Izrael štát európsky?

eurovizia_2009_logototo je len krátke zamyslenie ale nedalo mi nepodeliť sa o môj postreh

Včera som zažila dosť veľký geografický šok. Je síce pravda, že dosť dávno do školy nechodím, ale aj tak sa nepovažujem za úplného analfabeta.

Avšak včera, pri pozeraní semifinále Eurovízie, som len neveriaco krútila očami.

V hudobnej súťaži európskych interpretov a skladateľov sa prezentuje aj Izrael. Došlo mi to dosť neskoro, až keď moderátory ku koncu pozdravili divákom pozdravom „zdravíme Európu.“

Pár faktov z oficiálnych zdrojov:

Izrael: je štát ležiaci na Blízkom východe, na východnom pobreží Stredozemného mora. Východná hranica Izraela s Jordánskom je severná časť Východoafrickej priekopovej prepadliny.

Z toho pochopí asi aj blbec, že Izrael sa nenachádza v Európe.

Kto sa môže zúčastniť Eurovízie: Účastníci pochádzajú zo súčasných členov EBU /Európskej vysielacej únie/. Tými sú nielen krajiny Európy podľa geografického členenia či na základe členstva v európskej únii. Účastníkom od roku 1973 je aj Izrael. Okrem neho už len Maroko – 1980 – avšak to sa zúčastnilo súťaže len raz.

Ešte stále sa Vám to nezdá čudné? Mne teda áno. Tak Európska či aká?

Potom tu máme jednoznačne obrovskú zhodu „náhod“. Na každom zábere zo sály na moderátorov alebo publikum bolo úplne náhodne vidno izraelskú vlajku. Pripomínam, že súťaž sa koná na olympijskom štadióne, nie v sále kultúrneho domu. Úplne náhodne Izrael postúpil a úplne náhodné podľa mňa bolo aj zloženie speváckeho dua reprezentujúceho tento tyranský štát. Spoločne vedľa seba spievali, bubnovali a usmievali sa na seba Arabka a Židovka. Nevravím, že nemožné, ale vzhľadom na situáciu, ktorá v Izraeli panuje, mi to príde ako úplná fraška a divadielko pre svet.

Ďalší dôkaz o tom, že majú všetko pod palcom. Dokedy sa necháme opíjať ich rožkami a zakrývať si oči pred realitou?

6 odpovedí

  1. ved vsetky televizie su ich alebo v nich maju podiely ,tak preco by si nerobili taketo saskarne,treba bojkotovat ja nepozeram TV brainwashing uz pol roka a som maximalne spokojny

  2. čemu se divíš,vždyť se uvažovalo i o přijetí Izraele do Evropské unie.Pro židy neplatí žádná pravidla a zákony,ani ty přírodní.Pakáž jedna!

  3. To, ze je cena Eurovizie iba saskaren, sa presvedcili aj slovenski interpreti, ked zistili, ze vobec nejde o spev, ale o zakulisne machinacie – Tublatanka, Katarina Hasprova…
    Izraelsky interpret uz vyhral – Dana International, tato “spevacka” bola v skutocnosti chlap http://tinyurl.com/lmxy8

    A ak by ste navstivili izraelske letovisko Ejlat, tak sa dozviete, ze sa tam nachadzaju najkrajsie plaze Europy. Po opytani sa sprievodkyne, ze akaze to Europa odpovedala, ze to maju nakazane tak vraviet…

  4. Televizor som vyhodil pred 8 mi rokmi a teraz lutujem,mal som ho poslat na Bratislavsky hrad. Kazdy normalny clovek by to mal urobit ,pre svoje zdravie a zdravie celej rodiny. Na tie Zidobolsevicke sracky sa ani neda pozerat. Zid nie je nic inne ako zajordansky cigan,ved DNA zida , cigana ,araba ci turka je identicke. Ciganska prasiva zberba,tak ako politici Slovenska, SPINAVE SVINE !!!

  5. Izrael je pravdepodobne po zaniku apartheidu v JAR uz asi jediny rasisticky stat na svete.je to tam vlastne taky mix extremneho rasizmu,sovinimzu,komunizmu,kapitalizmu.fakt svojsky stat.

  6. židákov poslať na Mars a nie do Európy

Pridaj komentár

