Z pošty: Dvojitý meter

peroMilí priatelia. Tento článok nie je úplne typickým príkladom toho čím sa tu zaoberáme, ale medziľudské vzťahy patria tak isto k tomu, čo by sme si mali chrániť. Už niekoľko krát sme sa zaoberali správaním žien a mladých dievčat medzi nami, ale teraz nám prišiel mail, v ktorom nám jedno mladé dievča popísalo svoj príbeh. Príbeh, v ktorom jeden maldý muž sklamal nie len ju, ale aj všetko, v čo dovtedy veril. Budeme rady, ak vyjadríte svoj názor na tento príbeh.

Mojím príbehom by som chcela poukázať na používanie dvojtého metra v posudzovaní správania a činov žien a mužov. Na pokrytectvo, ktoré je všade okolo nás a mnohí z nás ho mlčky tolerujú. Za čo by ste ženu iste odsúdili, odsúdite aj chlapa?

Chodila a žila som s mojím priateľom dva a pol roka. Náš vzťah bol ako každý iný, aj nám bolo pekne, boli aj hádky, nič neobvyklé. Počas nášho spoločného nažívania som sa dozvedela, že si môj milý robí na pokeci “nicky” a vedie dosť vášnivé diskusie s mne neznámymi slečnami. Môj drahý, chlap, ktorého som milovala a čakala celú noc doma, bol v robote, mal nočnú a písal nejakej babe, ktorú poznal len z fotky, ako by jej to urobil a ako ona jemu. Že to ešte nie je nič nebezpečné znamená, že to nie je nevera? Takto to všetko začalo… Prišiel rozchod. Nie kvôli tomu, ale priateľ sa rozhodol, že ma prestáva ľúbiť, a že máme iba 21 rokov a on sa zrazu na vzťah necíti, chce byť slobodný, nekontrolovaný, robiť si čo chce a s kým chce. Zrušili sme spoločný podnájom a vrátili sa obaja k rodičom.

Naďalej sme sa však stretávali každý deň, trávili sme spolu každú voľnú chvíľu, nechápala som načo teda bol dobrý rozchod, keď zmena nastala len v tom, že sme žili každý sám. Pusinky, objatia, sex, SMS na dobrú noc. Všetko čo si človek predstaví pod pojmom láska.

Takto v naivite som si žila asi dva týždne, keď som sa TO dozvedela. Vždy sa nájde nejaký „kamarát“, ktorý vám chce len dobre. Počas tohto pekného obdobia, čo sme spolu trávili, síce akože rozídení, on navštívil nejakú erotickú stránku, našiel prvú predajnú ženskú, čo pochádza z nášho mesta a odpísal na jej inzerát. To, že to bola prostitútka, ktorá už v živote obšťastnila kadekoho, kto prejavil záujem asi nebolo dôležité. A ani jej zdravotný stav ho netrápil. Keď som sa dozvedela, čo urobil a spýtala sa ho, či je to pravda, začal mi nadávať, obvinil ma z klamstva a žiarlivosti a vyhnal ma so slovami, aby som mu dala pokoj.

Položila som mu len dve otázky. Úprimne mi hovoríš, že toto je blbosť? Si hrdý a čestný človek, neklameš ma? Zahľadel sa mi hlboko do očí a povedal nie, neklamem, nič takéto sa nestalo. Avšak moja dôvera už bola veľmi naštrbená a zúfalí ľudia robia zúfalé činy. A tak som tej ženskej napísala aj ja. Napísala som jej, že je to môj priateľ, a že som sa dozvedela divné veci a som veľmi nešťastná. Bez škrupúľ mi odpísala, že áno, že sa stretli, viackrát mali sex a kopec nechutných podrobností, pri ktorých mi vyhŕkli slzy. Ukázala som mu mail a povedala, že mám dôkazy, sama mi to zo svojej mailovej schránky poslala. Tá ženská, ktorú si toľko zatĺkal, obviňoval ma, že je to len moja žiarlivostná hra, tak tá ženská existuje. Vtedy sa priznal, že áno na inzerát odpísal. Ale nikdy sa s ňou nestretol.

Tak kde je pravda? To už nezistím, on hovorí tak, ona tak. Deň pred tým na svoju hrdosť prisahal, že nie! Bol zúfalý, že som mu na to prišla. Asi ho ani vo sne nenapadlo, že budem pátrať a prídem na túto jeho lož. Ešte sa pokúsil o jedno klamstvo, vraj pomáhal jednému kamarátovi. Pomáhal kamarátovi, a preto poslal svoju fotku? Ako mám veriť človeku, ktorý mi predostrel toľko podľa neho pravdivých verzií jednej situácie? Nie je toto všetko náhodou proti nášmu presvedčeniu? Kam sa podela jeho hrdosť alebo to považuje len za dobrodružstvo, spestrenie, alebo zmenu? Ak chcel zmenu, mal byť úprimný a povedať mi to na rovinu. Mňa ťahal za nos, vedel, že ho stále ľúbim, že chcem, aby sme sa k sebe vrátili a pokračovali v tom, čo sme začali. Verila som v náš vzťah, chodili sme spolu na akcie, mali rovnaký názor, zastávali sme spoločnú myšlienku a boli sme odhodlaní bojovať za správnu vec. Ja som v ňom videla hrdinu, brala ho za svojho ochrancu a správneho chlapa. A on ma takto sklamal. Vymenil ma za pochybné užívanie si s prostitútkou.  Mal ženu, s ktorou mohol zdieľať nielen teplo domova, kde bolo cítiť lásku, ale aj myšlienky, presvedčenie a zmysel života.

Toto je hrdý nacionalista?

17 odpovedí

  1. No uplne s tebou sucitim.Zial, je to uplne bezny jav v dnesnom zivote.Snad sa to raz zmeni.Je to len na nas,ci uz dame prednost promiskuinosti alebo prave laske a rodine.

  2. Či odsudzujem toho chlapíka? Neodsudzujem.
    Keby si ty urobila to isté, tiež by som ťa neodsúdil. Takže dvojitý meter to u mňa nebude.
    Cítila si ho už ako súčasť seba (svojho sveta), takže to sklamanie je veľké. Utešovať ťa určite nebudem, lebo to sa nedá. Musíš si to prežiť sama.
    Podľa mňa si urobila chybu, že si sa vrátila k rodičom, ale zas možno to bolo pre teba to najlepšie. Moja rada by bola nech sa opäť čo najskôr osamostatníš a postavíš sa na vlastné nohy, ale nepoznám ťa, takže si to len prečítaj a posúď.
    Nikdy som to síce nepochopil, ale veľa ľudí takúto situáciu rieši tým, že skočí do nového vzťahu, prípadne začne striedať krátkodobé vzťahy, po jednom pevnom a dlhodobom zrazu toto. Ale poznám aj človeka čo sa tak uzavrel, že si už nikdy nikoho nenašiel a zatrpkol.
    Potom ten posledný variant, že sa opäť zídete a tak ďalej, tak ten je aspoň čo som ja mal možnosť vidieť na jednu jedinú výnimku ten úplne najhorší.
    Asi to pre teba bude znieť teraz blbo, ale asi to tak malo byť a možno je to tak najlepšie.
    Predstav si, že ti toto začne robiť, ty s dvoma deťmi na krku a on začne mať pocit, že sa v mladosti s tebou malo vybúril.
    To s tým či je hrdý nacionalista nemá nič spoločné. Trochu sa poobzeraj kolo seba a veľmi rýchlo narazíš na ľudí, ktorí sú vynikajúcimi rodičmi a partnermi a sú to vo vzťahu k iným zlodeji, chrapúni, despotovia a naopak ľudí všeobecne obľubených, ktorí sa doma k partnerovi správajú ako chrapúni.
    Nepýtaj sa či toto je hrdý nácek, ale či toto je človek s ktorým chcem žiť a vychovávať deti, či ho ešte stále milujem atď.

  3. Satanská rasa židov,vlastníkov medii pred sto rokmi prišla nato ako rozbiť kresťanstvo,rodinu , ako zničiť bielu rasu.Pannestvo je pre ženu,dievča to najsvätejšie čo má od Boha. Pannenstvo by si mala žena udržať do svatby,tak ako to robievali naši praotcovia a tak nám to píše Biblia a láska by bola krajšia ,čista,bez hriechu.Dneska tomu hovoríte prežitok,ale ja Vám vravím,že sa k tomu vrátime,Tí čo prežiju túto dobu. Toto čo sa dneska robí okolo nás je svinstvo najväčšieho rozsahu vymazujú mozgy mladým ľuďm sexom na každom kroku,kde sa len pozrieš,ešte aj na stránke BEO.sk máte nahú prostitútku a hovoria si nacionalisti, uchyláci !!!
    Je na čase postaviť ako chlapy proti tomuto systému,lebo naša budúcnosť je v deťoch a tá najnovšia generácia je mozgovo mrtvá,bez duše,bez budúcnosti.
    Naše deti trpia pre nevedomosť rodičov.

  4. niekdo kdo dokaze zradit a opustit lasku a zenu ktora ho miluje, zradi aj vlast a priatelov rovnako opusti…

  5. tak cosi podobne som zazil aj ja, akurat ze ja som bol ten co vystrajal tieto veci… ono sa to tazko sudi, u mna to bolo dobrodruzstvo a dialo sa to este v rannom obdobi mojoho dnes uz 4,5 rocneho vztahu, islo o to si dokazat ze este dokazem zbalit aj ine,ze ma chcu atd… ale v tomto pripade sa jedna o prostitutku co je dost ubohe, kedze ja som za sex nikdy neplatil, to bolo v zdy pod moju uroven ( aj ked u niektorych som to radsej spravit mal kedze sex s nimy nestal za nic) ale vratme sa k teme vsetko zachranila moja priatelka, na vsetko dosla, dostal som od nej par ultimat a zobudil som sa.ona mi zacala davat vsetko co som chcel a ja som chcel vsetko… :-))) takto nam to funguje dodnes, ine baby ma uz nebavia, nebudem riskovat moju milujucu polovicku ktora mi spravi vsetko co mi vidi na ociach ( teraz nemyslim len sex ) za neaku tupanu ktora jej nebude siahat ani po paty, kedze clovek na zaciatku kazdeho vztahu ci uz milostneho alebo vazneho vie o druhom velmi veeelmi malo…

  6. stava sa, prekusnut a ist dalej…

  7. asas: prekusnut???? su veci co sa prekusnut daju ale tato urcite medzi ne nepatri

  8. je to smutne… ale robia to ako chalani babam, tak i naopak. Vzdy to zial bolo, vzdy to aj bude… jedine ak by sa pristupilo ku kamenovaniu cudzoloznikov, k comu sa nie je mozne vratit… Vzdy je to o cloveku, akych mal predkov – ak promiskuitnych, je vysoko pravdepodobne, ze aj on bude taky, cest vynimkam… je to zlo, ale mozeme s tym realne nieco spravit?

  9. no dievča, a to, keď sa povie, že je koniec pre teba znamená opätovné skákanie do postele s ním??? Nechcem byť krutá, ale nemôžeš si z časti za to aj sama??? Nemôžeš sa vyhovárať na vzťah, veď oficiálne žiadny nebol.
    Samozrejme je to pre ženskú dušu nenormálne kruté a ponižujúce, ale ruku na srdce, keby ste naozaj ostali len priatelia, riešila by si to??? Podľa mňa už na začiatku si to mala úplne stopnúť a neprekročiť hranice, lebo pri rozchode ti povedal, že si chce užívať. A to vrátane teba, hoci to nevyslovil nahlas.
    Koniec koncov, naozaj nie si prvá ani posledná a preto ti držím prsty, aby si nezanevrela na lásku a dôveru v človeka.

  10. http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com
    Výše uvedené stránky jsou doslova nezbytným zdrojem informací pro každého, kdo hledá vysvětlení současného stavu světa ve všech oblastech života od materiální až po mravní a duchovní. Je zde totiž zveřejnena obsáhlá tabuizovaná literatura s židovsko-zednářskou tématikou s katolickým zaměŕením. Čtenář zde najde díla, která nikde jinde nejsou (v českém překladu). Na ukázku, jsou zde díla jako jsou: J. Rothkranz; MAASTRICHTSKÁ DOHODA – KONEČNÉ ŘEŠENÍ PRO EVROPU, PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCŮ, E. Ludendorff; ELIMINACE ZEDNÁŘSTA ODHALENÍM JEHO TAJEMSTVÍ, H. Schrammm; ŽIDOVSKÁ RITUÁLNÍ VRAŽDA, A. Fern; ŽIDOVSKÁ MORÁLKA A MYSTERIUM KRVE, J. Meinvielle ŽIDOVSTVO V TAJEMSTVÍ DĚJIN, J. Rothkranz; 666 – ČÍSLO ŠELMY, M. Pinay; SPIKNUTÍ PROTI CÍRKVI, J. A. Eisenmenger; ODHALENÉ ŽIDOVSTVSO, a další… Stránky tématicky navazují na Židy zlikvidovaný Týdeník Politika! Vyzívám všechny – šiřte dále tyto stránky a upozorněte na ně své přátele!

  11. hrdy nacionalista? ani nahodou. Mal zenu ktora ho lubila mal tvoju lasku ktoru zneuctil. Klamal ti vymyslal si,,, Podla mna sa moze hanbit. Ale je aj pravda ze ked ste sa rozisli ja na tvojom mieste by som sa s nim dalej nestretavala aj ked by to bolo tazke lebo si ho strasne lubila ale toto nie. Este s nim aj spavat. nie. toto si nemala robit. ale verim ze s odstupom casu ti je uz lepsie a nezapodievas sa stym. Dufam ze sa ti uz take nieco nikdy nestane a nie len tebe ale aj inym zenam ale aj muzom pretoze nielen muzi su svine najdu sa aj zeny.

  12. Je to ozaj smutny pribeh, na nieco take by sa zdravý rozumny a idealov sa drziaci jedinec nemal odhodlat. V niecom tu musela nastat chyba, kedze to spravil, nemohlo sa to v jeho mysli zrodit len tak z dna na den. a co sa týka toho dvojiteho metra . . . myslim ze s týmto to nema nic spolocne

  13. a myslim ze nacionalizmus s týmto nema tiez nic spolocne, komplikovane vysvetlovat, no je to na kazdeho moralnych hodnotach, mnohým ludom klesaju tieto hodnoty, no nie preto ze sa kazdia, ale preto lebo pohlad na zvrateny system a moralku dnesnej spolocnosti si nic ine ako takuto odpoved nezasluzi

  14. No nechcem byt zly, ale tie pateticke kecy o moralke s tymto nemaju nic spolocne a ani to ci dotycny je nacionalista. Proste si potreboval pomasirovat ego. A prostitucia kvitla vzdy a vsade nezavisle na zidoch(aj ked samozrejme ide o slusne peniaze na ukor druhych, cize disproporcne zastupenie tam lahko najst) Ale pokial budu zeny, ktore maju rady DNU tak prostitucia bude pokracovat. No “dvoji meter” vidim len v tom, ze ak by to spravila zenska(tieto flirtovacky alebo ako to nazvat, lebo ak by vyhladavala gigola tak to uz je pruser) tak by dostala po zadku a uz to nespravi. Netrufam si hodnotit koho chyba to bola, ale nie vsetko bolo take ruzove ako si autorka listu myslela. Sex s kurvou je len sex, je to slaba utecha, ale stale to je lepsie ako keby balil nejake mlade fenky a rozpraval im ako ich miluje…

  15. Jedna veľká lož?
    Ja ich nepoznám, takže neviem.
    A dočkáme sa už niekdy od ,,vás” aj jednej veľkej pravdy? alebo ,,ďalšia veľká klamárka v našich radoch” ?
    Ale babenka neodhaľuje konkrétnu osobu. Možno je to len zúfalý čin zúfalého človeka, takže taký kritický by som práve v tomto prípade nebol.
    A možno si si ich ty poplietol s inou dvojicou, lebo tú proklamovanú vernosť, či monogamnosť predostieranú niektorými príspevkami som v ,,našich” radoch akosi nepostrehol.

  16. revolver a jazwec: vase prispevky som zmazala a chcem Vas poprosit aby ste sem uz nic podobne nepisali …. toto nie je miesto na pranie sukromneho pradla ani nevrazivosti …. ten clanok nebol uverejneny preto, aby sme osocovali niekoho konkretneho a ani sme nejako nezistovali o koho ide a uz vobec nebudeme riesit osobne spory, toto je stranka o inom … clanok je len ako priklad toho, ze nie len baby robia hluposti ale aj chlapy, uz mam svoj vek a viem ako to chodi baba je za vsetko co spravy ku..a a chlapy si este hrdinsky pobuchaju po peciach za to iste kolko krat aj horsie …. na baby a ich spravanie sa tu uz niekolko krat poukazalo a tak neviem preco by sa nemohlo aj na chalanoch, ci uz toto je pravda alebo nie, urcite sa to a nie raz stalo ak nie tu tak inde …. preto este raz prosim, rieste si to v sukromi, tu nebol nik konkretny obvineny a ani to nie je cielom tohoto clanku … mimochodom myslim, ze som to dostatocne vysvetlila hned na zaciatku … lebo inak to vyzera ako s tou husou co gaga … dakujem … tak isto aj ostatny co som vam zmazala prispevky, videla som stranku kde sa riesia osobne spory tak nech sa paci… tu je to o inom …. budem to vsetko mazat alebo rovno zakazem prispevky a moze sa hnevat kto chce

  17. ano som ako policajti, lebo viem kam by sa to zvrhlo … nepoznam teba a ani ma nezaujima kto si …. proste ked nevies co je priklad je mi luto … pre nas to bolo ako teoretica vec co sa stala a ked si myslis, ze som tela … tak som … ak mas s niekym problem vravim rieste si to live nie tu …. ako som povedala koniec komentarov …. a preco nechavam cudzie .. lebo tie komentare komentuju to o co islo … rovnost pohlavy .. ano som ako feministka uz som to pocula x krat nic nove .. len ty riesis svoj sukromny problem a tato stranka o tom nie je … pochopis pochopis nepochopis je mi luto .. uz to jasnejsie napisat neviem … a na sukromnu korespodenciu mame mail

Komentáre sú uzavreté.

