ludi-zabili a umucili ich 21
    jedno video som videl
    hodim odkaz ak sa adminom nebude pacit nech vymazu
    ale toto video ukazuje kam ten to zasraty svet speje
    a to upozornenie berte na vedomie kto to uvidi nech sa radsej opije.ja len dufam ze ludska rasa vykape
    http://www.zvraceny.cz/video/5752-brutalni-vrazda
    prepacte ze to davam tu ale nech sa pozrie kazdy co su to vlastne ludia za ” ludia”

Pridaj komentár

