Ako sa robia deti podľa nemeckej učebnice

ako-na-deti2

5 odpovedí

  1. krasne to je asi pre 1-4 ze,ale maju tam chybu jeden z rodicov by mal byt tmavy posobi to namna rasisticky.No nahodou som listoval neterinu knizku pre dospievajuce dievcata ma 11 rokov o pri navode ako spravne robit oralny sex som to odlozil vydavatelstvo Kóhn a syn to isti

  2. pre 11 rocnu to bude dobry navod😀 zomrel som

  3. Ten “tatínek” mi právě nepřipada zrovna bílý,to bude Simír Gerchán pánové….

  4. bastard: pan Kohn he je asi zastancom porekadla co sa za mlady naucis …..

  5. Kostroun:Myslíš,že tatínek je víc oranžový než maminka?🙂

Pridaj komentár

