Uzatváranie prázdnin s Hlavu Hore 2. ročník

viac o tom, ako sme sa bavili na 1. ročníku nájdete TU a TU

21 odpovedí

  1. mozem mat otazku?😀 co znamena to “zakaz zavadneho oblecenia”??

  2. predpokladam, ze toto je recnicka otazka

  3. no ….. vies co mili xxx tvoj prispevok ak sa to tak da nazvat som zmazala … preco? lebo bol uplne mimo temy a hlavne podla toho komu si ho adresoval si si asi pomylil nejaku stranku a nechceme si prisvojovat cudzie odkazy

  4. no predpokladam ze to zavadne oblecenie znamena ze sa tam nema ist napr vo vojenskom obleceni a pod. no ale mohlo by to tam byt napisane konkretnejsie lebo nie kazdy to zrejme pochopi…

  5. mila nechapava hlavu hore – moj prispevok vobec nebol off topic – na tej svojej nackovskej seslosti nechcete zavadne oblecenie – vsetci velmi dobre vieme co to je, tak som vam poslal maly pozdrav – video na ktorom ma spevacka oblecene nieco co vy nazyvate zavadnym oblecenim, iste si si vsimla co to je😀, ak ne tak to tu pridam este raz aby ti to trklo:

    a pridavam na rozlucku

    naserte si nackovia😀

  6. tak podla toho co si pod vojenskym oblecenim predstavujes …. ale maskace urcite nikomu nevadia …. a konkretne nehnevaj sa …. je to akcia pre deti tak si to tak dreba domysliet … nie je to modna prehliadka ani sutaz o najextremnejsi napis na tricku

  7. s kdeze to ma byt? no tak ja neviem ze ci vy poznate taky pojem ako srat si do huby ci pod. ale ked je po akcii tak pisete ze som tam mohol prist aj ja keby som chcel, a pred akciou nenapisete kde to ma byt, tak kde sa stala chyba?
    vadi vam ze vas obvinujem z neonacizmu – na zaklade dokazov – neonacistov ktori to dokonca propaguju na svojich trickach na vasich akciach, ze vraj tam boli nahodne a mohol prist kazdy – tak sem dajte kam mam prist – ja nacek nie som, pridem sa tam pozriet a uvidime kto ste co ste ked s vami preberiem par nazorov, OK?

  8. xXx: info mailom je tam napisane nie? napis mail a odpiseme

  9. Nevidim dovod preco by som vam mal pisat mailom – ked mi viete odpisat na mail, mozete to tu napisat rovno, nie? Co chcete dokazat touto smiesnou hrou na schovavacku?

  10. xXx mas dojem, ze by som ti mala nieco vysvetlovat? je to nasa akcia a my si urcujeme pravidla … ked sa ti nepaci to je tvoj problem … pozri tvoju IP mame ak ide o to takze ako neviem s cim mas problem …. nepaci sa ti nepis ….

  11. He he he to co bolo za trapas s tou IP?
    Zamotavas sa do vlastnej blbosti – pre koho je teda tato akcia urcena ked s tym robite taketo ofuky?
    Ja to viem pre koho – pre neonacistov – v tomto pripade si chcete dat bacha aby ste sa neprezradili vlastnymi handrami, ale ocakaval som ze budes otvorenejsia aby si sa ma ako obvykle snazila presvedcit ze tomu tak neni – lenze asi uz nemas cim argumentovat, tak sa len zmozes na trapne “nepaci sati – nechaj tak”

    Zaver- zase ste si nasrali do huby – nabuduce ked vas bude niekto kritizovat ze na vase akcie chodia neonacisti, tak sa nevyhovarajte ze tam mohol prist hocikto – nemohol, pretoze tajite miesto akcie

  12. ale ze netrep ….. napis mail dozvies sa ako take nieco ze sa tam zmesti iba urcity pocet ludi ta nenapdalo? ako pozri sa ked chces dojst napis mail ak nechces tak netrep somariny a nehraj sa na hrdinov … tak isto tie tricka …. mozno prave preto ze my ziadne neo ani ine nacistky nie sme tam nechceme nic take vidiet …. to ta nenapadlo? ….

  13. aha, vy nie ste neonacistky, hlavne ze vam vadia takmer vsetky subkultury vratane ludi ktori su proti rasizmu a fasizmu – len sa strapnujte dalej, vy “nie ste” take neonacistky ako “neni” kotleba neonacista😀
    Ze sa nezmesti? tak to napiste tiez na plagat, vratane tej adresy, ked bude ludi dost tak sem len hodite ze je uz plno a hotovo.
    A aky je rozdiel medzi tym ze to napisete do mailu alebo to hodite sem do komentarov? to vykrucanie vam fakt nejde😀

  14. ahoj xXx, ak by ti to nevadilo, kľudne sa s tebou ochotne hocikedy hocikde stretnem, dohodnem si to trebárs aj tu v komentároch…môžeme prebrať názory aj čokoľvek si budeš priať…ja nie som konfliktný typ a moje názory podľa mňa okolo nacizmu a neonacizmu ani nechodili….ale určite nechceš vyvolať nejaké konflikty (ja určite nechcem), a preto navrhujem, ak chceš prísť, kľudne, ale radšej nabrhujem, aby sme o tom normálne pokecali a prehodnotili to…predsalen nechcem, aby niekde medzi malými detičkami vládla napätá atmosféra a nejaké konflikty….súhlasíš?

  15. darkerka: ale prosim ta moja, jemu nejde o stretko … jemu ide o to, ze preco musi pisat na mail ….
    xxx: ten tvoj navrh, poslat ludi domov ked bude vela ma jednu vaznu chybu krasy … ako by si sa ksichtil, keby si dosiel na nejaku akciu, precestoval … niektory aj dost km … a potom by ta poslali prec …. ak vy si takto organizujete akcie tak vela stastia

  16. Ako vidim,dievcata, tak ste stale na tej istej urovni…………..

  17. ojoj, bojovnici za slobodu zakazuju oblecenie:) fandim vam

  18. ako už ma to vážne nebaví….akciu robíme my….akcia je určená pre decká…..každému je jasné akých máme fanúšikov…niektorí sa obliekajú dosť extrémne….čo nás mrzí…ale je to samozrejme ich vec….avšak ak robíme akciu pre deti, je to akcia pre deti, nie módna prehliadka…..na jeden deň nikoho normálne oblečenie nezabije……a to, že jedina kritika akcie je to, že tam nechceme ľudí doobliekaných do extrémnych handier, beriem ako pozitívum……

  19. preco sa od takych ludi nedistancujete? vadia vam ich extremne tricka, no ich extremne nazory nie?. nechapem

  20. eye:co je pre teba extremny nazor?kazdi jeden nazor ktori nie je prezentovany mediami?to je extrem?

  21. co je premna? snad co je extremny nazor pre HH, lebo oni nechceli ludi s handrami ktore maju extremisticke motivy, no nedistancuju sa od ludi ktori ich nosia,,,
    a hh cakal som ze sa k tomuto dako vyjadrite, ale ako vidim vy sa radsej hadate s kadejakymi deckami ktore vas posielaju dopice,

Pridaj komentár

