2% z dane, podporme Slovensko!

hlavu horeMilí priatelia,

Nejeden z Vás v tejto dobe rieši nepopulárne daňové priznanie. Či už ste zamestnanec, alebo ste sám sebe pánom, všetci máme možnosť aspoň 2% zo svojich dani nehodiť do bezodnej diery s názvom  Štátna kasa, ale venovať ich na konkrétnu organizáciu či združenie.

Možností máme mnoho a na stránke www.rozhodni.sk je uverejnený nie len kompletný zoznam prijímateľov, ale aj všetky potrebné informácie.

Hlavu Hore, ako pronárodne orientované združenie, sa rozhodlo podporiť a svoje 2% z dane zaslať občianskemu združeniu Nové slobodné Slovensko. Nebuďte ľahostajní a pohodlní a ak ste zamestnanec do 30.4.2009 zašlite na daňový úrad podľa svojho miesta bydliska vyplnené tlačivo, ktoré si môžete stiahnuť TU. Ak ste podnikateľ, musíte tak urobiť do 31.3.2009.

Podporte aj Vy svojimi 2% pronárodnú myšlienku a aktivity!

10 odpovedí

  1. jaj no nabuduce treba skorej to sem dat baby ,ja uz mam davno odovzdane🙂

  2. sa priznavam na zivnostnikov som uplne zabudla, teda myslela som, ze vsetci amme rovnaky termin …. len pri spravach som zistila, ze nie

  3. Som myslel, že dávate na naše deti.
    Ja som dal našej škôlke ako správny biely cigán, feťák a iné duševné choroby.

  4. neryp .. ty to tu sledujes dost na to, aby si vedel, ze detom sa venujeme dost …. keby sme mali deti tak dame na ich skoly a skolky, ale nemame … a to, ze pomahame detom este neznamena, ze nepomahame aj Slovensku

  5. To je asi tvoj problém, keď máš pocit, že ten kto povie čo si myslel, alebo ten kto dal 2% škôlke rýpe.
    Myslím, že tematicky k tomuto webu nie je nič neprístojné upozorniť na možnosť pomoci škôlkam, čo je iste neutrálne, ,,apolitické,, 8) – pre srandistov.
    Keby ste nechceli ostať až tak ,,apolitickými,, a podporiť reálne aktivity žien s reálnymi výsledkami na pomoc matiek a ich detí, kľudne podporte rôzne ,,feťácke,, a ,,alternatívnokultúrne,, individuá z vašich protipólov. Aby sme tematicky zas až tak neodbehli tak napr. Fenestru alebo iné feťácke združenia na pomoc týraným deťom.
    Vtipálkovia nech už fetujeme koľko fetujeme a sme hanbou komukoľvek prvé materské centrum vybudovali a stovkám týraných matiek a detí poskytli priamy fyzický aj duševný azyl a pomohli k novému štartu tieto vaše feťácko-alternatívno-dredato-neviem čo všetko kruhy a pikantnými detailíkmi typu antifa monitorov z reality pri pomoci týraným deťom a matkám sa tu zo slušnosti nebudem zaoberať, keď na obvinenie z rýpalstva stačí aj nevinučký predchádzajúci príspevok.

  6. nikdy sme nikde netvrdili, ze sme “apoliticke” … podporujeme realne rodiny a je snad moja osobna vec, ci podporim pracujucu rodinu, ktoru si nik z nasej uzasne socialnej vlady ani nevsimne, alebo ci budem donekonecna pchat penaize neprisposobivim …. bez rozdielu farby pleti … myslim, ze tu je vyber pre cloveka so zdravim rozumom velmi jednoznacny .. aj bez ohladu na politicke zmyslanie

  7. OK, ale veď na to ti určite neodpíšem, že rýpeš.
    A tiež ti garantujem, že nikto z Fenestry by nikdy nenapísal, že sa deťom venuje dosť.
    S tou apolitokou si ma nepochopila, teda aspoň odpovedáš ako by si ma nepochopila. Ale aspoň sa konečne v niečom zhodneme: že vaša pomoc na rozdiel od spomínaných feťákov určite nie je apolitická.
    Skús mi za to apolitická vložiť iné slovo. Mňa tam zo tucet nahrádzajúcich slov napadá. Ale fakt som zvedavý na nejaké tvoje. Ďakujem.
    Ostatní, ako vnímate motívy pre poukázanie 2% ako politické, apolitické, či aké?

  8. dost nie je ymslene, ze staci kolko ale skor ze nieco robime vzdy by sa dalo este viac, ale som realistka a poznam nase moznosti .. aj ked si pani Belousova mysli, ze nas niekto financuje tak tomu tak nie je ale slubujem, ze ked odhali toho sponzora tak si ho vhladam a budeme sa venovat detom viacej :-)) …. ako nebudem odporovat, nasa pomoc je motyvovana ansim zmyslanim a politickym smerovanim … ale zase na druhej strane pomahame aj materskej skolke a to urcite nie je skolka plna narodniarskych potomkov..je to bezna skolka .. len proste pre mna je dolezite pomoct tam, kde moja pomoc nebude suplovat snahu jednotlivca o vlastnu zabezpecenu existenciu, pomoc ja osobne chapem ako podporu v niecom, co uz robi a nie ucenie niecoho o co aj tak nema zaujem

  9. antifa:::tebe a podobnym nebude nikdy dost nejaka cinnost z nacionalistickeho spektra, tach nechapem naco sem chodis rypat atd.. o tom vasom spolku na pomoc tyranim detom som ja nikdy nepocul(fenestru!, nie zeby som sa o to nejako zaujimal. Len by ma zaujimalo ci sa to fenestru rozbehovalo z nicoho alebo malo, pkenych spoznzorov v podobe tretieho sektroa, alebo bohatych rodicov alternativnej mladezze..to len tolko aby som si aj ja rypol..pa

  10. Joži
    Však si hoď do vyhľadávača.
    A kto tvrdí že to je ,,náš,, spolok? Koho myslíš pod pojmom vy (váš)?
    A že mne nikdy nebude dosť nejakej činnosti zo spektra pseudonárodniarov, faškov a náckov? Ver tomu, že som jej mal dosť hneď po prvom rozkopanom decku.
    Ale toto je pekné, že bohatí rodičia sponzorujú a poskytujú pomoc týraným ženám a deťom.
    Skús mi prosím aspoň trochu vysvetliť svojich ,,pekných sponzorov v podobe 3. sektora,,.
    Nemyslel som tretí sektor všeobecne. Ale keď to otváraš, tak tam by iste stáli za zmienku stanovy toho ktorého združenia – konkrétne, vecne, suma, je použitie, nie pieskať do vetra. Napr. také niečo, že všetci pracovníci (teda nie dobrovoľníci) mimovládky nesmú vlastniť auto (tá formulácia je samozrejme krajšia, hovorím o lesoochranároch VLK) a kopec ďalších pikošiek.
    Tematicky som porovnával iba ženské organizácie, tak ma napadli žienky zo ženských organizácii a zariadení pre týrané matky a deti. Vypichnutá Fenestra iba preto, lebo nemám vo zvyku hovoriť o niečom čo nepoznám.
    Fenestra a teraz VLK preto, lebo používam z tohto blogu prevzatý pojem feťáci alebo bieli cigáni. Rovnako sa sem tam zmieňujem o PHŽ, podľa môjho názoru skutočne funkčnej pospolitosti a keď si predstavím všetky pospolitosti, ktoré poznám a majú to v názve, tak poviem, že jedinej pospolitosti.
    Spomínané tri preto, že ich v súvislosti s kontextom určite pojmami ako feťák neurazím, všetky tri boli neonacistami buď priamo napadnuté, alebo boli napadnutí ,,iba,, jednotlivci z nich a tiež ich rodiny (najprv partneri a teraz už i deti) Skôr spomínanými pikoškami typu monitoring sa naďalej odmietam zaoberať, lebo možno aj tu som už pre niekoho prekročil hranicu slušnosti. Niekomu sa môže zdať, že píšem zovšeobecňujúco a bežne som tu napadnutý (naposledy napr. z rýpania) aj za oveľa nevinnejšie príspevky.
    Celkom rád by som si vypočul nejakú odpoveď na predchádzajúci môj príspevok, lebo téma je o 2%.

Pridaj komentár

