26 odpovedí

  1. Zdravim vospolok, pozrite si toto video, je to nazorny priklad ako sa spravat pri strete s “narodniarmi”🙂

  2. to je sice pekne video len neviem co to ma s nami … to na videu su skini a my skini nie sme ….. nenosime bombery ani kade v borach a cuduj sa svete ani palicu nemame a uz vobec neobtazujeme cudzich ludi

  3. dobre no ukazal si nam fikciu,tak tu je ukazka ako sa cierny rasisti chovaju v metre naozaj a takych dokazov je viac ako tvojich propagandistickych pamfletov s tani-tani multikulti riesenim

    http://www.lepost.fr/article/2010/03/28/2008825_tentative-de-meutre-dans-le-metro-de-bruxelle.html

  4. takych videi kde neonacisti – cize vy – napadaju ludi je kvantum, aj vdaka vasim kolegom ktori si to sami natacali, takze na kazde tvoje video kde utoci nirkto na niekoho je aj video kde utocia tzv. narodovci (neonacisti) na niekoho – mozeme sa pretekat kto ich sem da viac, ale to nema zmysel.

    a hlavu hore – netreep – videli sme kto vam chodi na stretavky, bobmery nosit nemusite, podstatne je to co mate vhlavach a s tym sa stotoznujete s tymi v bomberach na videu.

  5. ajwnhou? nejsi to zase ty ,ty zbity pes🙂
    tu napriklad kludneho cestujuceho vyprovokovala rasisticka biela slepecka palica a jej drza slepa majitelka,tiez rasistka

  6. ajtak: mali sme moznost vidiet ako sa spravaju narodniari 14. marca v Bratislave. A tiez sme mali moznost vidiet, ako sa spravaju netolerantni sionisticki “demokrati”

    bpm: no len hod aspon dva odkazy, nech vieme, ze to nie je nahoda. A nie take s hercami, ako tu dal ajtak. Som zvedavy kolko ich najdes.

    Pre ostatnych, reportaz zo spomienkovej akcie v Spisskej Novej Vsi je tu:
    http://svornost.org/?p=709
    Kupodivu akcia prebehla bez nasilia, utokov na okoloiducich a bez vyhrazok bejzbolkou ako nas tu radi maluju.

  7. svornost – to myslis vazne? vies kolko takych videikde nackovia/narodniari/nacionalisti len tak ludi? ale o to tu vobec nejde – to ze je niekto zlocinec je problem konkretneho individua – ci je to cernoch beloch rom ci zid – v kazdej skupine sa najde zlocinec – cize poukazovanie na nasilnickeho cernocha, aziata a pod. je scestne pretoze sa jedna oindividua ktore nekonaju pod vplyvom nejakej rasistickej ideologie ako vy ktori mate nenavist k inym ludom v programe a zamerne im bezdovodne ublizujete.
    samozrejme ze aj rasisti sa najdu medzi vsetkymi skupinami, ale este som sa nestretol napr. so skupinkou romov ktora by mala na sebe oblecene znacky veci ktore podporuju rasovu nenavist popr. aby sa zdruzovali v hnuti ktore ma skodit bielym – takze v tom je ten rozdiel, takze tie vase videa sice ukazuju hajzlov ktori si zasluzia trest, ale nedaju sa pouzit ako protivaha k vasim ideologickym zlocinom – kapis?

  8. no ale len zo srandy tu pridam nejake vase svinstva, aby ste nemachrovali ze nic take neexistuje:

    tu je video na poctu dvom obetiam vasich svinstiev – ano vasich pretoze tato stranka priamo podporuje tychto psychopatov

  9. http://nazisonshoreleave.independentengineering.us/?p=61 tu je aj video – a nieco vam poviem,pokurvili ste to, po tomto s vami nema nikto ani najmensiu stipku pochopenia – toto video ktore malo sluzit na vasu propagandu posluzilo prave proti vam a uz vas nikto nebude iba brat ako primitivov ktori sa hraju na hitlerovych pohrobkov ked kazdy nad vami len mavol rukou…

  10. bpm: no ked sme pri tom ake video sluzi na ciu propagandu .. ta stranka je bieloruska my sme slovaci …. tak nam sem nepodsuvaj svoje scestne myslienky … a inak len tak mimochodom pociziam si slogan z kampane *TV Hnoj na ich nadaciu … podporujeme tych co sa snazia …. a nie prizivnikov
    video ktore sluzi na propagandu hlavu hore je toto

  11. Ha haaa – vy nackovia sa podporujete navzajom, nezalezi ci to je rosko, nemecko alebo argentina – mate jednu ideologiu takze to nie je ziadne zavadzanie, to je realita, ked mate koncert tak sa tam zidu nackovske krysy z celej europy, vsak to mate aj v tom slogane ….. world wide.

  12. bpm: povedal som, daj dva videa, nech vieme ze to nie je nahoda, nie 2x jedno. Pokial je ale toto video pravdive, tak je to smutne. Ja osobne si v nasili nelibujem, takze ani nemam prehlad o tom, ake sa na nete nachadzaju, ocividne mas prehlad lepsi. Asi aj vies hodit nejaku oficialnu stranku, kde sa o tomto pripade pise, urcite sa to muselo dostat do medii. Takze vdaka, urcite sa na to pozriem. To za prve.

    Za druhe. Uraza ma, ked mi nejaky cerveny hrdlorez nosiaci na tricku vraha CheGevaru hovori, ze podporujem/e vrazdenie. Som uvedomely narodovec a vlastenec. Co to ma spolocne s nacizmom a fasizmom, nepochopim. To ze som hrdy na nase dejiny, ze sa snazim povzbudzovat narodneho ducha a udrziavat narodne tradicie je podla teba zle, zle, zle. Zavriet nas alebo najradsej rovno poslat do plynu… Zakzme Lucnicu, Maticu Slovensku, Stur bol fasista, zrusme ho z ucebnic. To je ta vasa demokracia na cerveny sposob. Vzdy som bojoval proti cervenym, za komunizmu ma x-krat vysetrovali STB-aci a teraz svoj nazor nezmenim. Ak toto povazujes za rasizmus, tak by si sa mal nad sebou zamysliet. Hitler bol oproti komancom slaby ucen, tolko mrtvych ako maju na svedomi cervene hordy, nema na svedomi nikto iny. A toto mi vadi! Ked je zakazane vystavovat Hitlera a nejake symboly, preco kludne mozem vystavovat Lenina, Stalina, krvavu hviezdu, kosak a kladivo? Toto je nespravodlivost! Nech je zakazane oboje, alebo nech je oboje povolene. A o toto sa budem snazit stale, aby cerveny boli zakazany. Ci sa ti to paci alebo nie. Fasisti mi neublizili, zato cervene prasce su tu stale, dokonca vo vlade.

  13. bmp, co ma spolocne Rusko zo Slovenskom? Daj dajake slovenske videa… O tom videu sa navyse vedu diskusie, ci je to podvrh, alebo realita. Pretoze Rusi nie su az tak znami rezanim hlav, na rozdiel od Cecencov

  14. svornost, prekrucacky prekrucacky, este som nevidel antifasistu co by mal nieco proti sturovi, lucnici a pod – to je len tvoj vyplod.
    dalej, v nasilnostiach si nelibujem, prave naopak – robim nieco proti tomu a k tomu patri aj monitorovanie nasilnosti na youtube.
    dalsie videa som sem nedal preto lebo som uz pisal ze to je bezpredmetne a vasil opatrny to len dorazil – to sem mozes pridat videa z celeho sveta vsetkeho druhu – ale co s tym ma spolocne tato stranka?
    Toto je neonacisticka stranka – dal som sem preto video o nasili pachanom neonacistami – to ma logiku – pretoze tie zlociny rovnako podporujete aj vy tym ze velebite tuto choru ideologiu – a prestante sa tu hrat na nejakych vlastencov – vy ste akurat hanba vlastencov

  15. TY podporujes nasilie. TY si neofasista. A preco? Pretoze obvinujes neopravnene ludi. A zrejme nemas problem (podla tvojho vyjadrovania) pouzit nasilie. Pouzivas demagogiu. Snazis sa cenzurovat vsetko o com si myslis, ze nie je spravne. Snazis sa prekrucat minulost. To vsetko je typicke fasisticke spravanie. Takze nacek, vypadni!

  16. a k tomu guevarovi – ten je skor image a obchodna znacka – antifasisti ho rozhodne neuznavaju, takze ak ti vadi niekto s chem na tricku tak to je s najvacsou pravdepodobnostou nejaky komercny imidzak ktory ani nevie kto to bol.
    tu mas cosi o postoji anarchistov potazmo antifasistov o vztahu k chem:
    http://che-ernesto.blogspot.com/
    ak ho nosia komunisti tak to je nieco ine a komunisti su podla anarchistov a antifasistov rovnaki primitivovia ako vy, takze tak

  17. Nazi bpm, raus!

  18. aha … takze ak ma niekto CheGevaru na tricku je to imidzak alebo komunista … ak am niekto Thor stainer alebo nieco ine je to nacista … uvedomujes si absurditu a protichodnost svojich tvrdeni? a k tym videam … bol si poziadany aby si dal slovenske video … samozrejme podla moznosti nase video kedze sme na nasej stranke a nas obvinujes ze sme nacisti …. nedal si lebo nemas lebo nie je a nie je lebo nic take sa nikdy nestalo …. a inak stale si mi neodpovedal na otazku ako rozoznavas kto je neonacista a kto nie

  19. Toto je priklad ich “nenasilneho” pristupu:

  20. ja vas neobvinujem – pisem iba objektivne fakty – to ze ste neonacisti je hola pravda a nie obvinenie.

  21. Takze ty vlastne tvrdis, ze kedze sme hrdi na Slovensko a na svoj narod, tak sme nacisti. Pochopil som to dobre?

    Inak este k anarchizmu. Tak ako sa ku krajnej pravici radi nacizmus a fasizmus (tieto dva pojmy si netreba zamienat! Znamenaju nieco uplne ine!) Tak ku ultra extremnej lavici patria anarchisti, ku ktorym sa tak snazivo hlasis. Tiez je mi jasne, ze komunisti a anarchisti nie su to iste, anarchisti su totiz este daleko horsi ako komunisti. Preto sa na rozdiel od komunistov, fasistov alebo nacistov nikdy nedostali k moci. Ked totiz hrozilo taketo nebezpecenstvo, tak sa vsetci bez ohladu na politicku prislusnost spojili a vyprasili ich do zabudnutia. A tak je to spravne.

  22. bmp: konstatujes fakty? a tak sa vraciam znovu k svojej otazke …. na zaklade coho rozoznavas ze je niekto nacista?

  23. Tiez by ma to zaujimalo. Moj nazor na nacizmus sa da najst v clanku “Sprievodca mladeho nacistu” tuna: http://svornost.org/?p=680 Napriek tomu budem oznacovany za neonacistu.

    No ale aspon mam namet na clanok “Sprievodca mladeho anarchistu”…🙂

  24. hehe dobry clanok …. uplne som si zaspominala na nas fejton https://hlavuhore.wordpress.com/2007/05/31/na-zamyslenie-fejton/ z nasich zaciatkov … ale musim povedat, ze si ty si to dotiahol do uplnej dokonalosti … paci sa mi manual

  25. No a teraz vidis… Na toto pan anarchista komentar nema – musel by totiz priznat, ze sa mylil, ked nas nazyva nackami a to on nedokaze… Ma totiz svoju svatu pravdu, nad ktoru niet. Volakedy sa to nazyvalo inkvizicia.

Pridaj komentár

