Z pošty: Zamyslenie: škola, šport a nacionalizmus

Položili ste si niekedy otázku k čomu vedú učitelia naše deti? Aká výchova sa im dostáva na školách, ktoré alibisticky nazývame výchovno – vzdelávací inštitút. Práve na školách, ktoré majú naše deti pripraviť do života vládne multikultúrna výchova a nenávisť voči nacionalizmu. Je to pod vplyvom zavádzania médií, ktoré prestali svojvoľne, alebo pod vplyvom systému vnímať nacionalizmus ako vlastenectvo, tak ako tomu bolo ešte donedávna? K čomu máme našich budúcich potomkov viesť ak nie k láske k vlasti a domovine?

Ak by sme urobili prieskum medzi slovenskou mládežou aké vedomosti majú o vzniku prvého slovenského štátu, koľko opýtaných by odpovedalo správne? Koľkí vedia ako to bolo naozaj s tou Veľkou Moravou alebo koľko slávnych Slovákov ovplyvnilo celosvetové dianie v zdravotníctve či vede? Dvaja z desiatich? A možno ani toľko. Je zlé ak našim budúcim politikom, ekonómom, úradníkom, ale aj robotníkom sa dostáva výchova o vlasti? Žiaci základných a stredných škôl majú nedostatočné poznatky o histórií Slovenska, slovenskej literatúre a ani nevedia na koho môžu a majú byť hrdí.Prečo sa na stredných školách učíme v prvom rade svetovú literatúru neznámych autorov a naši slovenskí spisovatelia ostávajú v pozadí. Udialo sa podľa Vás málo historických udalosti, ktoré by stáli za reč, aby boli spomenuté a aby naša spoločnosť ich aj ovládala?

Problém nastáva práve v tom, kto by bol vhodným adeptom na učenie. Učitelia? Tí, ktorým na vysokých školách vymývajú mozgy multikultúrnou výchovou, ktorá im vysvetľuje ako správne aplikovať na študentoch? Pričom publikácie, knihy a brožúry „ako správne multikultúrne vychovávať“ sú schválené a podpísané našou úžasnou európskou úniou.

Za zmienku stoja aj známe stužkové slávnosti na stredných školách. S novou dobou prichádzajú ako veľký hit aj stužkové výlety, ktoré sa s obľubou praktizujú za hranicami našej krajiny. Prečo? Máme málo kultúrnych pamiatok? Málo prekrásnych miest na Slovensku?

Keď naši športovci bojujú o titul na majstrovstvách sveta alebo olympiáde náš nacionalistický duch zrazu ožíva. Skandujeme, fandíme a s hrdosťou dvíhame nad hlavu vlajku.

Ale ak ponúkneme študentom výlet na Slovensku pohrdnú tým.  A Prečo?

Jednoduchá odpoveď : „práve výchovou aká sa im dostala“.

Nie sme Slovákmi, len pri športových súťažiach sme nimi stále tak sa aj tak skúsme správať

69 odpovedí

  1. co ja viem, ja som bol na stuzkovom vylete namiesto stuzkovej tiez mimo slovenska… preco mimo? napr. preto, ze u nas nie je more. napr. pre tie super spomienky, co po tomto vylete zostali… nejakych 6 rokov uz nepozeram ziaden sport, toboz nie telku… nemam potrebu byt nacionalistom iba cez olympiadu a ms v hokeji alebo futbale. netvrdim ze nacionalizmus je zla vec, ale podla mna je to uz prezitok… viem kedy vznikol prvy slovensky stat aj zakladne veci o velkej morave… dejiny sa citaju pekne, ale bohvie ako to bolo naozaj… ktovie ako sa raz bude citat o sucasnom obdobi, v ktorom kazdy, kto je pri vlade, iba hrabe aby dostal co najviac z koryta… ak ma byt clovek hrdy na toto, tak dakujem, nacionalizmus nepotrebujem…. kultura sa bud uchova alebo nie, to zavisi na ludoch. ked sa nezachova, nebude to ani prvy ani posledny raz v historii. nacionalizmus je prezitkom, aj tak vsetko speje k tomu, ze bude postupne stracat svoj vyznam – nezijeme uz v 18. alebo 19-tom storoci, tema nacionalizmu je uplne neaktualna… jedinu vynimku v nasej oblasti tvoria mozno madari, ktori sa nedokazu zmierit s tym, ze stratili svoju povodnu moc, ale ak bdue vyvoj pokracovat tak, ako teraz, aj tak s tym nic nespravia…

  2. a toto je podla mna nas problem … proste to uz ludi nezaujima …. z ameriky sme prebralis trasne vela veca … nezdravu stravu, terorizmus, muziku … preco od nich neprevezmeme aj hrdost na vlastny narod a krajinu? a to oni vlastne ani nemaju narod ako taky a ich hystoria je vlastne nula bodov oproti tej nasej …

  3. a koho by to aj zaujimalo – akurat tak pomylencov ako ste vy – nacionalizmus mi je nanic – ked sa zalubim do peknej madarky, rakusanky alebo romky ci turkyne a odstahujem sa do viedne alebo budapesti – popr. naopak – v com mi tam bude platny nacionalizmus? budem ucit svoje deti ze nie su plnohodnotni slovaci (rakusaci, madari) a ze su tak trochu menejcenni oproti “cistym” slovakom (rakusanom, madarom) – NIE vobec ma to nebude trapit – jedine co ma trapi je to aky je dotycny clovek, ako sa sprava k inym a netrapi ma aku ma farbu koze a odkial pochadza – sme predsa ludia a nie ovce co sa zaclenuju do stada podla kosiara do ktoreho patria.

  4. Ako študentka sa s tým stretávam denne..Vysloviť pozitívny názor na túto krajinu alebo národ je niečo zlé a nemorálne..V školách vedú práve k tomu,aby sme Slovensko nemali radi, aby sme ním opovrhovali..Máme ho radi len vtedy, keď naši športovci zvíťazia, vtedy ho velebíme a pijeme na slávu nášho národa a krajiny..Hrdosť na vlasť začína aj končí pri športe..No nie je to troška málo ?
    Tak ako vyššie spomínaný človek napísal, prevzali sme veľa vecí od Američanov, tak keď už máme brať, tak nech je to aj dačo dobré, prečo nie práve ich “národnú” hrdosť..

  5. ta americka narodna hrdost, ktoru tu ospevujete, je iba umely konstrukt, ktorym krmia manipulovane masy :)) jedini americania, ktori maju oficialne pravo sa americanmi nazyvat, su indiani.. takze sorry, ale mne tie americke patrioticke kecy pripominaju iba presne to, cim su krmeni nasi usltraSlovenski polointelektualni orangutani, ktori sa snazia dosiahnut biele Slovensko… vysoke percento americanov su iba pristahovalci, a ich patriotizmus sa zaklada na tom, ze ked im zacala dochadzat praca, tak nazvali novsich pristahovalcov za neamerickych pristahovalcov…

    nikdy som netvrdil, ze nemame byt hrdi na nas narod alebo krajinu… ale robit to nasilu, ked vidime, kolko veci tu je naruby? necitate noviny ludia?? kazdy den je v nich pisane ako zo statneho rozpoctu unikaju miliony do kamaratskych tendrov… na toto mam byt hrdy?? ak som na nieco hrdy, tak na nas jedinecny folklor, na to ze sme sa pocas narodneho obrodenia zacali osamostatnovat (aj ked tipujem ze za tym stalo tak percento slovakov…) a nenechali sa zmadarizovat.. hrdy na stefanika, ktory nas tiez posunul o nieco dalej… viac mi nenapada (netvrdim ze sa snazim spomenut si)…. ale ked tak ospevujete slovensko a slovakov, uvedomte si, ze bez cechov a rusov nie sme ani len tam, kde sme teraz (netvrdim ze su najlepsi a ze iba pomahali)…. najviac infrastruktury sa tu budovalo za komunistov, za ceskoslovenska do nas hospodarsky a industrialne vyspelejsie cesko investovalo vela prachov (netvrdim ze my sme im nezaplatili metro atd)… ale keby to robili slovaci sami, tak by to lepsie urcite nebolo…. odkedy sme samostatni, predali sme x-percent strategickych podnikov a sprivatizovali kopu inych veci… keby sme boli taki super tak si to cele zmanazujeme sami a nemusime nic predavat, ci? namiesto toho sme dovolili nabalit sa ludom zhora…. stale NECHAPEM, na co okrem kultury mam byt hrdy….

  6. a cim su krmeni nasi usltraAntiSlovenski polointelektualni orangutani, ktori sa snazia dosiahnut farebne Slovensko?…a ja teda chcem belsiu afriku potom,JAR bola odsudena znicena,Kosovo je oproti tomu podporovane a tolerovane….ty nemas byt na co hrdy veru, mozno na toho cernocha/zida Boba M. v ktorom si sa nasiel,Go SchizoBastardi Go

  7. pleties si tu pojmy s dojmami kamosko🙂

    1) nikde som nenapisal ze shvalujem imigracnu politiku
    2) kosovo? kto okrem usa ho podporuje? cital si niekde, ze ja? (btw kosovo jedalsi pokus o ‘nacionalizmus’, podporovany zvonku pre uplne ine zamery)
    3) daj si pauzu, reggae, ci ako sa to pise, fakt nemusim pocuvat

    takze ako tak citam, napisal si 4 vety, jedna z nich bola pozmenena moja a 3 mimo temy🙂
    snad sa aspon na vysoku skolu dostanes, ked vyrasties🙂

  8. tak teda Rasto nauc sa pisat🙂
    1)nikde som nepisal,ze schvalujes imigracnu politiku
    2)vsetky masmedia okrem extremistickych?
    3)to ti chvalim

    nie dakujem mne staci SOU netreba mi papier ako patent na rozum🙂 a aj tak uz som davno velky🙂

  9. ok tak moj posledny koment, kedze uz to je cele mimo temu a zbytocne osobne…

    1) pisat viem, skor ty sa nauc nespajat dokopy vsetko, co sa tvojmu jednoduchemu rozmyslaniu zda byt logicke
    2) neviem ci si narazal na imigracnu politiku, ale potom neviem aky zmysel mala veta ‘ktori sa snazia dosiahnut farebne Slovensko’ … zjavne ziadny
    3) media nech si tlacia co chcu, vacsina statov kosovo pravne neuznala za samostatny stat a nic na tom zatial nezmenil ani fakt, ze to tlaci dopredu usa
    4) s tym vzdelanim to este nezahadzuj, budes lutovat… nejde len o papier
    5) spajat veci v uzkych suvislostiach, neznamena kriticky mysliet, znamena to skor obmedzenost
    6) povazovat takto pospajane hluposti za jednoznacnu pravdu je iba zbytocne zjednodusovanie, kedze nezijeme v rozpravke, ziadna vec nie je cierno-biela (a okrem ineho to suvisi s egocentrizmom, ale o tom ta bude velmi tazke presvedcit😀 )
    7) diskusia ma byt zalozena na argumentacii – to co si tu predviedol ty boli utoky mimo temu
    8) uvedom si ze zo vsetkeho toho balastu, co si tu vypustil, sa tak maximalne 10% tykalo temy, to jest vychova k nacionalizmu na slovensku
    9) studium nie je iba o papieri ale aj o schopnosti naucit sa kriticky uvazovat a spajat poznatky do sirsich suvislosti a vyvodzovat z nich viacero alternativnych zaverov na zaklade vstupnych premennych
    10) pekny zvysok dna a ‘kreativnych’ riadkov v inych diskusiach prajem🙂

  10. a ked sme uz pri tom, stale som sa nedozvedel, ci mam byt viac hrdy na bondru (narodeny v ukrajine), palffyho (hovori samo za seba), alebo kuzminovu😀

    a aby sme sa zle nepochopili – tymto nechcem povedat ze slovensko nema dobrych sportovcov, vedcov, atd… ale taky vedec ma fakt na salame, akej je narodnosti, vedec neskuma pre narod, ale pre ludstvo… (ak nahodou nie je vojna teda :)) )

  11. Rasta: americky patriotizmus je umely? Niekto zrejme necital dejiny USA🙂 a o Indianoch ako o povodnych obyvateloch severnej Ameriky by sme tiez mohli podiskutovat…ale len ak mame iste vzdelanie, samozrejme, tieto informacie – napr. Kennewick man a pdobne – ta zrejme na ZDS nenaucia…

  12. all: ale furt ma fascinuje, kolko multi-kulti mudrlantov sa tu zide, pritom keby si aspon dali namahu nastudovat, o com tu idu pisat….

  13. priznam sa, necital… ale nie je ten patriotizmus umely, ked sa masam ludi tlaci do hlavy, ze musia ist do sveta rozsirovat americku demokraciu? kennevick man? je vazne potrebne vracat sa az tak daleko? indiani aspon este ziju….

    kludne ma pouc o neumelosti patriotizmu v amerike, aspon ti pri tom nevynadam. a tu zds zatial ignorujem🙂

  14. 1)ja viem ze vies Rasto
    2)mne sa pacila ta veta,nedalo mi to ju neotocit😀,neviem preco si sa toho tak chytil si ju sam vymyslel?a ano jednoznacne antimultikulty,0%rasizmu 100%identity
    3)si robis srandu?”studovany” clovek a neveris na vplyv masmedii,reklame a propagande v nich,kto ovlada masmedia urcuje co je dobre,zle,cool…..u nezanedbatelnej casti populacie(tej lahsie ovplyvnitelnej),priklad:ano Usama ma v jaskyniach chemicke laboratoria aj Sadam ma laboratoria,Iran chysta atomove zbrane….preto treba zacat humanitarne bombardovat lebo su tam sami teroristi….
    4)jopp dopadnut ako ty napriklad…..nic premna🙂
    5)viz bod 4
    6)s tym suhlasim,precitaj si aj ine moje komenty k inym clankom
    7)suhlasim, sme tu zvyknuti na inych diskuterov,tak preto
    8)tento bod si zabudol,asi budes politicky numerokorektny😀 to je ta jednoduchsia logika asi
    9)toto ta skola nenauci to je vrodene,niekomu to mysli iny hra na cimbale
    10)napodobne,napodobne

    na sportovcov ser z toho sa nenazeres Dr.Jozef Tiso to bol pan

    ohladom toho americkeho patriotizmu ,tu je moj clanok/ uvaha na tu temu,tiez myslim ze je umelo vyvolany
    http://dolezite.sk/So_spojenymi_statmi_na_vecne_casy_a_nikdy_inak.html

  15. dostal si ma, klaniam sa ti :D:D presne na dolezite.sk som ta tipoval… citam to tiez, asi prestanem🙂 …

    k tym priblblym bodom kde ma urazas sa nejdem vyjadrovat

    3) zjavne si nepochopil ze pisem o tom istom co ty, nevadi
    8)zjavne si nepochopil ze ked po sebe napises ‘8’ a ‘)’ a das za tym medzeru, tak to wordpress interpretuje ako smajla, ale to tiez nevadi, nie kazdy bol obdareny iq nad 100

    k clanku… mas az jeden koment, aj to negativny🙂 druhy je tvoj a treti je od tvojho vygumovaneho ultrapravicoveho kamosa🙂

    proste co veta to skvost, stale ma viac a viac dostavas, padam k zemi🙂 nech zije tiso, jedna z najzneuzivanejsich narodnych figurok🙂 ked vycistis slovensko tak sa ozvi🙂

  16. parada🙂,dolezite nieje vyrazne pronarodny web alebo co..tam pise aj lavota aj kdejaky konspiracny cvok a co,sloboda prejavu je prvorada píčo

    ale no vyjadri sa ja som sa tiez vyjadril🙂

    3)nechapem doteraz ,nechajme tak
    8)ale pochopil,islo my o to aby si okomentoval nejaky priblbly bod kde ta urazam😀

    na komenty serem hodnotenie hviezdickami/v percentach je celkom fit

    tak daj pozor,aby se nespadol na nejaku mensinu popripade bukvicu,dyk more rasizmus alebo sexizmus

  17. radšej vás hore nekomentujem, zamotala som sa už pri treťom číslovaní😀

    k článku: trošku som si toho našla o našej kultúre, literatúru idem študovať a dejiny patria k tomu… a keď som ponorená do knižiek, som očarená slovenskou minulosťou… (odmysliac roky 1018-1918)
    Keď však zdvihnem hlavu od učenia (vždy približne v období televíznych novín), som rozčarovaná tak veľmi, že neviem čo by sa malo rieši skôr a čo má prednosť… Rabovanie cigáňov, slovenský analfabetizmus, náboženský fanatizmus, týranie zvierat, nezastaviteľná globalizácia, hospodárska kríza, ktorá z ľudí robí ešte väčšie svine (alebo chudákov) etc. etc. Slovák je na Slovensku hovno, no v EÚ nie je ani to… Je mi zle z dnešného sveta… Tak to tu už dlho nebude fungovať… Systém sa zmení, či sa chce, alebo nie… Ja by som sa starala skôr o to, kto si potom bude stáť za svojimi peknými sľubmi a názormi…

  18. tak Rasta: sírenie tzv. “americkej demokracie” pripisujme pár neokonzervatívnym magorom v americkej administratíve, nie americkému ľudu..lebo to by sme sa mohli vrátiť pred december 1941, lebo až do (Rooseveltovi a Churhchillovi známemu) útoku na Pearl Harbor sa USA držali izolacionistickej politickej línie. Okrem toho, “demokracia” ako taká, je slobodomurárska myšlienka (resp. myšlienka niektorých tajných spoločností, viď Francis Bacon a jeho dielo “New Atlantis”)
    Pokiaľ ide o Kennewick mana, iste Ti neušlo, že tento “obyvateľ” severnej Ameriky, starý nejakých 7-9 tisíc rokov, je rozhodne biely, “kaukazský” človiečik, nie mongolsko-indiánskym typom “pôvodných” obyvateľov. Dobrou literatúrou k tejto téme je dalej trebárs Barry Fell “America B.C.” či magazín Ancient American…odporúčam…
    …a mimochodom – mnohí “oponenti” tuná vykladajú, ako sú “extrémisti” hlúpi, nevzdelaní a ja neviem čo…ale som zvedavý, dokedy vás bude baviť argumentovať maximálne infantilnými argumentami typu “vycistit Slovensko” a podobne…:-))

  19. hej a k tomu americkemu umelemu patriotizmu by si sa tiez mohol vyjadrit,ked uz si to nakusol hned v druhom komente vlastne,moj nazor na vec si si precital tak davaj tvoj,diskusia ma byt zalozena na argumentacii – …….

  20. yarush: takze nie je a tak velmi na co byt hrdy/a, ci?🙂

    chrisfreeman:
    takze tne patriotizmus, ktorym je v poslednom obdobi, ktore opisujes, krmeny americku lud, nie je umely? nie je vykonstuovany iba na to, aby manipuloval verejnou mienkou a priviedol usa do vojen? nechcu slobodomurari prave toto? americky patriotizmus bol podostatneny v 18-tom storoci, ked sa snazili ziskat nezavislost od anglicka a francuzska…
    a este trocha korektnosti – ‘americky luyd’ (celkom smiesny pojem) bol do 1941 izolacionisticky orientovany? takze monroeova doktrina tykajuca sa strednej a juznej ameriky je pre teba izolacia? nech uz ju praktizovali neocons alebo ‘lud’🙂 kto ma co citat?
    apropos kenevick man – jedine, co chces povedat, je to, ze amerika bola povodne biela? ci ako to mam chapat? to keby sme brali etnogeograficke rozmiestnenie spred posledneho stahovania narodov, tak sa fakt nikam nedostaneme🙂 preco mam pocit, ze ste s bastardom kamosi?🙂

    bastard:
    s tebou nekomunikujem, si moc hlupy, sorry :D:D

  21. 😦 aspon ten americky pseudopatriotizmus si mohol dat,aky na to mate na fakulte nazor

  22. umely preto, lebo je tlaceny americkym ludom do hlavy aby vlada ziskala vacsinu naroda na podporu svojich vojenskych/politickych vypadov po svete … je to uz hore, neviem ako to lepsie vysvetlit, lebo neviem, co na tom nechapes (neber ako urazku)

    na fakulte na to nemame nazor ziadny, nevystudoval som dejepis/historiu. keby som vystudoval dejepis/historiu, tak mam lepsie argumenty aj na freemana🙂

  23. Rasta: s Monroe doctrine by som tu neoperoval, lebo sa tykala uzemia Ameriky, juznej ci severnej, ale Ameriky…preto ten izolacionizmus plati. az Pearl Harbor priviedol USA do vojny..to je skratka fakt, koniec koncov, utok bol vyprovokovany a ako vyplyva z odtajnenych dobovych materialov, i Roosevelt, i Churchill o utoku vedeli..ale taktiez vedeli, ze len obetovanim namornikov a admirala Kimmela dostanu USA do vojny.
    A ohladom toho “vykonstruovaneho” americkeho patriotizmu – bol som, videl som, mam plno priatelov v USA, a nemam ten dojem, ze by neboli uprimnymi patriotmi. Lenze tam len idioti, liberali a podobna chamrad neznasa vlastny narod a stat. Vlastne, ked tak nad tym uvazujem…tak je to asi vsade. Hrdost na vlast sa tam “nosi”…to len u nas je clovek fasista, lebo si uvedomuje, ze existuje i nieco viac a vyssie, nez je len plny bachor a par judasskych grosov…

  24. hej obcania ovladani vladou prostrednictvom masmedii,holywoodskymi filmami(majitelia su hadaj kto)….chcel som to od teba pocut,neviem co sa ti potom nezdalo na tom mojom clanku na dolezite,ked presne o tom pojednava,asi si ho ani necital ked je to veta co veta skvost a ze na to ma silny vplyv aj Izrael?pozri kolko okupacnych armad ma v jeho okoli USA,a co by sa stalo keby tam neboli….a kolko zidov je zastupenych vo vedeni US na oplatku
    aj keby vystudujes historiu mas prd a nie argumenty

  25. freeman:
    izolacionizmus – ja chapem ze ty ten izolacionizmus beries tak, ze amerika sa nestarala o zvysok sveta…. to je aj oficialna definicia…. ale to neznamena ze usa uz vtedy politicky a vojensky nezasahovali do suverenity inych statov – statov latinskej ameriky… co je na tom izolacne?? co nove sa stalo po tom tvojom pearl harbore? nic, len ze to amici zacali nazyvat ‘demokraciou’🙂 co na tom ze dovtedy to nerobili v europe a na strednom vychode??
    vykonstruovany patriotizmus – ano, vacsina ludi tam su slepi patrioti… celou dusou🙂 ako vy dvaja🙂 armada usa verbuje novych vojakov pod propagandou patriotizmu a boja za vlastny narod podobne dristy.. a potom ovecky posiela zomriet za mier… a v neposlednej rade za kapital.. akokeby na nich niekto utocil… vsetko je to len umele ohlupovanie ludi zhora, podobne ako u nas slota chce pretlacit vlastenecky zakon len preto, aby sa zabudlo na jeho lety lietadlom a absencie v parlamente a bohvie kolko financnych machinacii… akokeby neboli ine problemy, a iba to malo trapit ludi, aby ich deti pred kazdym vyucovanim v skole pocuvali slovensku hymnu…

    nikde som nepovedal ze neznasam vlastny narod a stat, len sa pytam, co na nom mam velebit… o sionizme a judasskych grosoch tu nikto nic nespomenul, nechapem, na co to tu pleties (zjavne si stale zaslepeny tou vasou propagandou)

    bastard:
    co mi na tom clanku nedalo? nic mi na nom nedalo🙂 doslova🙂 cital som to. nikdy som netvrdil ze su to nezmysly. ale presne to vystihol prvy komentar – su to iba 100krat opisane veci, zlepene dokopy – nepriniesol si nic nove. nenazval by som to clankom, ale skor prispevkom do komentarov. takych clankov tam bolo za posledny stvrtrok minimalne 10. nikto sa nad nimi nepozastavi, ani ich neokomentuje, lebo je to len ‘suhrn pre neskoroprichodiacich’, nic konstruktivne.

    tiez mi vadi sionizmus, ale to neznamena, ze kvoli tomu budem suhlasit s kazdou nacionalistickou blbostou, ktora sa objavi. a btw ten sionizmus tu je teda riadne mimo temu.

    ale aspon viem, kto tu za koho kope a kto proti komu🙂 snad z toho vyrastiete. a ked nie tak si to snad budete ventilovat pri clankoch suvisiacich s temou🙂 inak preco nacek nikdy neutoci sam?😀

  26. chris-neviem ci si cital nieco od Rockwella on tak zhruba nacrtol ten rozdiel medzi pravym patriotizmom o ktorom ty hovoris a o tom umelom o ktorom je tu rec,taktiez Duke ma namysli to iste v jeho knihe

  27. no ja som nic podobne necital a preto som to aj napisal,inac cim viac citam tym menej mam chut pisat pretoze vsetko uz niekde bolo bla bla bla plagiatorstvo…..srat na to,ale v podstate sa asi zhodneme v tej teme aj ked si to nepriznas🙂,
    sionizmus nikdy nikde nieje mimo temu,prave preto ze sa nas vsetkych tyka viac ako je zdrave a to v negativnom zmysle,
    nacionalizmus je uprednostnovanie!! vlastneho naroda+hrdost nan teda veci tebe nezname,a pre teba nezaujimave,preco si pod tym automaticky vybavujes utok na niekoho a nie obranu naroda je mi zahadou,
    aj s tym nieco mienis robit,ked ti ten sionizmus teda vadi?za to uz mas tiez nalepku antisemita,tak isto ako narodny socialisti,popripade komunisti,alebo toto sa este nepocita a antifasisticki bojovnici si pribrali aj boj proti sionizmu,aj ked prave sionizmus bol hlavny dovod vzniku narodneho socializmu,vlastne reakcia nan

    o tom utoku neviem, niesom clenom nejakej bojuvky,skus pozret spravy na nete,ale asi preto ze dolezitejsie ako sa zucastnit je vyhrat ?

  28. priznavam len tolko, ze o sionizme dost citam a nepaci sa mi co citam…. to zo mna nerobi anti-semitu, iba anti-sionistu, to je dost rozdiel, asi taky ako ked povies ze kazdy nemec je nacek (niezeby nebol :D:D:D vtip)….

    sionizmus tu je mimo temu, ide o vychovu k nacionalizmu, klop klop asi desiaty raz… ked si zaslepeny tak to rozdychaj

    uprednostnovanie vlastneho naroda? to ako nas narod je lepsi ako ine narody? cim? cim su ine horsie? su vsetky horsie? ktore nie su? vysvetli mi to po lopate. prave pre tieto otazky si to vysvetlujem ako utok. ako obrana bol nacionalizmus pochopitelny v 18-tom a 19-tom storoci (narodne obrodenie). teraz tak maximalne ako obrana proti madarom, ktori aj tak nemaju v rukach ziadnu moc k tomu, aby nieco vykonali… namiesto toho ako sa tu kazdy ohana narodom by si si mal uvedomit, ze zli su ti, ktori narod okradaju, co je momentalne o dost podstatnejsie, ako nejake nacionalisticke kydy. ale niekto si radsej nech ukradnut aj zem pod nohami, hlavne ze mu ostane narodna hrdost….

    so sionizmom nemienim robit nic, kedze na to nemam kapital… co s tym mienis robit ty? vylepovat plagaty a nadavat kazdemu zidovi na ulici? kluvne, vysledny efekt bude taky isty. a neviem co tym dosiahnes, okrem uspokojenia svojho ega na hodinu… a svojho nacionalizmu… zasa absolutne nesuvisiaceho so sionizmom :)) …. a uz som mimo temy aj ja, super.. uz len zacni rozpytvavat ten ‘pravy’ nacionalizmus a este spomen ze eugenika je postavena na vedeckych zakladoch… a pri tom si skus spomenut ze velky vodca povazoval slovanov za to iste ako ciganov…

  29. hrdost na vlast? co je to vlast? stat ktory ta zdiera na daniach? policajti ktori ta buzeruju? revizori ktori ta okradaju premrstenymi pokutami? tvoj zamestnavatel ktory ta plati podpriemerne? tvoji susedia ktori sa ktebe spravaju falosne? tvoja rodina ktora ta pozna len ked mas peniaze? alebo politici ktori ta poslu zdochnut do vojny za nieco co si sami vymysleli?
    Ja davam prednost ludom ktorym mozem verit, medzi ktorymi sa citim dobre, ktori mi pomozu ked to potrebujem, ktori su ku mne uprimni – a to moze byt hocikto, moze to byt – ale aj vobec nemusi z miesta kde som sa narodil a kam podla nejakych byrokratickych skatuliek patrim – rozumiete – preto je nacionalizmus totalny nezmysel.

  30. sionizmus je uboha vyhovorka – co by mohol nejaky spolok sionistov keby vsade nebolo dost chamtivcov okradnut kazdeho koho sa da? medzi nich patria mimochodom aj siete obchodov streetwear patriace neonacistom ktori predavaju handry za predrazene ceny a ich stupidne ovecky si myslia ze tym podporuju boj proti sionizmu – ale prd makovy – zlodejski majitelia sa nabaluju, vyciciavaju z vas prachy a aby si zabezpecili dostatok zakaznikov tak im tlacia do gebuli neonacisticke sracky – priklad Kotleba – zmagori imbecilov a potom ich nazenie k sebe doobchodu aby si kupili propagacne hovadiny.
    bojujet proti sionizmu? – bojujete sami proti sebe!

  31. Peter: buď taký dobrý, a kde sa bavia dospelí, tak tam nemudruj, ak nemáš čo povedať…radsej si nastuduj vyznam slova sionizmus a potom sa ozvi…

    Rasta: neviem, ale zdá sa mi, že so sionizmom si začal ty…ja som výraz “judášsky groš” použil ako obrazné vyjadrenie…

  32. peter- plačeš tu na nesprávnom hrobe…alebo možno sa tešíš…..ťažko povedať….ale pokiaľ viem, tak keďže nie sme neonacistky a neonacisti, nemáme si potrebu objednávať si handry od kotlebu či iných…..môžem ti s čistým svedomím povedať, že som si z jeho obchodu nekúpila nikdy nič…..a myslím, že nie som jediná z diskutujúcich😀 takže to bolo fakt trochu od veci

  33. rasto to teda nechapem,citas ake svinstva za 3000 rokov narobili,nesuhlasis s tym v com maju tie krive prsty a pritom odsudzujes ich jedinu vaznu opoziciu ktorou bol narodny socializmus(ku komunizmu si sa nevijadril)rimanov a lokalne pogromy celoeuropskeho razu nechame tak zatial(vyhnali ich uz z Egypta….)trosku schizofrenicke,

    to ze nemas nalepku je pekne si mysliet ,ale ty o tom nerozhodujes:Antisemita nieje ten co nenavidi zidov,ale ten koho nenavidia zidia.

    ked das mimo temu ty utoky nackov,slovan=cigan pre Adyho,eugenika…je to ok.,ked dam otazku ja som hlupy idiot co nevie dodrzovat Rasta pravidla diskusie,ty ty ty🙂 inkvizitor ako mnohi

    pozri si definiciu slova narod aj na posranej wikipedii,a ano na jeho uzemi je samozrejme no.1 dany narod,ludia nespokojni s tymto modelom kolonizovali ameriku a vysledok vidis aj sam,SNS su zradcovia naroda,madarska otazka a pod.nema cenu riesit,viem co je pricina kradnutia,rozkradania…kapitalizmus ,som tiez proti🙂

    ked to tak budu brat vsetci dosiahnu svojho ciela(isto vies co myslim)este skor,preco na otazku odpovedas otazkou?zase vlastne pravidla rasta diskusie hmm

    ano pozitivna eugenika je zalozena na vedeckom podklade,USA ju pouzivali do 50tych rokov,cina,sev.korea(pouziva doteraz),a staty byvaleho vychodneho bloku ju tiez pouzivali,coz sa tichou okupaciou zmenilo bohuzial,viz.narast obezity,nemanzelske deti,civilizacne choroby,…..negativnu eugeniku pouzivalo nacisticke nemecko ku koncu vojny aj to len formou eutanazie…jeb na to iba mas potrebu tu zas vytahovat politicky nekorektne temy,aby si kracal z dobou a bol ten “dobry”

  34. freeman: so sionizmom zacal bastard, ja som to len pomenoval…

    bastard:
    uz fakt len k tomu nacionalizmu, zvysnu propagandu si rob inde… nacionalizmus je enticka identita so statom… to jespot spojenie cloveka s uzemim… ano, som slovak, tym to pre mna hasne… je fajn ze mame dunaj a tatry…🙂 a je milion inych veci ktore treba riesit, a nie taketo hovadiny… este nieco? ked chces nieco narodne chranit, tak chran majetok, a nie hlupe idealy…

  35. odpovede niesu propaganda,opat pozri si tu wikipediu co je propaganda,

    vsetko so vsetkym suvisi aj majetok aj idealy aj hovadiny,napriklad majetok(narod,stat) chranit prave tymi idealmi,kedze fyzicke utoky si ty sam odsudil,zlahcovanim situacie a kydanim na kde koho toho vyriesis menej ako ja v konecnom dosledku,a pouzijem tvoje slova:
    povazovat takto pospajane hluposti za jednoznacnu pravdu je iba zbytocne zjednodusovanie, kedze nezijeme v rozpravke, ziadna vec nie je cierno-biela

    takze tvoj nihilizmus vs. nacionalizmus,premna jasna volba🙂

  36. spajas abstraktne pojmy s konkretnymi – majetok a narod… majetok nepatri narodu ale jednotlivcom (aspon v sucasnosti), mylis si pojmy s dojmami, junior.

    fakt koncim s reakciami na teba, nema to zmysel

  37. zem(Tatry,Dunaj) na ktorej urcity narod(skladajuci sa z jednotlivcov podla rasoveho/narodneho pribuzenstva viz.definicia) zije ,je jeho majetkom a brani si ho,robi si nan pravo prave idealmi coz je nacionalizmus,neviem comu nerozumies,nacionalizmus sa netyka sukromneho vlastnictva to je domena komunistov,zavidiet a kradnut,nasledne si prerozdelit

  38. christian freeman – ja to mam davno nastudovane, ale tebe to studium na inteligencii nepridalo

    darkerka – no vidime ze nemusite kupovat veci – hlavne ze ta particka pri futbalku je vyzdobena samymi tematickymi trickami, prject vandal, tchor steinar, brutal attack…. to su vsetko veci co kupis v streetveare alebo u kotlebu, bud normalne alebo pod pultom

    no mozno ty si si nic nekupila ale to si asi jedna z mala😀

  39. Peter: asi ta to prekvapi … ale ludia, ktory na futbale boli nie su clenmi hlavu hore, to na okraj … keby si poznal nas, tak ako sa tu vsetci strasne tvarite ako nas poznate a ludi ako sme my, tak by si taku debilinu ani nemohol pustit z ust ci teda prstov, a to, ze na moju akciu pride niekto obleceny pre mna za mna aj v kostyme slona … je to jeho osobna vec … ja si na tych ludich vazim, ze dosli podporit dobru vec ( a mnohy z nich precestovali x kylometrov) aby tu vec podporili … zaplatili si vstupne, kupili tombolu …. keci ako kto tam ma co oblecene su hlupe, lebo akcia boal verejna a mohol an nu prist kto chcel … a preco neprisiel Lacko D.🙂 a jeho kamarati v trickach antifa alebo antirasist .. a preco si neprisiel ty v com kolvek … to je vas osobny problem … kludne ste mohli prist, zahrat si fotbal … dat si dokonca suboj “hnusny nacisti co pomahaju detom” vrs. “dobry antifasisti co bojuj proti nim vytvorenom fiktivnom nepriatelovy” a boli by ste prispeli aj vy …. a nemusel si mat otazky preco ma kto co oblecene

  40. Peter, Rasta: ste ukazkovym prikladom vychovy na dnesnych skolach. A este si mylite patriotizmus (vlastenectvo) s nacionalizmom (narodovectvom – laskou k narodu).

  41. narod je siroky a tazko uchopitelny pojem s ktorym sa lahko oblbuju zmatene masy – to pre svornost

    a hlavu hore – he heee, jaky distanc zrazu – vasa organizacia nema s tymi nackami nic spolocne😀 – tak co sa na vas tolko lepia len ti nackovia ? cista nahoda?

    ked ste chceli aby prisiel hocikto – preco ste neuverejnili miesto konania?
    zase zavadzas – akcia bola iba pre vasich znamych ktorym ste poslali miesto – takze ako tam mohol prist hocikto ked o tom hocikto nevedel?

  42. peter: lebo sme neboli v nafukovacej krcme??? napriklad … ale bol tam mail na ktory stacilo napisat …odpisali sme kazdemu kto este bol v limite aby sa zmestil … preco si nenapisal? a ze to boli len nasi znami? budes sa divit ale s polkou tych ludi sa napriklad ja osobne nepoznam inak ako ze sme sa tam stretli …. mohli sme sa aj s tebov …. zase si sa predviedolako velmi nas poznas ….

  43. no vsak ked sa niekto nezmesti tak nepoleze dovnutra – jednoduche

  44. Peter: jasne ja si pozvem na akciu 300 ludi a ked tam budu tak im poviem sorry ale zmestite sa len 40ti …. ostatny mozete ist domov … a si ty normalny? to sa podla teba takto organizuju akcie? inak si mi neodpovedal, preco si nenapisal

  45. vsak pises ze to bola pozvanka pre vsetkych – ze si s nich poznala len polovicu, tak ako mozes pozvat niekoho koho nepoznas? ale nechajme to tak, ked stae sa bali ze sa nepomestite stacio to napisat aj takto:

    datum….
    miesto konania…
    kapacitu… – preto kazdy kto ma zaujem nech sa zaregistruje aby sme vedeli ze uz bude plno

    lenze nackovia sa asi bali ze im tam pride niekto nevitany tak radsej utajovali co sa dalo.

  46. Len sa nepokakaj s tymi nackami. Svojimi nazormi si horsi ako “nacek”. Kludne by si zrejme poslal do plynu vsetkych, co zmyslaju inak ako ty. Priam vzor demokrata. A podla mna nacionalny socializmus je uplne v poriadku. Ak mozu verejne a bez problemov vystupovat kdejaki komunisticki hrdlorezi, preco by nemohli aj nacionalni socialisti.

  47. svvornost – to je akoze co? tvoj argument? alebo skor tvoje zbozne prianie aby to tak bolo? urcite by som nikoho “do plynu” neposielal – som proti trestu smrti proti komukolvek, aj proti nackom – co sa ale o vas nackoch povedat neda.
    obvinujes ma tu z cohosi co si si sam vymyslel – a na druhej strane tvrdis ze nacionalny socializmus = neonaciszmus je podla teba v poriadku. Cize ty co mna obvinujes z tuzby po vrazdeni – ty sam sa zastavas rezimu ktory vrazdil a jeho stupenci vrazdia aj v dnesnej dobe.
    Svornost – krasne tu doplnujes mozaiku pokryteckych neonacistov riadiacich sa heslom “zlodej krici chytte zlodeja”

  48. Zaujimave. Bol Eduard Benes nacek a vrah? Ano, hovorim o ceskoslovenskom prezidentovi. Pokial nevies, bol dlhe roky clenom a aj podpredsedom Čs. strany národne socialistickej.

    Takze je dobre apriori nadavat na nieco, o com nemas ani sajn? Este stale tvrdis, ze kazdy nacionalny socialista tuzi po vrazdeni? Toto je presne vasa chyba, nechavate sa hnusne manipulovat. Pletiete si dokopy dojmy a pojmy. Bezduche pocuvanie medii. Skatulkovanie a nalepkovanie bez rozmyslu.

  49. Este jednu vec, aby som nezabudol. Napisal si: “ty sam sa zastavas rezimu ktory vrazdil a jeho stupenci vrazdia aj v dnesnej dobe” . Nie, ja sa komunistov nezastavam. Ani fasistov. Hovorim ze socializmus na narodnych principoch nie je nijako zavadny. Urcite menej ako fantasmagorie cervenych band.

  50. Peto mam na teba otazku,tu citam ze muslimovia vyhanaju zidov v svedskom meste Malmö ,

    http://www.cestovanie.sk/aktuality/cestovanie/zidia-opustaju-svedske-malmoe-vyhanaju-ich-moslimovia/?i9=102e837b6c78

    na ktorej strane ako ataman AFA slovensko stojis,a ake stanovisko k tomuto problemu zaujima antifa,to aby som vedel ako opozicia na ktoru stranu sa pridat

  51. Peter: tiez si este napisal: “narod je siroky a tazko uchopitelny pojem s ktorym sa lahko oblbuju zmatene masy”. To je tak neskutocny blabol, az mi rozum zastava. Pojem narod je uplne jasny a jednoznacne definovany.

    Národ je historicky vzniknuté spoločenstvo ľudí vytvorené pôsobením rôznych faktorov, ako sú spoločné územie, kultúra, jazyk, hospodárska história, psychika, náboženstvo a podobne, a ktoré má spravidla vôlu tieto spoločné faktory brániť či rozvíjať.

    Ano, som narodovec. Co so mnou teraz urobis? Mas pocit ze je to nejake zavadne? Ak sa snazim branit nasu kulturu a nepodporujem nadsene multikuti, som zly? Ak si rano pri holeni zaspievam ludovku a nie hip-hop, som rasista a nacek?

    Zamysli sa trocha nad sebou a skus pouzit REALNE argumenty a nie len svoje dojmy. Skus prestat sledovat masmedia, ktore ti vymyvaju mozok a len v kuse opakuju svoju mantru: extremisti, fasisti, nacionalisti – jedna banda, utopit ich ako macence. Ak je nacionalizmus extremizmom, co je potom opakom? Nelaska k narodu. A to je tiez extrem. Na tychto tiez utocis? LPR a podobne bandy, ktore utocia na samotne zaklady naroda? Podsuvaju narodu sebadestrukcne myslienky a my tomu mame tlieskat?

  52. svornost – nemusis tu zase predkladat nejake rozpravky o aky narodny socializmus u vas ide – jednoznacne ste stupenci nacizmu – cize dnesni neonacisti, nejake blaboly o benesovom socializme si mozes strcit vies kam.

    a k tvojej definicii naroda – vidiet ze len preberas propagandisticke nezmysly a nikdy si sa tymto pojmom nezaoberal.
    ta skupina ludi ktoru nazyvas narodom je v neustalom vyvoji a kontakte s ostatnymi “narodmi” to co ty chces zachovavat je len vysledok multikulturalizmu ktory prebehol pred 1000 rokmi, to co budu chciet zachovavat “narodovci” o 1000 rokov bude zas len vysledok multikulturalizmu ktory prebieha teraz – vsetko sa neustale meni – jazyk, geneticka skladba obyvatelstva, prirodne podmienky, hranice, zvyky, tradicie – vasa snaha je proste marna, vy sa snazite vnucovat ludom to o co nemaju zaujem – a nemaju o to zaujem preto lebo je to uplne na nic a zbytocne.
    chces si spievat ludovky? nikto ti nebrani, chces si dodrziavat hlupe tradicie? nikto ti nebrani
    chces rozpravat po slovensky? v com je problem?
    TY si mozes robit co chces – ale nesmies sa starat do toho co chcu robit ini – rozumies?
    ked si ja budem chciet rano zarapovat, so svojimi znamymi sa budem rozpravat po cesky, madarky ci nemecky, alebo si zoberiem za zenu cernosku a budeme mat spolu 5 deti tak teba je do toho velke hovno ty narodovec – nemozes s tym robit nic, pretoze tebe to nijak neublizuje – len nevies ako si mas liecit svoje komplexy tak sa nazyvas “narodovcom” – normalne povedane neonacistom a series sa do toho do coho ta nic neni.

    mimochodom LPR maju kampan vlastenec, mozes si to pozriet na ich stranke, takze aka “nelaska” k narodu? haaa?

  53. Teraz si sa krasne prejavil. Na fakty odpovedas osobnymi utokmi, pretoze nedokazes inak argumentovat. Ja som ta neurazil ani raz, alebo snad sa ta dotkla moja poznamka o cervenych hrdlorezoch? Je jasne, ze sfanatizovanych extremistov asi poznas dobre.

    Este na margo “mojej” definicie naroda, ktora je podla teba “prebraty propagandisticky nezmysel a nikdy som sa tymto pojmom nezaoberal” – to je citat z wikipedie:
    http://sk.wikipedia.org/wiki/Národ

    To ze Benes bol nacionalny socialista – teda podla teba nacista, wikipedia:
    http://sk.wikipedia.org/wiki/Edvard_Beneš

    To co si ty spievas, je mne sumafuk. To TY mi upieras pravo na moj nazor. A pritom ani nedokazes uviest ZIADNE argumenty, cim ze som sa to previnil v tom svojom nazore. Stale len blabolis nieco o nacistoch, fasistoch a holokauste, pritom mozno na tricku sam nosis obrazok hrdloreza CheGevaru (to je obrazne prirovnanie). Pokial nepatris k tej cervenej luze, tak sa ospravedlnujem, neviem preco mam neustale taky pocit. Staci napisat, ze sa ti hnusia cerveni hrdlorezi tak ako fasisticki vrahovia a ja sa ti kludne ospravedlnim este raz.

    Narodom LPR je ludstvo sveta a nie narod ako taky. Ak su taki antirasisti, preco nevidim ani JEDINY RAZ, ze by sa zastali na slovensku bieleho, ked ho napadne inofarebny? Ci rasizmus (nie ze by som sa ho zastaval – vsade su dobri a zli, rozumni aj idioti) je len vlastnostou bielych? Ale mozno mi nieco uniklo a par odkazov sem hodis. Teme rasizmu sa naozaj nevenujem, len ich obcas vidim sa bit ruka v ruke s AFA proti vsetkym, co maju ini nazor.

  54. .Peto mam na teba otazku,tu citam ze muslimovia vyhanaju zidov v svedskom meste Malmö ,

    http://www.cestovanie.sk/aktuality/cestovanie/zidia-opustaju-svedske-malmoe-vyhanaju-ich-moslimovia/?i9=102e837b6c78

    na ktorej strane ako ataman AFA slovensko stojis,a ake stanovisko k tomuto problemu zaujima antifa,to aby som vedel ako opozicia na ktoru stranu sa pridat

  55. Teraz si sa krasne prejavil. Na fakty odpovedas osobnymi utokmi, pretoze nedokazes inak argumentovat. Ja som ta neurazil ani raz, alebo snad sa ta dotkla moja poznamka o cervenych hrdlorezoch? Je jasne, ze sfanatizovanych extremistov asi poznas dobre.

    Este na margo “mojej” definicie naroda, ktora je podla teba “prebraty propagandisticky nezmysel a nikdy som sa tymto pojmom nezaoberal” – to je citat z wikipedie:
    h t t p://sk.wikipedia.org/wiki/Národ

    To ze Benes bol nacionalny socialista – teda podla teba nacista, wikipedia:
    h t t p://sk.wikipedia.org/wiki/Edvard_Beneš

    To co si ty spievas, je mne sumafuk. To TY mi upieras pravo na moj nazor. A pritom ani nedokazes uviest ZIADNE argumenty, cim ze som sa to previnil v tom svojom nazore. Stale len blabolis nieco o nacistoch, fasistoch a holokauste, pritom mozno na tricku sam nosis obrazok hrdloreza CheGevaru (to je obrazne prirovnanie). Pokial nepatris k tej cervenej luze, tak sa ospravedlnujem, neviem preco mam neustale taky pocit. Staci napisat, ze sa ti hnusia cerveni hrdlorezi tak ako fasisticki vrahovia a ja sa ti kludne ospravedlnim este raz.

    Narodom LPR je ludstvo sveta a nie narod ako taky. Ak su taki antirasisti, preco nevidim ani JEDINY RAZ, ze by sa zastali na slovensku bieleho, ked ho napadne inofarebny? Ci rasizmus (nie ze by som sa ho zastaval – vsade su dobri a zli, rozumni aj idioti) je len vlastnostou bielych? Ale mozno mi nieco uniklo a par odkazov sem hodis. Teme rasizmu sa naozaj nevenujem, len ich obcas vidim sa bit ruka v ruke s AFA proti vsetkym, co maju ini nazor.

  56. no na kryptokomunistickom webe ĽPR okrem projektu som vlastenec a NEHAMBIM!!!!sa za to je aj skvely clanok s nazvom:
    “Hitlerove deti” prvýkrát prehovorili: Dali sa sterilizovať, nechcú plodiť monštrá!

    v skratke Amon Gothe strielal zo svojho domu za kopcom zeny s detmi v tabore hmm ,cez kopec asi minometom,aj ked vsetci tvrdia ze im deti brali hned na selekcii hmm,a Goringova neter sa nechala sterilizovat,aby nesplodila dalsieho syna zla lebo ma jeho licne kosti hmm,Himmlerova neter(tvorca a uskutocnitel konecneho riesenia!!!!) sa vydala za izraelca hmm a nevie ako vychovat deti, dalsi pamatnici maju vycitky ze ich ako 3 rocnych pohladil zly strycek Dolfi po hlave a maju to v zivej pamati,preto trpia vycitkami…..

    Peto presne na taketo veci som narazal s tymi brozurkami a knihou ,pohyblivymi obrazkami pre opice…..pretoze cim je propaganda jednoduchsia tym je ucinnejsia🙂 a ty tu ides niekoho obvinovat z chorych idealov a nebezpecnej propagandy……ale asi……..🙂

    cakam na to svedsko stale,muslim ,zid alebo nedajboze aj povodny svedsky obyvatel?ale asi ako chrabry a silno charakterny antifasista takticky neodpovies ,ako s tou knihou ty ty ty decko nezbedne🙂

  57. toto je hrach na stenu chlapci …. nas mili Petrik je okrem ineho ten typ co je apriori proti vsetkemu co tu napisete …. aj ked hned napisem ze nebo je modre on bude argumenovat ze nie lebo je sneh a tmave mraky ….

  58. Peter .. inak mimo temy …. si ty ale pekna svina a hyena sebecka odporna ….. tot vsjo ale ty velmi dobre vies preco a zaco

  59. Poprosim admina o vymazanie mojich poslednych dvoch prispevkov. Nijako nesuvisia s temou. Dakujem

  60. hh to preto je cely clanok aj s diskusiou Hura do …..zmazany?

    svornost-objektivna to diskusia troch zidov na CTV teda 2:1,skakanie do reci,divne ukoncenie a hlavne Finkelsteinovo rozbite celo

  61. bastard … ano preto …. pamatas si co nam tam dal ako prvy komentar? tak mali sme v maily uzasny mail z nemenovaneho vydavatelstva … mozeme mu len podakovat …. ale prerobim…aby sme nikoho neokradali obrazkami a zverejnim znovu .. lebo je mi s toho len smutno ….. ale ano, deti ktorym sme to poslali nie su ani z decaku a ani z osady takze nikoho nezaujimaju .. a ze nikdy v zivote nedostali novu knizku? nevadi …. nemaju narok ani na obrazok vytlaceny na kancelarskom papiery a aj to len blby ciernobiely, kedze farebny toner by bol pre nas trochu drahy spas …. toto je smutne a nie to, ze ma nejaky chuj nazve nacistkou …..

  62. inak pamatate si na takeho zaskodnika ajvnhou ….strasne mudry a plny nenavisti? tak to je nas mily Petrik z Bratislavy

  63. Nechapem, ako taky clovek dokaze zit sam so sebou. Co to musi byt za mysel, ktora vymysli nieco take, ako tu produkuje. Uz som mal vela diskusii s roznymi ludmi a nakoniec to obvykle dopadlo tak, ze z odusevnelych a zanietenych oponentov sa stali najprv vahavo prikyvujuci a potom suhlasiaci. To ale boli boli ochotni pocuvat moje argumenty a aj ja som ochotne pocuval argumenty ich. Ale takato demagogia, to sa neda. Nacionalista=nacionalny socialista=nacista=fasista a uz sme v skatulke, treba nas obesit.

  64. svornost …. toto je to comu sa vravi HLUPAK … tu je akak kolvek diskusia zbytocna

  65. to je zebrak ,neobhajil si tu svoje nazory v diskusii vtedy a ani teraz ,tak sa dal na Udavac s.r.o karieru a kompenzuje si to takto,to bude naky rozmaznany jedinacik mamickyn maznacik,zalobnicek nepekneho zjavu pfuj,nema na to si nieco obhajit fyzicky ani intelektom tak mu nic ine neostava,ho vtedy aj jeho vlastny Eye? myslim dojebal ze je svacnuty saso….

    na obrazky ,muziku treba davat pozor,je tazka doba

  66. jojo tym obrazkom .. cervena ciapocka … sme urcite niekoho obrali o obrovske zisky …. len tak na okraj .. jedna z tych rodin kde sme to poslali ma 3 deti a matka aby ich uzivila chodi do pekarne na nocne za 1.5 eura na hodinu …. malo velmi malo ale vzdy viac ako socialka … ale je to za velmi velku cenu … Peter ak si do teraz nemal vyslapanu cesticku do pekla teraz si si vybudoval priamo dialnicu …. najubohejsi cin aky som kedy zazila …. ked niekto utoci na man … kaslat …. ale toto …. namam slov …. a toto je ten LPR projekt vlastenec????? a inak nepresviedcal si nas aj ty par krat, ze afa a spol bojujete proti konzumu a tak? …. takze rozbit okno na vyklade obchodu je OK ale poskytnut detom obrazok je zle??? chudak je mi ta luto

  67. Nie si “spravne” zmyslajuca. Nie je predsa jedno od koho ta pomoc pride. Ty pomahas predsa len preto, aby si nasledne mohla verbovat malych fasistov. A ked sa rube les, lietaju triesky. Co tam po nejakych chudakoch, hlavne ze ten “mor” co tu siris zmizne. Ty nemas pravo na nazor, si fasista!

    Pokial by niekto nepochopil – tak tomuto sa hovori ironia.

  68. Hi there everyone, it’s my first go to see at this web site, and piece of writing is genuinely fruitful in support of me, keep up posting these posts.

  69. Why visitors still use to read news papers when in this technological globe
    everything is available on web?

Pridaj komentár

