Cigáni a detská kriminalita, dokedy ?

deti vo vazeniAko by sa podľa vás mali zabávať deti do 16 rokov? Podľa mňa športom, počítačom, knihami …. všetkým možným, ale určite nie trestnou činnosťou a prepadávaním ľudí.

Nie však pre niektoré cigánske deti z Ruskej Novej Vsi . V neskorých nočných hodinách, presne o druhej nad ránom, sa 4 cigánski chlapci rozhodli, že sa zabavia. 13, 14, 15 a 16 roční chlapci prepadli v Prešove a surovo zbili bezdomovca. Nielen zbili, ale zmlátili skoro k smrti. Brutálne ho bili a kopali. V zbesilom vyčíňaní ich vyrušil očitý svedok incidentu, náhodný okoloidúci. Ten na nich zakričal, rozohnal a privolal políciu. Vtedy sa zľakli a dali sa na útek. Toľko oficiálne správy.

Stručná a nenápadná správa. Mňa napadá hneď niekoľko otázok, ktoré  žiaden z novinárov nevyslovil nahlas.

Bol to rasovo motivovaný čin? Myslím si, že nebol, ale ide o princíp. Nech je ako chce, všetci si musíme pripustiť, že keby to bolo opačne a štyri biele decká by zmlátili cigáňa, hneď by z toho bola mediálna bomba a obvinenia z rasovo motivovaného činu. Ale na dvojitý meter sme si zvykli už všetci. Oni sú predsa tí utláčaní a spravodliví.

Aký dostanú trest? Niekoľkí z nich nie sú ani mladiství, len deti. Takže? Ani nie tak dávno sa Slovenskom prehnal škandál týrania mladistvých cigánskych zlodejov. Vtedy napadli deti staršiu pani, skončilo sa to zlomenou rukou, teraz napadli staršieho chlapa a zatiaľ sa nevie, či to vôbec prežije. Čo bude teraz? Maloletý stíhaný nebude, už ho aj poslali domov. Aj tieto decká budú pustené len tak domov a všetci budeme čakať, kedy sa ich obeťou stane niekto z nás alebo našich blízkych? A neskončí to len skoro smrťou. Aj potom budeme len mlieť o týraní, rasizme a necháme sa len tak šikanovať? A nielen v tomto prípade, ale v každom ďalšom, keď sa deti rozhodnú zameniť detstvo za zločineckú kariéru?

A čo rodičia? Ich otec nám porozprával, že jeho deti neboli nikdy agresívne. Prvé klamstvo. Všetci sme boli deti a tak vieme, že každé dieťa, tak ako aj dospelý, sa sem- tam správa agresívne. Ďalšie klamstvo je podľa mňa presviedčanie, aká sú oni dobrá a slušná rodina. Nech sa na mňa nik nehnevá, ale podľa mňa sa v žiadnej normálnej rodine 13-ročné deti nepotĺkajú v noci po uliciach bez toho, aby to ich rodičom nevadilo. Prečo spolu nevečerali, a potom sa nehrali spoločenskú hru, nepozerali televízor alebo im nerozprávali rozprávku pred spaním?

Preto sa pýtam všetkých kompetentných, nie je na čase prehodnotiť trestnoprávny poriadok? Znížiť vekovú hranicu alebo upraviť aspoň zodpovednosť rodičov?  Pokiaľ chceme, aby sa v budúcnosti nezačali u nás hromadne vytvárať detské zločinecké gangy, ktoré budú terorizovať celé svoje okolie a nás všetkých, je načase začať sa fenoménom rozmáhajúcej sa detskej kriminality zaoberať vážne. Bez falošného prikrášľovania a zľahčovaní, bez všadeprítomnej zavádzajúcej nálepky rasizmus. Je úplne jedno, či sú tieto deti cigánske alebo z inej planéty. Predstavujú pre našu spoločnosť hrozbu, ktorá sa môže v dnešnej dobe hospodárskej krízy prejavovať stále častejšie a nebezpečnejšie.

Avšak, nemali by sme sa ani tváriť, že nevidíme to, že detská kriminalita je dnes hlavne doménou cigánskych detí. Ich rodičia jednoducho nemajú možnosti ani schopnosti, aby im mohli zabezpečiť všetko, čo potrebujú a vidia u detí majoritnej väčšiny. Preto to riešia jediným spôsobom aký poznajú. Agresivita, krádeže, zločinnosť. Alkohol, drogy a bitky. To sú úplne bežné činnosti, s ktorými sa denne stretávajú v komunite, kde žijú. Je toto vhodné prostredie na výchovu detí?

19 odpovedí

  1. A kam akože s nimi? Tí rómovia, ktorí chceli, sú vzdelaní, slušne oblečení a pod. Je ich strašne málo, ale nájdu sa. Nik im nepomáhal, jednoducho CHCELI! Netvárme sa, že môžme cigánom pomôcť a ani to nerobme. Nechajme ich v ich getách, to oni si vybrali tento spôsob života. Neviem ako z toho von, no nekonečné nalievanie peňazí cigánom, stavanie nových ubytovní, ktoré o pár mesiacov zničia je zbytočné a nič nerieši. Asi by na začiatok stačilo- rovnaký meter pre všetkých.

  2. No tak to si pekne povedala.
    Tie ustavicne rozdiely co tu citam. Normalne je mi z toho na grc. Same nezmysly. Normalne to tu je presiaknute kazdou mincou co ma dve strany, kazdou palicou co ma dva konce az je z toho kazdy meter co ma dve strany a dva konce.
    Minca je kus kovu, palica je kus dreva srandisti.
    Neviem co je na tom zak tazke pomenovat veci pravymi menami pripadne nedaj boze este ich aj podlozit prikladmi, ci odargumentovat.
    Poznam kopec ludi co maju na nackov a romov pekne jednotny meter – vsetkych vyniest na opusteny ostrov. 8) pripadne k nim este prisupnut fasistov a antifasistov.
    Je to ich postoj ci skusennost, proste nazor.
    Tu dokonca mna budete chapat ako ochrancu vsetkych ciganov co je sk….ne autoritarsky postoj mne absolutne nevlastny az protivny a zradcu naroda az nenavidiaceho cely svoj narod, co samozrejme netuzim po nicom inom len asi zlikvidovat za radom celu svoju rodinu, lebo ta je evidentne mojej krvi. 8)
    Ja v tom tiez nevidim rozdiel – pride nacek, zacne do niekoho poskakovat, poviem mu nech sa skludni, ked to nepojde po dobrom dostane na prdelku. Pride rom, zacne poskakovat a presne to iste.
    Ked som nevzdoroval, smiali ste sa ze som vykal. Ked som vzdoroval, obvinili ma, ze by som mal branit seba, pricom som sebva evidentne branil, len to musim presne podla vas, seba budem branit, len ked budem vas antinarodny ,,pronarodniar,,.
    Ked mam vsetkych v …. obvinite ma, ze to vsetko kvolim mojej nevsimavosti. Ked riesim, tak som samozvanec ci nasilnik. Vsetko zlo tu prekvita len kvoli takym ako som ja a ked riesim ,,cigansky,, problem tak som ciganofil a pcham chlieb tym co mi rozbiju hlavu. 8)
    Dajte nejaky navod ako nemam byt poslusnou oveckou systemu a ja budem poslusnou oveckou toho navodu. 8)
    Utoky nackov na bezdomovcov, na tuto ,,spinu naroda,,. Joj samozrejme to nie!
    Nasilne detske partie tu boli vzdy. Bud som dostal na hubu usiel alebo sa ubranil. To bola normalna realita. Bitky medzi triedami, to sa este dalo, ale bitky medzi sidliskami, dedinami to bolo krute. Nasile nackov po 89 nas ale uplne zaskocilo a sokovalo. Odvtedy brutality iba ubudalo a nackovska o to viac kricala.
    Dnes je to uz podstatne lepsie dnesne deti su oproti nam anjelikovia a to uz ani nehovroim o generacii mojich rodicov. Tych ucitelia v kuse mlatili trstenicami a fliaskali aby ich aspon trochu drazali, samozrejme s nulovym vysledkom. U mojej zeny stvrtinu chalanov nenechali zmaturovat, triedna sa ich bala a nevedela si s nimi rady. Rocnik predomnou opluli slovencinarku po maturite. Pravdepodobne z mojho rocnika jej dal niekto pred dvere bombu, taku ze bol zdemolovaný nielen jej byt ale aj susedov. Rocnik po mne nepripustili k maturite 14 z triedy. Spoluziak vratil facku rustinarke. Boli sme velmi zle deti, horsie to uz
    asi nebude. Ale ked prisli nackovia tak to sme fakt nechapali. Rasizmus bol vzdy sucastou zivota, mladych nasilnikov z radov bielych aj romov a tym padom aj sucastou zivota nas ostatnych rovnako ako subkulturne mladeznicke boje, nackovia to ale totalne prepiskli a odmietli ich vsetci ostatni.
    O to viac vytrcaju teraz, ked su mladeznici a deti podstatne lepsie.

  3. fantifa,Ty mas z toho ale riadny hokej,nechces do NHL?

  4. Ahoj Levica
    Ako rekonstrukcia? A co polovicka s malym diktatorom 8) ?
    Hlavne nech ste zdraví.
    Vlastne ta len chcem pozvat na Cickin majer. Dufam ze ako patriot vies kde to je. Keby nie, tak na moste ked ides do mesta sa divaj do lava, este lepsie ked ides z mesta domov doprava.
    Otvra sa 1.6. Srdecne si pozvana. Lebo je to hlavne pre rodicov s detmi ako aj pre ostatnych.
    Kludne napis kedy dorazis, nech som tam. Pokecame spolu s hlavnym akterom a potom ta poprosim, ze sa spolu pridame do debaty, ze nase deti by museli byt asi romske, aby mali Cickin majer. Priznam sa po debatach o skolke v Olsovanoch som uz nemal sil reagovat na tento adminov clanok, ale raz sa este k tomu premozem.
    S majitelom tiez pokecame o zaujimavych veciach – napr. preco a kolko krat bol napadnuty nackami, alebo kto kazdy staval Cickin majer a preco romovia jeden den odmietli prist pesi do prace ako kazde ostatne dni a musel ich donies, lebo sa bali bitky od ,,skinov,, a podobne.
    Cickin majer je postaveny bez eura dotacie a vstup mas samozrejme rovnako ako vsetci tvoji kamarati a ich ratolesti a ako vsetky ostatne mamicky, oteckovia a ich deturence ZDARMA.
    Dufam ze tu je povolena bezplatna reklama pre tych co ,,bojuju za buducnost nasich deti,, 8) kedze oni uz bojuju ako vidim v lavo hore iba za 14 slov.
    PS: Na vyuzivanie sa uz tesia aj skoly, tiez si mozte prist zahrat plazovy volej. Starosta tvojej mestkej casti sam ponukol alternativny pozemok pre tuto aktivutu, ktory ostal volny a je ti uste blizsie, takze sa kludne mozte aktivizovat aj vy, nie len ine dusevne choroby, ako ich nazyvate. Blizsie info k pozemku a velmi dobre ponuky spoluprace priamo u starostu. Potesime sa dalsiemu ihrisku rovnako ako nase deti a nemusite pri jeho stavbe ani vyuzivat lacnu romsku paracovnu silu ale rovno poskytnut pracovne prilezitosti svojim kamaraden, samozrejme ak budu ochotni 8)

  5. antifa: zase prekrucanie a zahmlievanie vsetkeho co sa tu popisalo,
    to sa musim vazne stale opakovat? Nie sme skini a ani neschvalujeme to, ked niekto niekoho len tak napadne na ulici a uz vobec nie pracujuceho cigana, lebo to len moze tym ostatnym dat zli priklad …. Ja neviem, co je cickin majer ale pochopil som, ze to bude nejake detske centrum …. dobra vec … ale keby som take centrum postavila ja hned by to bolo zhodene a zhanobene pod ciernu zem a toto sa mi nepaci … a to je presne tvoje pianie tu … vsetko ca napiseme a spravime je zle …. ked nemam ja problem uznat ze nieco z opacneho tabora je dobre, preco tento problem maju ludia ako ty?

  6. Tak ale to som nikde nenapisal, ze ste skini, ani ze schvalujes fyzicke útoky. Na majer som pozval Lionswomen kedze to ma co by kamenom dohodila.
    Problem uznavat nieco nemam. Si normalny clovek, mas rada svojich rodicov, sestru, svojho hafana, urcite aj Lionsw., mas svoje konciky, mas svoje lasky…….
    Mozno 99.9% veci, ktore robis su podla teba dobre.
    Potom si znenazdajky zmyslis, ze podla mna je asi 99.9% toho co robis zle, co je len pre tv. info totalny nezmysel.
    Katagorie dobre a zle – napr. skutky – to si u mna dost mimo. Ak by dajme tomu take kategorie u mna aj boli, urcite nie su vyhranene.
    Pre vysvetlenie asi tak ako pre mna neexistuju ziadne uzitocne a skodlive zvierata.
    Rovnako ani ludia ktori robia pre mna absolutne nerijatelne veci nie su zlymi ludmi.
    Dajme tomu, ze pri totalne nadsadenej definicii by som dokonca mohol povedat, ze nejaky cin, ktory je pre mna neprijatelny, je zly. Urcite to tak necitim, ale dajme tomu. To len preto, aby si vobec mala sancu ma pochopit. To este stale neznamena, ze tym padom je pre mna clovek co to urobil zly. Ved to je totalny nezmysel.
    Tak napr. by (pri tom nadsadeni) mohlo byt ,,zle,, nieco ukradnut alebo zabit zviera. Toto ale nie su dobre alebo zle ciny. Jednoducho si mimo mna.
    Skusim to vysvetlit: Ked uvidis slona. Skocis nanho a zahryznes mu do ucha? Neskocis. A nie je to ani dobre ani zle. Je to proste mimo teba a take veci nerobis. Sry za debilny priklad ale skusam to uz ako viem.
    A teraz – samozrejme, ze ked niekto zabije zviera, alebo ukradne, rozbije, vynada ,,,,,niekoho-nieco, to neznamena, ze ked tento cin je uplne mimo mojho chapania, a ze aj keby som tento cin dajme tomu nazval ,,zlym,, ze aj ten clkovek je potom zly.
    Ptakovina jak mraky.
    Ty si jednoducho myslis, ze podla mna si zly clovek.
    To prekrucanie, ked uz ho stale vytahujes je v tom, ze si si to takto prekrutila v hlave ty sama.
    Potom to este dokoncis dalsim nezmyslom: ,,ludia ako ty,, – priradis to este aj inym ludom.
    Mne ani to nevadi, je to jednoducho tvoj nazor. Len si prosim nenahovaraj, ze to je nieco o tebe so mnou, lebo to je o tebe s tebou.
    Tak mozno by bolo dobre postavit sa tomu celom (s hlavou hore 8) ) a nevinit z toho stele mna, ciganov, fetakov, zidov a neviem koho kazdeho.
    Čičky nie su detske centrum, ale su orientovane na turistov, hlavne rodiny s detmi. Maju ihrisko pre deti do 6, do 12, volejbalove ihrisko a volne travnate ihrisko (napr maly futbal, proste santenie dospelakov i deti. Privitali ho mestke casti na ktorych rozhrani sa nachadza aj skoly, ktorym bude priestor v pripade zaujmu poskytnuty.
    Projekt bol ,,zhanobeny,, 8) ako pises pod ciernu zem skoro vsetkymi zainteresovanymi uradmi. Polena pod nohy predstavovali z predpokladynych 2 mesiacov 2 roky usilia a praveze az realizacia uplne prevratila postoje niektorych ludi. Otvor oci babika.
    Postav detske centrum a potom povedz, kto ti ho hanobi.
    Nezabudni sa presviedcat, ako vsetci budu toto centrum milovat, kym budes hovorit ze ho postavil nejaky fetacky zid a potom sa im uplne zhnusi, ked sa priznas, ze si ho postavila ty.

  7. Antifa ako stale pekne slohujes co sa ti zapriet neda ale stale akosi odbocis od temy na ktoru je clanok pisani v tom mas asi najvacsi talent odbacat alebu uplne zmenit temu to ti musim fakt uznat…. mas v hlave vela myslienok len si ich asi nevies poukladat tak aby ti z toho vznikla ta spravna mozajka alebo neviem cim to je prezrad sam…to ze ked ti tu vacsina ludi nerozumie nemusi znamenat to ze je ta vacsina tupe stado oviec …..skor je to tvoje zle ponatie vysvetlenia pointy…. nik nie je dokonaly to je fakt..ale hra sa na neho nemusis:)

  8. Dufam len matez, ze si to nepochopil tak, ze sa tu idem predhanat, kto robi viac pre deti. To by ma uz asi posadilo. A tvoju odpoved cakam trochu v inej teme. A co odbacam? Ze co by som robil keby som videl tych ciganov ako poskakuju do bezdomovca. Tusim aj o tom je ta tema. Najprv by som im slusne povedal, nech pokracuju svojou cestou. Keby to nespravili, raznejsie by som povedal nech vypadnu. A potom by som branil bezdomovca, aj za cenu ze by som chlapcov rozkopal. Presne tak som to urobil, ked nackovia napadli bezdomovcov. Raz sme ich dokonca cakali, lebo ako vravim par ludi hra a ja predtym hrali na dve strany: A mam jednu zasadu – utok nezacinam a akekolvek nasilie z mojej strany konci vzdy, ked protajsok neprejavi zaujem dalej pokracovat.
    A to som tusim uz cca 10 x povedal.
    To v ktorej teme pozvem Lionsw. je smad moja vec, vidim ze reaguje tu. Pivko dostne zadara bez problemov. Mne naposledy kupil pivko nacek dnes v noci. Tiez v tom nevidim problem. A to je pan nacek, zarezov na pazbe ma kopec.
    Ale kludne sa spytaj, mozno nebudem tak skupy ako ty a odpoviem ti. To vies aku budem mat prave naladicku.

  9. a aj si mu do oci vypraval ty kokociny co tu vypisujes? a co ti na kolaboracie hovoria militanti okolo rozporu

  10. Tak sry ze ostanem mimo temy, nie tak zas celkom.
    Ad 1 Bol to koncik na ktory pozyvla antifa 8)
    Ad 2 Spytaj sa jeho preco dosiel
    Ad 3 Svoje nazory pozname, koho by to bavilo bavi t sa este o tom
    Ad 4 Preco ho nikto nenapadol, ked uz sme taki a onaki a ako by som dopadol na vasom konciku ja?
    Ad 5 Chlapec (nacek) daroval spevakovi kapely, vseobecne uznavanej ako AFA tricko. Original triko ake na SVK a dnes uz asi nikde ani nekupis. Poviem ti a na to sa mozes spolahnut, ze to triko nosil casto a bo nanho patricne hrdy. Co to bolo za triko sa ho spytaj sam 8)
    Ad 6 Preco sa chalanisko fotil s touto AFA kapelou aj s dalsimi antifasistami a preco sa nikto nebal, ze tie fotky nebodaj niekde pouzije, hoc len na vytahovanie sa pred kamosmi aky je odvazny 8) 8) 8).
    Ad 7 Nejaky ten jasne rasisticky konflikt mimo konciku
    a jeho akteri? Mne viac vyhovuje aby ste sa dalej pechorili v tych nekonecnych sebaklamoch, takze nekomentujem.
    Ad 8 Ze tito rasisti nemali problem zatrsat si s dredatymi kockami ani potlapkavat sa s chalanmi s trikami LPR a este radsej ako romale by samozrejme rozkopali nemilosrdne nazis?
    Ad 9 Ze jeden SHARPik pozical svoju kocku na tanec tomuto nackovi a nikto nemal problem ked vykrikoval ze jeho otec je ……..
    Ad 10 Ze (nielen) mne kupil pivo je samozrejme a ze (nielen) jemu kupim pivo ja je rovnako samozrejme.
    Ad 11 Ze by ma chranil v pripade napadnutia je samozrejme, rovnako ako bolo samozrejme ze som uistil, ze mu nic nehrozi a v pripade napadnutia by bol chraneny rovnako.
    A ze ste takto celkovo dost mimo – tak neviem ci by sa tak nahodou nerehotal z toho, co tu vypisujes ty. 8)
    A fakt by som chcel prist na to ci tento neprehlad je manipulovany alebo ste tak blbi, a ci vsetky tieto bludy v tych vasich mladasoch pestuje zamerne.
    A daj si pri svojich akciach pozor, ak si aj v realite taky ako vo virtualite 8) , aby si nahodou nenarazil na nieciu (napr aj jeho) past.

  11. Samozrejme, aby mi tu mudrlanti zas nevycitali, ze nedokazem odpovedat na otazku.
    Najprv:
    Ad x: Nacek mi doslova povedal: Som nacista, fasista, rasista. Aky to prijemny kontrast po tomto tu neustalom presviedcani co vsetko nie sme, az to nakoniec vyustilo do polohy kde som nakoniec ja povedal ze som rasista a v kontexte si za tym na 100% stojim 8). Ono mne to pripada asi tak ako NIKTO NEVOLIL NIEKOHO. To poznate: Bavite sa s mnohymi o prave skoncenych volbach a nikto nevoli niekoho, ibaze ten niekto nakoniec vyhral daleko pred vsetkymi ostatnymi 8). A potom stretnete niekoho, kto vam povie, ze toho …. volil. No nie je to uzasne. 8) Nepovedzte ze vam tento clovek nie je sympaticky aj ked s jeho volbou urcite nesuhlasite. Ale nemoze vam ujst fakt ze tento …. mal mat podla vasho ,,prieskumu,, jeden jediny hlas 8)
    Ad y: Stacia vam prsty dvoch ruk aby ste si napocitali dni pred ktorymi ten isty nacek pre tym istym klubom 3 x lizal chodnik.
    Ad z: Tento blog je normalne nenormalny (blog robia ludia co tu chodia, teda aj ja )
    A teraz:
    – a aj si mu do oci vypraval ty kokociny co tu vypisujes?
    – ano a nie raz. Myslim ze to uz mame kopletne prediskutovane. Zato on ostal v diskusiach podstatne prijatelnejsi, ako tunajsie individua. Tym rozhodne nemyslim, ze mi nepovedal ze som k….t. To je predsa medzi chlapmi uplne normalna vec. Ale to treba vediet povedat. Napr tu ste podla mna absolutne neslovenski. Napr. nulova schopnost praveho slovenskeho humoru …………. (naco sa tolko opakovat)
    – a co ti na kolaboracie hovoria militanti okolo rozporu
    – ist na pivo s nepriatelom alebo ,,nepriatelom,, je kolaboracia ? 8) , alebo ako mozes povedat ci je tvoj nepriatel, ked ho ani nepoznas a kde ho lepsie spoznas ako na pivku 8) A ked nieco z toho zneuzijes neskor proti nemu si jednoducho sv.na.
    ale co mi na to hovoria? nic
    A vsetci spolu hovorime ci uz s realizaciou suhlasime alebo nie ci je to nasou cestou alebo nie, ze jediny pristup, ktory preukazetelne nieco dosiahol je obrana a mlatenie nackov hlava-nehlava. Hlava – pouzivaj hlavu. Nehlava – nemlat ich po hlave, lebo budu este sprostejsi.
    Toto je len ukazka ko..tizmu a ked si myslis, ze taketo dialogy si tu admin praje, tak sry, so mnou nepocitaj.
    Admin prepac, viac to robit nebudem a odpovedat budem iba tak ako doteraz, v situaciach, ked to uznam za vhodne v ramci stylu, aky som pochopil, ze si tento blog prajes mat a nie stylom smerujucim iba k nadavkam, zlobe a nenavisti.

  12. co spravili ty kolaboranti?

  13. Antifa :
    Najskôr píš k téme a spisovne, bez gramatických chýb!
    Stále omýlaš jedno, tvoje názory, ktoré sa netýkajú témy a ktoré nikoho z nás moc nezaujímajú .
    Píšeš ako Mgr. úvahy, ktorým by Štúr nerozumel a myslíš si že budíš dojem rozumného človeka, lenže všetko čo si doteraz napísal boli nerozumné keci, ktoré vôbec nesúviseli s témov.

  14. Citujem antifa :
    !Utoky nackov na bezdomovcov, na tuto ,,spinu naroda,,. Joj samozrejme to nie! ”

    … útoky na bezdomovcov? A ty si prosim pekne odkial?
    Ja som zatial žiadny nevidel, nikde som o tom nečítal, nikde som o tom nepočul zatial čo útoky na ich plecia pokial sa nemýlim majú večinou “fetáči” a podobné skupinky, ktoré si potrebujú pichnúť ! Tak tu nemel nezmysli určite sa stal prípad bezdomovec vs. “nacek” , ale u nás v meste je to večinou bezdomovec vs. “feták” tak potom v čom je pravdivý tvoj príspevok? Sú to všetko polovýmysli, alebo polopravdy, dohady ! …

  15. Zlatíčko ja som tiež anti – antifa ako ty, len to by som ti asi ťažko vysvetlil, keď sám sa priznávaš že si nepochopil nič.
    K tvojej pripomienke na môj pravopis –
    omýlaš sa píše omieľaš
    keci ti vyčítať nebudem
    nezmysli a polovýmysli – to je fakt sila
    večinou je v mojom jazyku väčšinou
    Ale zas ja menšiny rešpektujem, len netuším jazykom ktorej hovoríš.
    O útokoch na bezdomovcov sa porozprávaj so staršími kamaraden, len pochybujem, či sa vôbec budú s tebou baviť.
    Alebo aké naciziny čítaš? Nemám na to veľmi čas ani sa mi nechce, ale do mesiaca sa určite stretnem s jednym bývalým náckom, čo ma veľmi dobré štatistiky o útokoch priamo zo zinov, kde sa nimi chvália samotní náckovia. Daj len časáky čo máš, ja ti pošlem ročník, číslo a stranu, keď si to nepamätáš.
    Lebo ostatné odkazy asi budeš považovať za zmanipulované 8) .

  16. on sa snazi zhodit tutok diskutujucich a snazi sa vyzerat mudro. nech pekne pise blaboli aj tak to necitam lebo v tom nevidim zmysel.

  17. tak prečo udajne slušny rom podvadza a jeho vlastne spoločenstvo sa ho boji nikde nepracuje zato auto ma paradne a viem že škaredo ubližuje ľuďom no nič sa mu nedá dokázať a on sa vysmieva našim zákonom fakt si myslim odo dnes že vás treba nahnať na pustý ostrov a tu dokážte kto ste
    strašne ste nám ublížili podviedli a okradli a človek sa nemá na koho obratiť už vás vobec nelutujem a nech poznáte spravodlivoť lebo ste zloba tohoto sveta

  18. ,hgu czhfpdáijdzhlds cmhdufm n frkfň+

    ,lcb hrbf vc
    gmgjvnbgfh
    fmnvghf

  19. Ciganska kriminalita a najma detska kriminalita uzko suvisi z ich mentalitou.Prieskumy ukazuju,ze vyse 85 percent ciganskych deti maju problemy z agresivitou,zo zvladnutim uciva,z vobec skolskou dochadzkou.Aky vzor im davaju rodicia,to uz “odbornikov”nezaujima.Bolo by to “rasisticke”no prave to je kluc k tomuto problemu.Antifa a podobne organizacie funguju na systeme zahmlievat pravdu,nezaoberat sa skutocnostou,ktora je podla nich “rasisticka”.Cigani nie su ziadnou vynimkou,preco by na nich mal byt zakon kratky,kde su socialne pracovnicky,ktore dohliadaju na zdravy vyvin dietata,ak ste biely a zijete v chlieve obsypanom smetami,dieta vam odoberu,preco nie im?Ak ste biely a dieta vam nechodi do skoly,dokonca niekolko rokov,hrozi vam basa za mravne ohrozenie dietata,preco im nie?Ak vase dieta,ktore ani nemalo strnast rokov porodi,otec dietata ide do basy,u nich je to “normalne”.Hrat sa na moralistov a ospravedlnovat ich donekonecna je jednoducho hlupost.Ak raz bude po Slovensku behat miliony negramotnych,agresivnych ciganov,potom sa budeme tvarit,ze nie sme,aby sme ich neprovokovali,ci ako?Dokelu z politickou korektnostou,pravda nemoze byt rasisticka,rasisticke je tvarit sa,ze nam ich spravanie nevadi.

Pridaj komentár

