zubatá kosí na Slovensku – to je smutný prístup k občanom SR ,od pani ministerky Tomanovej…

O tom, aká sociálne kroky voči občanovi robí naša vláda na čele s ministerkou Tomanovou vieme všetci svoje … tomanovej pes, kauzy s kamarátskymi a rodinnými sociálnymi podnikmi

Na markiza.sk, pod paľbou alebo lampárňou, som našla jeden príspevok od občana, ktorý volá o pomoc. Bohužiaľ, nie je v našich silách mu pomôcť, ale je to krásny príklad ako funguje sociálna pomoc na Slovensku v praxi.

Tragédia a zároveň komédia v jednom. Príspevok uverejňujeme presne ako bol napísaný, bez úpravy.

Zdravím Vás všetkých , chcem poukázať na môj problem a dieru v zákone a na pani ministerku práce soc.vecí a rodiny SR Ing.Vieru Tomanovú PhDr, aký bordel má na svojom úrade a že svojimi rozhodnutiami likviduje mladých a starších ludí ,dôchodcov .

Ničí im životy. Ktoré potom končia smovraždami, ťažkými chorobami, ujmami,úrýchelnými úmrtiami slovenských občanov starších , mladých , dôchodcov, ktorý sú v hmotnej núdzi a bezradný. Nemajú nič – žiadny príjem,prácu,strácajú rodinu,aj keď chcú pracovať!!!Len im to štát nevie umožniť a zabezpečiť!!! Chcem povedať , že drvivá väčšina rečí , pani ministerky soc.vecí a rodiny SR , je lož , lebo , ako ministerka UPSVAR nemá ani ” len poznatky ” ako všetko beží v súčastnosti – realite !!! A , ako sa stará o občanov SR !!! Ani nevie , že z občanov SR robí žobrákov , tzv. urýchlené mrtvolky !!! Uvediem môj , prípad : Za 18 rokov som bol zamestnaný a odvádzal dane . Teraz , keď nastala hospodárska kríza , ostal som , od apríla 2009 , nezamestnaný , ako drvivá väčšina z tohto regiónu. Preto chcem uviesť na pravú mieru , aká je realita a ako sa pani ministerka UPSVAR Ing.V.Tomanová PhDr,stará o občanov !!!

Za prvých 6 mesiacov som dostával podporu v nezamestnanosti – to jest od 3/2009 do 9/2009. Od októbra som však ostal , celkovo odrezaný od príjmu , nemám , ani na chleba !!! Narastajú mi dlhy za bývanie , nemám na platbu alimentov pre svoje dieťa , za čo mi hrozí basa a trestné stíhanie !!! Hanbím sa za to ,ale taká je skutočná realita v Slovenskom bežnom živote !!! Podporuje ma chorá matka , dôchodkyňa z 270 eur dôchodku , cca 50 až 70 eurami ,mesačne , nakolko si neviem zohnať akúkolvek prácu!!! Už som skúšal,aj baňu,no bezvýsledne . A nie sú ani nejaké reálne ponuky. A ak sú , tak sú podvodné , alebo už obsadené.

Ale poďme k veci. Problém nastal vtedy , keď som skončil poberať podporu . Požiadal som teda o dávku v hmotnej núdzi , taktiež na UPSVAR v Čadci. Doložil som preto všetky potrebné doklady na schválenie , až na znalecký posudok , ktorý som nahradil čestným prehlásením s potvrdením a overením na Mestskom Úrade v Čadci !!! ÚPSVAR v Čadci mi potom odpísal list s uznesením , že dávku nedostanem !!!

Kde mi dávku v hmotnej núdzi nepriznali z dôvodom , že nemám znalecký posudok na auto!!! Ktorý stojí v súčastnosti okolo 100 EUR !!! Nakolko naň , ani nemám hotovosť a nemám ho , ani z čoho uhradiť,keďže od oktobra 2009 som nedostal nič,totálne bezvládie!!! Čo by mal byť pre tieto účely riešené z úradu,ako gesto občanovi , bezplatný servis úradu – nakoľko je zrejmé , že keby som bol finnčne zabezpečený a mal tie peniaze,nežiadam aspoň o dávku v hmotnej núdzi z ktorej by som pokryl aspoň alimenty na svoju dcérku.

Ale pomoc tohto úradu je niekde inde !!! Je podľa mňa zbytočný a zbytočne tam fungujú hlúpe namyslené fiflleny , ktoré sa z tohto Vášho nešťastia a núdze ešte posmievajú!!!Takýchto my máme na Slovensku pomocníkov – úradníkov!!!Hlúpe PIPINY!!! Aj , keď všetci vedia , že auto mám do 100 – 150 EUR , lebo ide o auto Škoda 105L a ktoré nikdy nepresahovalo čiastku 180 000.-Sk, čo skúma UPSVAR . Pred vyšše 20 rokmi stálo nové do 50 000.-Sk !!! Ja som preto , tento doklad , nahradil čestným prehlásením , nakolko nemám od októbra, žiadne peniaze a nemám ho , za čo urobiť a zaplatiť !!!

Aj , tak som dávku doposial nedostal!!! Na základe toho , že som nesplnil a nedoložil ten doklad. Ešte pre objektivizáciu , chcem uviesť , že cez internet na úrade práce som zistil , že znalecké posudky na dopravné prostriedky a dopravu sa v Čadci a okolí , ani nerobia a najbližšie , je Žilina !!! Takže evidentne , pochybujem že si občania Čadce , chodia robiť posudky do Žiliny !!! A preto si dovolím tvrdiť , že UPSVAR v Čadci , schvaluje dávky , nezákonným spôsobom dávky v hmotnej núdzi na základe , posudkov od znalcov z oblasti nehnutelnosti , stavieb , starožitností a iných znalcov. Čo sú nezákonné posudky , ako keby ,ani neboli – lebo posudok by mal dať evidentne znalec na dopravu !!!

Takže , ja mám , takéto pekné vianoce a takúto realitu ,skutočnosť , ako sa postarala pani ministerka Ing.Viera Tomanová PhDr o občana z ktorých daní za 18 rokov bola živená . A to nie som sám…sme viacerí . Ostal som , teda bez penazí , žobrák , za chvílu príde exekútor , ktorý ma pripravý aj o byt a onedlho ma zavrú , lebo nemám z čoho platiť výživné na moju dcérku. A to , len preto , lebo pani ministerka rozpráva takéto rozprávky ,ako sa stará o občanov…Ja ju považujem za novodobú ” zubatú ” ,lebo svojim konaním vo svojom rezorte prispieva k tragediám , k urýchlenej smrti mladých ,aj staršých občanov Slovenska,nakolko občania SR nemajú prostriedky ani na základné prežitie !!!

Ešte chcem uviesť , aj to , že UPSVAR v Čadci robí , z bežného človeka ” evidentného debila ” , lebo ma poslali na mestský úrad v Čadci , aby som požiadal na sociálnych službách o jednorázovú dávku !!! Kde ma vysmiali , že o toto môžem požiadať , len keď poberám dávku v hmotnej núdzi !!! A ktorú nemôžem poberať , lebo nemám znalecký posudok na starú vyše 20 ročnú Škodovku,ktorá evidentne nepresahuje sumu nad 180 000.-Sk,čo tento úrad skúma!!!Takže nemám nárok na príspevok v hmotnej núdzi – a začarovaný kruh !!!

Takže , aby ste boli v obraze o čom rozpráva pani ministerka v éteroch,médiach,tlači !!! Čo je , aj hanba pani ministerky , že takéto niečo, aj rozpráva pani ministerka Ing.Tomanová , pred veréjnosťou , ako ona pomáha a čo robí všetko pre občana !!! Ale opačne !!! Aby nedostal ani euro. Alebo , nemá evidentne paru o čom rozpráva , lebo to nemá v skutočnosti , realite zažité !!!

Ďalej chcem , ešte uviesť niečo , aj o nezamestnaných , že je to všetko ” štatistický podvod “, lebo nezamestnaných , je ovela viac , ako vyše 12,4% , len nie sú evidovaný na úrade práce, alebo sú vyradený,alebo sa tam vôbec pre takú birokraciu,ani neprihlásili . Keď vedia , ako tieto úrady zametajú z nezamestnanými !!! Ale štatistiky znesú !!! Vráťme sa preto do reality a preto Vás chcem poprosiť o zmedializovanie môjho problému. Dokonca som pani ministerke social.vecí a rodiny SR Ing.Viere Tomanovej PhDr , poslal osobne , aj dva listy ,ako slušný občan, no , na , ani jeden list nebola schopná dodnes reagovať a odpovedať a takisto pánovi riaditelovi UPSVAR v Čadci – pre odbor dávky v hmotnej núdzi.

Takže , keď budú voľby spomente si na môj príspevok !!! S pozdravom – Mirec Čadca

4 odpovedí

  1. Máš smolu nie si gigáň takže neštekne po tebe ani pes nech bude u moci ktokoľvek.

  2. Mate pravdu,mam velmi zle skusenosti sministerkou,je to jedna bezcitna žena,čím skor zmizne do zabudnutia ,tym lepšie. Kto to len mohol take niečo postavit do čela MSVaR?Videla som koho vyznamenavala v marci 2010 medailami, patolízačov a jej poskokov!

  3. marika uplny suhlas, aj ja mam par informacii o tom ako sa spravala k niektorym svojim zamestnancom a ako niekolky vdaka nej prisli aj o pracu, len preto, ze od nich vyzadovala robit nieco nad ramec ich pravomoci a ked jej ochotne pomohli tak sa ani jedneho nezastala, ze to spravili na jej prosbu a jej prikaz

  4. é=é===

Pridaj komentár

