Vlastimil Pechanec – šikana vo väzení

bez_nazvuVěc: Stížnost / šikana a vyhrožování /

V pátek dne 21.11.2008 okolo 8,°°hod. jsem se vracel z kulturní místnosti na svoji celu č.140 na oddíle 1/5-1,,D“ , a když jsem otevřel dveře,tak se na cele nacházel mladý dozorce bez přítomnosti jiného a přehraboval se v mé osobní skříňce bez mého vědomí,protože je to už opakovaně,tak jsem panu dozorci oznámil,že s jeho chováním se neztotožňuji a jistě je to nestandardní,když je samotný dozorce na mé cele a může se tak cokoli ztratit či mi něco např.podstrčit.Na to dozorce reagoval velmi arogantně a nestandardně,že ,,Ho to nezajímá“ a ať ,,Držím tu svoji nacistickou hubu!“ a pak,že ,,Ještě uvidíš co tě čeká!“ na to jsem reagoval,že si budu jeho chování stěžovat.Byl dosti nervózní.

Okolo 9,°°hod.opět přišel sám,zrovna když jsem si rovnal na posteli věci a připravoval si slovníky a učebnice na učení anglického jazyka.Přišel s klackem (násadou na koště-respektive s její rozpůlenou částí s ostrou hranou!) V ruce a poklepával jím o své stehno a říkal ať ty věci z postele hned uklidím,i když jsem tak v podstatě činil.To mi přišlo opět jako vyhrožování a zastrašování,se slovy,,Zda si ještě hodlám na něho stěžovat?“ Oznámil jsem,že ano a opsal jsem si jeho číslo-22194,a odešel.Na to,že byl dozorce ozbrojen klackem jsou zde svědci!

Při výměně ložního prádla přišel dozorce č.22194 (Bobšík) společně s druhým černovlasým dozorcem č.23769 (Josef Zeman),po tom co mi bylo vydáno ložní prádlo a konstatoval jsem zda není poškozené,tak jsem si stlal postel,když dozorce č.22194 vešel na celu a otevřel druhou skříňku pod mojí osobní a vytáhnul krabici od balíku ve které byl nějaký starší časopis,tak i položené roztržené prostěradlo,které jsem dostal při některé z dřívějších výměn,když jsem na něj zapomněl,poněvadž bylo položené dole a vzadu.

Ve 14,35hod. mi bylo oznámeno,že za to dostávám kázeňský trest,že jsem byl na to upozorněn,že to tam nebude,což však není pravda!Dozorci jsem oznámil,že to velmi dobře ví,čemuž se smál a řekl jsem,že ,,Lže jak Rudé Právo tiskne,tak se to bude řešit jinak“,když jen manipuluje z fakty.Druhý dozorce hned začal,zda to jsou vyhrůžky – ,,Vyhrožujete?!“ na to jsem řekl při odchodu,že ,,Nikoli,pouze konstatuji“.

Velmi jsem byl udiven,když mne v 17,30hod.opět v kanceláři oznámili,že je zde další kázeňský trest pro mé údajné arogantní chování a vyhrožování což už jsem odmítnul podepsat,když je to účelová a absurdní msta dozorců kde hrají fakt patrně i moje politické názory,na které dozorce č.22194 narážel při mém slovním napadání,proto si myslím,že je má stížnost opodstatněná a důvodná.

V Plzni dne 21.11.2008 Vlastimil Pechanec
Pozn.Za krabici ve skříňce 3dny díry!
Za vyjádření 7 dnů díry!

Jedna odpoveď

Pridaj komentár

