Policajná ochota

hlavu horeCieľom tohto článku je podať informácie z prvej ruky, že heslom polície nie je pomáhať a chrániť,  ale buzerovať, mlátiť a v tomto prípade urážať, vysmievať a nerobiť si svoju robotu,  kde sa dá ….

Už na zhromaždenie som došiel s menšou tržnou ranou na hlave (týmto vzdávam poklonu udatnej antife v počte 8 primitívov za napadnutie zozadu, dvoch chalanov s obuškami a botami, a oceňujem Vašu odvahu, keď som sa postavil po bitke a šiel za Vami a kričal :“ K….T, POĎ SEM!“,  tak jediné, čo ste mi dokázali ukázať, bol váš chrbát, keď ste utekali preč:-) )

Na námestie som prišiel zozadu, ale ešte som šiel počkať známych na stanicu, aby nedostali aj oni výprask. Musel som prechádzať okolo autobusu, pred ktorým sa obliekali korytnačky, a počúvať ich posmešky, že už som stihol dostať a podobne. Pri návrate späť, to isté – tak to už ma naštvalo, obrátil som sa k nim a pýtam sa, že čo je na tom smiešne, že dakto ma rozbitú hlavu. Ich odpoveď: “To je smiešne, že si sprostý!”

Vždy mi pripadali vtipy o hlúpych policajtoch za trápne – bral som ich ako ľudí, ktorí si robia svoju prácu a pri nej rozmýšľajú, aby sa chovali k ľuďom, čo najlepšie. Osobne poznám aj kukláča, aj vyšetrovateľa kriminálky, a aj rádového policajta a navyše s políciou často do styku neprichádzam – nebol dôvod meniť názor na nich. Teraz však mám pocit, že policajtom sa môže stať len psychicky narušený človek, ktorého v škole šikanovali a on si chce dokázať, že keď si oblečie výstroj, bude CHLAP a bude šikanovať a deptať, tak ako aj jeho deptali a šikanovali, a pomstí sa celému svetu! Akoby tam brali už len ľudí bez citu a bez charakteru, ľudí bez vlastného myslenia, ktorí len budú sadisticky šíriť teror vždy, keď sa im povie a nebudú ani omylom premýšľať o tom, čo sa im káže, ale poslušne to spravia! Lebo vidieť policajta, ako sa smeje tomu, že bol spáchaný trestný čin – to už za zamyslenie stojí!!!

Teraz vynechám všetko to, čo sa stalo za pochodu – na to sa nájde dosť ľudí, aby to popísali🙂 Prejdeme k udalostiam, ktoré sa stali po pochode.

Opäť v uličkách starého mesta sme pocítili príjemnú tvár antifašistickej tolerancie (opäť musím pochváliť udatnosť a čestnosť chlapcov – tento krát už som stál za pozornosť aj českým bojovníkom za mier, všade vo svete:-) z antika, že mali toľko statočnosti v sebe a 15-ti sa bili dvoch mladých a určite nebezpečne vyzerajúcich mužov s použitím metrových železných tyčí). Som naozaj rád, že dakto sa tak o mňa stará:-) Sanitke to trvalo dobrých 20 minút, tak som mal dosť času popri sedení na zemi urobiť si krásne krvavé jazierko:-) Po asi 10 minútach sa zjavilo prvé policajne auto, pomaly si to k nám mierilo predpísanou 40-kou, každú chvíľu čakám, kedy spustí sirény a snáď sa aj opýta, aspoň zo slušnosti, či neumieram! Ale páni policajti asi išli práve na večeru, pomaličky prešli okolo, len troška na nás pozreli cez okno, ale nechceli si zrejme kaziť chuť dajakou krvou, čo bola všade okolo a ani nezastavili! Ale inak sú policajti dôslední, pri každom bezdomovcovi, čo nájdu na zemi opitého ležať, sa pristavia, ako som neskôr videl, keď som čakal na zašitie rany:-)

Osobne som nikdy policajtov o pomoc nežiadal a vidím, že som ušetril veľa slov, ktoré aj tak tých, na ktorých platy prispievam aj z mojich daní, aj tak nezaujímajú!!!

A taktiež by som rád vyzdvihol ochotu posádok ďalších dvoch hliadok, ktoré prišli o ďalších 10 minút a ich zodpovednosť a ochotu pomáhať, keď odmietli odviesť 2 študentov a jedno dievča autom 4 minúty, ale radšej ich nechali ísť peši samých, aj keď vedeli, že tých férových bojovníkov ani len neskúšali hľadať! Asi už aj oni meškali na večeru:-)

Ale my Vám aj tak ďakujeme, ako ste chránili život a majetok občanov a vyzdvihujem snahu a charakter všetkých mužov zákona, s ktorými som prišiel do styku!!!

A.C.A.B.!

FUCK ANTIFA!

P.S. : ospravedlňujem sa za chyby – s 18 cm ranou na hlave a opuchnutou rukou by umelecké dielo nenapísal ani Franz Kafka , a to všetci dobre vieme, že židia vedia všetko najlepšie.:)                                                                                           Zrozenvohni

 

 

37 odpovedí

  1. neboj bratu na kazdu svinu sa voda vari

  2. nebojte sa “príde na psa mráz”….už čoskoro…

  3. Srandista.
    Ty si sa práve vyliahol alebo z jahody spadol?
    A vy ďalší dvaja netbojovníci ste mu mali pomôcť a nie tu vypisovať.
    Tie bludy čo píšeš…
    No keď ste už boli takí zmlátení, tak v poslednom čase sa nestalo aby po takýchto útokoch pred, počas a po takýchto akciach neostali fotky a videa.
    Nože daj odkazy, nech si pozriem.
    Počty ti veľmi nejdú. Tiež máš dobrý zmysel pre nezmysel.
    Ale vieš čo najlepšie bude keď pošleš fotku tej 18 cm rany na hlave a nafoť aj lekársku správu. Iste ti ju tu radi zverejnia.

  4. Boze moj. si neviete dat dary v bratislave s hahafou a je vas tam ako hadov vsade. A to ze niekto obcas aj schyta je normalne a memyslim ze tato udalost stoji za samostatny clanok. Riziko povolania skratke a to ze ta niekde napadne sa ti moze stat aj ked ides vecer domov a natrafis na spitaka nejakeho…A plakat ze policia ti nepomohla a co si cakal? Ze armada nabehne alebo co.Bitky praviciarov a laviciarov policia neriesi vobec to je len voda na mlyn ,,demokracii,, zacni makat a tvrdo pracovat na sebe aby si sa ubranil nabuduce a nie im rozbil hlavu ale aby si ich na vozicek posadil. Je to dost zaujimave v tej bratislave co sa deje a je vas tam asi najviac zo slovenska po kope,zialbohu uz vecsina je hooligans velkych,ak by nahodou nieco tak pssst ja som iba hooligan. A neboj nic kamo cas rany zahoji a bolest preboly.

  5. Mi to pripada ako keby tuto stranku pacifisti nejaky robili…Ved kazdy kto ide na takyto pochod tak s tym aj pocita ze tam moze aj k niecomu dojist lol. Kedysi sme sa bili aj traja proti desiatim a obstali sme. Ved niekto musi vediet len kto ja za tou ,,vasou,,Afou,pockam si ho a dokalicim aj jeho deti ak ma nejake.Alebo kazdy radsej chlasta a hooliganci . .Vidim ze niektory ludia zrejme nechapu ze to je vojna proti vsetkym,cely svet je proti nam a len sa spoliehajte na policiu ktora ma tazko v piiiii nejakych laviciarov praviciarov,stredne pravy oi a stredne lavy oi a co ja viem co este…

  6. 14Warrior: nevravim, ze enmas pravdu ale …. nikdy som nepodcenovala a ani nezaznavala ludi, co ziju mimo BA, mam kopec kamosov od mimo.. ale ty si zrejme uplne mimo, neber to ako urazku, ale nevies o com pises … ak sa ti to aj zda take jednoduche, tak ver, ze nie je a to co tu v tomto clanku je .. myslim, ze je spravne, ked sa ludia dozvedia co sa stalo a deje, nemyslim, ze sa pisatel chcel stazovat aky je chudacik ale skor islo o poukazanie na to, co sa deje,aby si ludia a nie len ty nasi uvedom ili, aka je realita a co sa moze stat komu kolvek .. a ci sme pacifisti? Sme zeny, myslim, ze to staci …. stranok kde sa ludia ohanaju bojom je kopec a keby si si nasu stranku prezrel poriadne zistil by si, ze nasim cielom nie je fyzicky boj, ale nieco uplne ine … a ten fyzicky boj … zvacsa vedie rovna cesta na podmienku alebo do vezenia .. a to si neodpustim otazku … Cim pomozes tomu boju ked budes sediet v base? Myslim, ze uz je cas na uplne iny styl “boja” ako bitka.. aj ked nevravim, ze sem tam sa aj to nehodi

  7. “Teraz však mám pocit, že policajtom sa môže stať len psychicky narušený človek, ktorého v škole šikanovali a on si chce dokázať, že keď si oblečie výstroj, bude CHLAP a bude šikanovať a deptať, tak ako aj jeho deptali a šikanovali, a pomstí sa celému svetu! Akoby tam brali už len ľudí bez citu a bez charakteru, ľudí bez vlastného myslenia, ktorí len budú sadisticky šíriť teror vždy, keď sa im povie a nebudú ani omylom premýšľať o tom, čo sa im káže, ale poslušne to spravia!” – dosad si za slovo policajt nacionalista alebo neonacista a vykreslil si si presne svoj obraz

  8. “Teraz však mám pocit, že policajtom sa môže stať len psychicky narušený človek, ktorého v škole šikanovali a on si chce dokázať, že keď si oblečie výstroj, bude CHLAP a bude šikanovať a deptať, tak ako aj jeho deptali a šikanovali, a pomstí sa celému svetu! Akoby tam brali už len ľudí bez citu a bez charakteru, ľudí bez vlastného myslenia, ktorí len budú sadisticky šíriť teror vždy, keď sa im povie a nebudú ani omylom premýšľať o tom, čo sa im káže, ale poslušne to spravia!” – dosad si za slovo policajt nacionalista alebo neonacista a vykreslil si si presne svoj obraz

  9. Admin…
    Ja viem ze ste zeny ale ved mate tam aj silnu zakladnu muzov v BA asi najsilnejsiu na Slovensku. A co sa tyka fyzickej bitky tak myslim naplanovat to s naximalnou ucinnostou a unikom najme len nato treba schopnych ludi najme, nie nejakym podskakovanim do beznych ludi v podnapitom stave. Mam ties v BA vela kamaratov a kamaratiek a kusok mate par veci tam specifickych to je fakt. Vecsina veci co sa mi nepaci to je ze castokrat aj nevinny ludia dostavaju bitku najme po futbale kedze polovica nerozumie ze aj normalny ludia este ziju a nie kazdy kto nieje NS je hned antifa…Teraz k clanku kusok…Ved je jasne ze policajt sa uz teraz nezastane nikdy, maju svoje prikazy a tie plnia…Ale ani z daleka vsetci su kkti mas tam vela sympatizantov s nami, atd len uz sa tym velmi nechvalia…a ked nahodou sa stane nieco ako jemu v clanku tak ich ignorujem…A kazdy by mal ne seba makat aj fyzicky,nejaky bojovy sport robit myslim aj zeny pre pripad nudze…

  10. 14Warrior: ja nevravim, ze ensuhlasim..ale bitkou sa aj tak nikdy nic nevyriesilo…to vieme vsetci .. lebo akj aj jedneho zmlatis..hned su plne noviny toho a kazdy nas len viac a viac nenavidi… nevravim, ze sem tam si niekto nezasluzi .. ale … a co sa tyka tych policajtov … vsetko co pises mas pravdu .. ale aj oni maju byt apoliticky a nestranny preto ak je niekde niekto kto potrebuju ich pomoc aj keby mal vytetovany hakovy kriz na celom tele a potrebuje ich pomoc maju povinnost mu pomoct .. len bohuzial

  11. to co sa stalo 14 marca v blave bolo maximalne SOC.Vykrikovat veci typu ,,ODPOR ,nedame sa ,, a ked jedenho po druhom beru tak tam stojim jak piča a hulakam hesla ktorym asi ani nerozumiem….SOC!nic viac…
    ODPOR musi byt citit a nie pocut!!!!a ako vyplakavanie po tych weboch s clankami kto kde dostal a pod je dalsia maximalna soc…!
    !!!ani by ma neprekvaplilo keby dali ti panacikovia trestne oznamenia!!!na jednej strane bojujeme proti fizlom a systemu a na druhej by sme sa najradsiej isli stazovat a tlacit sa do novin /na ktore tak nadavame ze su zidovske/ a volali vsade fizlov po ktorych kricime ACAB atd a hovorit o tom ako nas nejaky dredati zmastili!!!SOC

    Takymto ludom prajem co najviac podobnych utokov od policajtov aj afakov!!!Pretoze to su ludia co dokazu o tom len hovorit!!!! NECH ZACNU UZ KONECNE LUDIA BUDOBAT SKUTOCNY ODPOR!

  12. ze soc asi nemas moc skusenosti so slovenskymi policajtmi co?su dost specificky

  13. 😀 tak tento článok ma dostal :-DDD

  14. ,,bastard,, no a mozno mam s nim i skusenosti viac ako myslis:D

  15. dobře ti tak pičo !
    no pasaran !

  16. Horst W.: chlapce .. nic ine ma nenapada ked si precitam co pises, …. len tak mimochodom, neviem ako ty, ale ja uz niekolko rokov pracujem a aj z mojich dani ty policajti funguju .. preto od nich ocakavam, ze tu budu aj pre mna a pre kazdeho, kto na nich prispieva .. alebo nech mi odpustia nejake percento z dani a mozeme sa bavit na tej urovni co ty trepes

  17. Co bečiš,jsme ve válce.To že chodíš po městě neozbrojen je tvoje blbost a nezotpovědnost!Měl si nato být připraven fizicky (thajský box,box) tak prakticky (nože,pistole…).To žes podcenil nepřítele je jen tvoje chyba,kterou jen posiluješ odhodlání těch zmrdů.Musí vědět že jakákoliv akce proti nám bude mít příchuť krve hlavně na jejich straně.Hlavně nikoho nešetřit ( ANI HOLKY),oni lítost projevovat nebudou.Všechny rozjebat na hovna !

    !!!!!!!!ODPOR!!!!!!!!

  18. admin : tebe prajem tiez aj vam ostatnym s HHore aby ste aspon raz v zivote zazili SKUTOCNY odpor! a s tymito argumentamy co tu davas ti chod do SNS

  19. vy ste jake socky:D:D hlavne ze na tejto stranke predavate trapnu mikinu anti-system ale ked dostanete na budku tak placete ze policia vam nepomoze a hovorite tu o tom jak ich platite z vasich dani. Soc! toto je ten odpor “narodny-socialny-radikalny”? odpor je plakat na internete vy chudaci? ste na smiech.

  20. tak ti treba,bombaklat,kazda palica ma dva konce.len je smutne ze ti nevymlatili z hlavy tie tvoje smiesne zakomplexovane sracky.

  21. Tymto zdravime vsetkych ludi, ktory k nam prisli z odkazu na nas na antifa.cz …. dakujeme za navstevu nasej stranky :-)))

  22. Bez problémov.
    O Vašich dejnách a súčasnosti vieme zjavne viac ako Vy sami.
    Kým človek nenavštívi takéto stránky má k ľuďm ako vy aj aké také sympatie.

  23. Dakujem vsetkym najlepsim slovenskym boxeristom,thajskym boxeristom a este aj tureckym boxeristom aby som na nikoho nezabudol, ze boli taki laskavi a nechali tu svoj vyvysujuci komentar o tom ako by oni vsetkych dostali na vozicek….
    nie som si isty-ale nebola vasa posledna bitka ktoru si pamatate ta co vam dala mama ked ste nezjedli vsetko z taniera??:-)
    lebo napisat take daco ze ak ta zozadu napadne cca 7 hajzlov so zeleznymi tycami a ty sa ubranis a este aj zvitazis-tak ti tvoje sebavedomie zavidim naozaj..:-)
    a tymto clankom som sa nesiel stazovat nikomu-ak by som to potreboval-tak uz nikdy by som niikam nesiel a zlahla by sa po mne zem.
    V SKRATKE CIELE CLANKU-
    1.-antifa su zakerne zbabele kurvy,ktore nedokazu nic tvarou v tvar!!!!Pohrdam vami-jediny obraz co o vas mam po 14. marci je ako zbabelo a so strachom v ociach utekate len co som sa po prvom vasom utoku postavil..!!!
    2,-nebolo mi dopriate moct si vybrat v akej spolocnosti chcem zit!a preto ked musim dodrziavat aj tie zakony s ktorymi nesuhlasim, povazujem za prirodzene ak zakony dodrziavaju aj ti co maju povinnost dbat na ich dodrziavanie!!!a kedze som neparazijutuci clen tohto naroda-ocakavam ze ked policia udajne musi chranit kazdeho pred zlymi extremistami-tak si bude robit svoju robotu a nie dakoho necha lezat na zemi celeho krvaveho a len prejde okolo akoby sa nic nestalo!!!!
    3.-Neviem preco si vsetci myslite ze tymto to skoncilo..:-)))
    a este par slov trapnemu nicku antifa (jednej zakernej zbabelej kurve zrejme)-14.3.2009-19.26….Mickiewiczova 13 Spanitz Augustin MUDr…..
    snad nechces fse do huby-viac si zisti sam ak to tak potrebujes!!!

    DAKUJEM ADMINOVI..:-)

  24. konecne. prajem ti rychle uzdravenie

  25. Vytretý šašovia s iq 18.Vy viete vobec s vaším primitívnim iq zapnut šporák?Na psa mraz nedojde,lebo na psa us maju oblecenie a pes ma na to iq!ked mu je zima sa skova do búdi alebo niekde kde mu je teplo!Ale s iq 18 to nepochopiš!Nebudte smiesny vy obieleny teploskovia za bielu rasu!Aj tak je vas polovica pocernych a s dlhymi nosmi!Hl cervenimi!

  26. a slovencinovi si zase dal po “bokovy”🙂 neskutocne..obieleny teploskovia…zase sa tu niekto hanbi za svoj povod, ci si ty original cigos z geta?

  27. Joj ja som len trocha neinformovaný vieš.
    Som si myslel, že antifa sú zženštilí hipíci a feťáci, čo nie sú schopní udržať železnú tyč v ruke.
    Ale že máte potrebu toľko rozoberať tieto dievčence uväznené v útlých mužských telách a trosky, ktoré by pri svojich sfetovaných výletoch tyčou netrafili ani slona, nie to ešte hlavu tak pekne aby vyrobilil 18 cm tržnú ranu ……. tak teraz neviem ako to chcete brániť moje deti, keď sa sťažujete, že sa neviete ubrániť mojim deťom, či čo vlastne.
    A trochu viem čítať a môžem ti rozobrať v čom je tvoj príbeh nezmyselný. A možno mi to obstojne vysvetlíš…
    A načo dohody. Jednoducho kým ma nepresvedčíš tvrdím že klameš. OK? To je normálna výzva. Áno chcem ,,vše do huby,,. Aký máš problém odfotiť 18 cm ranu na hlave? Alebo ti už záhadne zmizla? A kde je problém prekryť čo nechceš aby bolo vidno a prefotiť správu?
    Odkaz predkov znie – dôveruj ale preveruj.

  28. proti slovenčinovi 365 dni v roku a všetkými prostriedkami!!!!!! ANTISLOVENČINOVA AKCIA!!!!!!!🙂

  29. Niesom rom,cernoch ani beloch ani indian som CLOVEK bohu zial!A s iq18 asi nepochopis!Keby si v skole viacej pocuval a to si urcite nepocuval lebo s iq18 to NEJDE!Farba cloveka zavisi od podnebia v ktorom sa nachadza.Hovori sa tomu pigmentacia!Priroda to tak dala!!Jak niekomu demenciu bielej pichi!No a keby si pocuval na dejepise tak by si zistil ze us by si nebol ani v tatovich vajcach!Ponevac by si nebol!Ale robit si dejepis podla seba ktory nikdo z vas nezazil je lahke!Poslat vas vsetkych bielich pohrobkov kominom!Good night white pride

  30. keby si nemal IQ 18? a ty máš koľko? 19? mimochodom, také číslo IQ ani nie je reálne🙂 ale na to si asi málo chodil do školy, tých 88 už je reálnejšie🙂 neviem či to bol článok o farbe pleti, ale keď sme už pri tom, dobre….farba pleti od podnebia…prečo potom stále počúvame o tom, ako majú inú mentalitu? či nebodaj aj to bolo spôsobené prílišným žiarením slnka?🙂

  31. alerta antifascista: a preco potom ked sa biely narodi v afrike a zije tam dlhe roky je stale biely a naopak cigan je stale cieryn aj ked zije tu? Alebo aj cernoch ked sa tu narodi? :-))) …. aj ja sa raz mozem hrat na blbu nie?

  32. Místo toho plkání si vezmi teleskop ,šátek a jdi večer do ulic až potkáš prvního sráče tak ho nakuř po palici a tak to dělej každý den. A o tom pak napiš článek . Takhle to děláme u nás a haftifa tu asi ani není.ANTI-ANTIFA.!

  33. Když fedrujete očistu zabte jednoho fašistu.Když uš sme utý očisty zabte radši dva fašisty. Když potkáš fašisty tři tak je natři všechny tři. To už nedá větší práci místo tří vzít čtyři náci.Schválí ti to celí svět když ji odkrágluješ pět, když máš ovšem velké štěstí můžeš pěstí bušit do šesti……

    nepodporuj ideologii sadistů a vrahů a možná tě někdo bude mýt rád a pouč se z historie NS není cesta vítězů ale cesta zla PS.: 161>18

  34. novodobí ANTIFAŠISTICKÍ BOJOVNÍCI začínajú ovládať naše mestá, ako môžeme vidieť na plagátoch antifašistická akcia – Nám patria naše mestá. Títo ďalší (nemôžem si odpustiť tento názov) NEBESKÍ BOJOVNÍCI po konfliktoch, s ich strany nenávidenými, FAŠISTAMI aj pri facke vytáčajú na svojich telefónoch číslo 112. Bez hanby z toho, že ich bolo päť a „fašisti“ len dvaja, povedia, že náckov (aj keď to nie sú náckovia, ale v sfetovanom stave to je ťažko rozoznať, chápem, že im musia pridať vinu) bolo 20.
    To jsem si tady přečet. Aha už chápu.

  35. Když fedrujete očistu zabte jednoho sionistu.Když uš sme utý očisty zabte radši dva sionisty. Když potkáš sionisty tři tak je natři všechny tři. To už nedá větší práci místo tří vzít čtyři (do pici toto nevim)Schválí ti to celí svět když jich odkrágluješ pět, když máš ovšem velké štěstí můžeš pěstí bušit do šesti……

  36. Pekne k veci ako vždy. Ďakujem za reakcie s presným objasnením aj za dokonalú mystifikáciu, kde antifa
    na jednej strane dokáže operovať v počte 8 ks a 15 ks s metrovými oceľovými tyčami v priestore so stovkami policajtov, náckov a ,,pronárodných,, a na druhej strane sa stačí tejto očividnej presile s oceľovými tyčami otočiť čelom a ona bezhlavo uteká pred dvoma mladými či mladučkými iste nebezpečne vyzerajúcimi …
    Tá správa je pekná, aj fotečka, doteraz som neveril, že by antifa dokázala vymlátiť toľkých ľudí a niektorých hneď dva krát po sebe a že by boli tak namakní, že by dokázali vyrobiť 18 cm ranu na hlave v tak nafetovanom stave a už vôbec sa mi nezdalo, že by bol niekto tak vymletý aby sa nechal mlátiť po hlave 2x za deň.

  37. pekne veci sa tu daju docitat, boha😀
    14 warior – ty budes zrejme nejake steroidmi natrieskane 16 rocne decko retardovane, lebo to co pises je masaker. Ja mam 70 kil a som slaby ako mucha, ale keby si mi siahol na moje deti, ci zenu, tak by som neumrel kym by som ta nepokrajal, neposolil a potom neutopil v tvojich vlastnych hovnach a v takom poradi ako hovorim.
    Co sa tyka ‘zbabelych antifa-bojovnikov’…ked sme/su vsetci taki sfetovani a posrati ako to, ze vas poloboh rasto rogel dostal pred cca rokom nakladacku od jedneho ‘nasho’ 1 na 1 ked prisiel provokovat, kam nemal??
    A takychto pripadov by bolo dalsich x…lenze to je vase, vytahovat iba to co vam hra do karat. To vlastne robia vsetci, ci uz media, politici, ns primitivi atd.
    Mimochodom velmi sa mi paci to vase slovicko, ze antifa😀. Ako keby to bolo nejake hnutie, sekta, ci politicka strana:D. Pri tom fakt je taky, ze romskou problematikou, boj proti drogam, ci socialnej nestabilite sa zaoberaju aj ludia, ktorych vy by ste nazvali antifastickymi fetakmi a to ovela efektivnejsie ako vy NS mrdky. Vy viete akurat tak zrat anabolika, cvicit, citat a pisat manipulacne letaky a plakat na nete.
    Hail!

Pridaj komentár

