Pozvánka na stretnutie

hh-vo-vrutkach-1

26 odpovedí

  1. sorry ale vyzera to ako plagat na queer parade akciu

  2. ružová farba je akože len pre buzerantov alebo čo??? trošku unáhlené nie?

  3. pre bukvice deticky a barbyny a ako povedal jeden kamos z moravy “Ku..a ruzova ma byt jen kunda,prase a mimino”🙂

  4. ITC?Jsi celkem pěkný humusák,když takto píšeš!K takovým větám se ani afa nesníží,jí stačí se smát z poza rohu co máme kolem sebe a pak se není co divit,že afa-potažmo levice stoupá!
    Nepochopím!

  5. ITC je len nedockavy lebo sa nam nazii killer neozval
    kolaciky chceme lopatu este nemam no baumax neni daleko
    a adminka mi nedodala info takze..aach.

  6. no nehnevaj sa ruzova je humus a za tym si stojim aj za tou vetou

  7. KRASA JE RELATIVNA A KAZDY MA INY FAREBNY VKUS… NAZZIKILLEROVI SA NAPRIKLAD LUBIA NEGRICE A VOBEC SA ZA TO NEHANBI

  8. Ved nejde o farbu, ale o akciu, nie? Ja osobne tiez neznasam ruzovu a co…

  9. a však nikto vás ju tu nenúti obliekať si ju, ja si tiež neobliekam ružovú no a čo

  10. hlavne že ste prišli všetci…

  11. gardista: 100 bodov

  12. …no ved tak čo už, ale vážne nás tam mohlo byt viac …

  13. aj ja si myslím😦

  14. to ta ruzova zla volba🙂

  15. áno….hrdí bojovníci si vždy nájdu výhovorku

  16. no ja bych nesel ani keby tam bolo to zelene ,bo to mam z ruky dost sa na cajik trepat .

  17. …Kritizivať dokáže KAŽDÝ…asi uz ku tomu netreba nic dodat ..

  18. “áno….hrdí bojovníci si vždy nájdu výhovorku”
    “sa na cajik trepat .”

    toto hovori o ozajstnej odhodlanosti bojovat, aj na inej fronte ako na netovej

  19. haha sudit ludi podla farby :D:D:D ITC ja nosim ruzovu a niesom ani jedno z toho co si vypisal….niekedy neviem ci sa mam smiat alebo plakat nad privitivizmom niektorych ludi…

  20. sa to tu nejako zvrhlo na debatu o ruzovej. len som podotkol ze ruzova nie je podla mna zrovna najidealnejsia farba na pozvanku. neviem ci si to niekto uvedomuje ale estetika je dolezita… samozrejme nie tak ako obsah ale zavazi. mozno sa to nezda ale zavazi vela. aj kazda malickost a kazdy detail. milionkrat som sa ponukol ze pomozem. milionkrat som bol odmietnuty s tym ze si pomozete samy. dalej k tomu nemam co povedat. nadalej pomaham ako len dovolite… nadalej som na 90% odmietnuty. aspon ja to tak citim. otacam sa tym padom na inych ludi ktory moju pomoc, pracu a cas vyuziju viac.

    k tomu ktoprisiel a kto nie. myslim ze vacsina ludi to chape tak ze ked sa robi stertavka vo vrutchach je to pre mesta v okoli a nie pre cele slovensko. nevidim dovod aby niekto z blavy alebo z vychodu chodil do vrutok. nie vzdy sa da prist…nie kazdemu sa da prist…nie kazdy chce riskovat policajny monitoring na akejkolvek akcii… to ze sa niekto neukazuje na verejnosti neznamena ze aktivne “nebojuje”…

    tolko moj nazor

  21. vlk 100% suhlas s tvojim prispevkom, to neberte tak doslova s tou ruzovou sak ste baby tak jasne ze ruzova sa vam paci🙂 za ten citat mojho kamarata z moravi sa ospravedlnujem som nevedel ze je to az take pohorsujuce

  22. ste Árijci-hrda vznešená rasa
    podľa toho sa správajte
    Tento blog je na vyššej úrovni ako podaktoré smiešné typu AR, orlica a pod

  23. AR by som nepodcenoval. taktoez robia urcitu pracu a robia ju dobre. kazdy ma svoju ulohu. ci uz robi male alebo velke veci. kazda malickost nam pomoze

  24. mathews …. dakujeme velmi pekne … robime co mozeme aj ked suhlasim aj z vlkom…aj ked … vlk pls napis mi na nas mail … ty vies kto som ja ja viem kto si ty …. mam pre teba nejaku pracu hehe a nas medzi kontakt je nedostupny

  25. vlk-fajn len tie ich clanky o skinoch akurat tak poburuju
    este z toho nevyrastli
    chce to trocha profesionalnejsi pristup

  26. to tu neriesme. kazdy ma svoj styl. niekto je radikalnejsie niekto nie… ale myslim ze to sa tu neoplati riesit.. kazdy nech bojuje ako vie. stale tvrdim ze kazda pomoc je dobra

Pridaj komentár

