Bez komentára ……..

Co kto o nás napísal kade tade po nete:

  

AFApropagacia161: https://hlavuhore.wordpress.com/2007/06/15/emo-antifa-a-ine-dusevne-choroby/
jednoznacne by som si vsimla podpis dole pod clankom, a celkovo ako je stranka nenapadna ale pritom dost agresivna, a otvorenejsia ako hociktore ine zname stranky

wowo: No podla mna tento clanok musel pisat nejaky retardovany clovek ktory asi suhlasy s nacizmom.A hlavne ze tam neni vobec nic pisane o nackoch co chodia po nasich mestach a udru si do kazde druheho cloveka to je podla mna chore a ich styl obliekania tiez je dost chory( samozrejeme ze nemam nic proty SHARP PUNK & SKINS UNITED)

antifak77: ta stranka hned na uvode tejto temy ma nost rozhnevala….jj hovno otom vedia pisu tam smae nezmysli….pisal to daky chudak no co dodat…

Luboss: Psychologicky sa dá väčšina nazi odôvodniť ako – a teraz pozor – ich STRACH … Cítia presne tie isté emócie, čo my, ale utláčajú ich, prejavujú ich pokrytecky s dvojakým metrom ( nekonečná láska, oddanosť, podriadenosť svojim, nekon. nenávisť, povýšenosť, bezcitnosť voči všetkým ostatným… tzv. mýtizácia…) Celé pod pôsobením väčšieho strachu, ako boli schopní “zdravo” zvládnuť… čisto filozoficky, sú vlastne ( odpustite mi všetci) veľmi dobrí ľudia… Samozrejme sú výnimky (kt. na to majú papier od doktora)…A radšej už končím…
.
.
.
L
O
V
E

 

14 odpovedí

  1. musela som … he…. nestava sa tak casto aby ma niekto nazval velmi dobrym clovekom, a vlastne aj dakujem za psyxoanalyzu … popracujem na svojix potlacanyx citox … a aj na to STRAXU popracujem

  2. Pekne napisane, musel chvilocku porozmyslat co vlastne ti ludia chceli povedat. A najma veta, ” celkovo ako je stranka nenapadna ale pritom dost agresivna, a otvorenejsia ako hociktore ine zname stranky” ma dostala.

  3. no ja uz fakt neviem
    toto su ti vasi najvacsi odporcovia, ktori vas nazvu velmi dobrymi ludmi
    koho z tých, ktorým odporujete vy dokazete takto nazvat
    ja nazvem velmi dobrym clovekom kazdeho, kto si to zasluzi, a poznam ich kopec
    preco sa to vam nestane casto, podla toho ako sa prezentujete by sa malo
    pridavam sa k lubossovi a samozrejme mu odpustam

  4. No vidis ako nas maju radi, a my sme na to prisli az teraz. Ved my ich tiez milujeme ( aspon ja) a snazime sa ich ” prebudit “, aby sa im este horsie nestalo.

  5. Luboss: Ja len dúfam že neštuduješ psychologiu ,lebo si na svoje jedlo do úst nezarobíš a budeš hladovat

  6. admin: prečo píšeš namiesto Ch X ? ?

  7. To som už videl takto písať. Kým to viem rozlúštiť je to v pohode.
    Mne to neprekáža, ale niekto to môže pokladať aj za neúctu k slovenskému jazyku.
    Inak je to vplyvom multikulturalizmu – je to prebraté z inej kultúry. A väčšinou je to módny multikltúrny prejav lenivosti.😀

  8. dost ma zaujali odpovede, nie len na tuto temu
    je to zaujimave sledovat a porovnavat diskusie na inych stranakch
    dal som si aj tu namahu, aby som si nasiel odkial je to vlastne stiahnute
    tam je dost zaujimava odpoved, a je jedno ci s nou suhlasim, je na zamyslenie, co sa kvazi vtipnych odpovediach tu neda povedat
    tiez je zaujimave ked poviem bez komentara,a hned na to to zacnem komentovat, nekritizujem, kazdy ma pravo menit svoj nazor a iba hlupak ho nemeni, len vravim ze je to zaujimave, rovnako ako odpovede
    ked sa mi nieco nepaci, pouzijem argumenty – tu sa mylis, lebo…
    alebo uvediem svoj pohlad
    ale existuju aj vulgarne odpovede a to aj take, ktore nepouzivaju priamo vulgarne slova

    co vam vadi konkretne na tomktorom prispevku
    ja si myslim tiez ze je stranka nenapadna a ze je dost otvorena, ak sa to niekomu nevid nech povie preco
    o agresivite by sa tu mohla rozviest samostatna diskusia, iste velmi dlha a s protichodnymi nazormi, staci citat stranku
    preco niekto nesuhlasi s lubossom, v com sa myli
    ja mam tiez vyhrady, ale to som ovplyvneny tym co som si precital ako odpoved a mam teraz velkeho chrobaka v hlave
    a nakoniec vy tu o svojom hnuti pisete ovela horsie veci
    ze vacsina dievcat su …. chlapci su konzumenti alkoholu a hudby atd
    to keby napisali oni, hned vyskakujete

  9. anonymous: ale nevyskakujeme ja som velmi rada ze si myslia o nas ze sme dobry ludia … preco by som tomu nemala byt rada???
    a ze piseme o sebe co piseme?? no aj na to tato stranka vznikla..aby sme si nastavili sami sebe zrkadlo a troxu sa snad nad sytuaciuo v nasom “hnuti” zamysleli a pokusili sa nieco zmenit

  10. hnutie , v našom hutí , pre naše hnutie !!!!!!

    hmmmm , smečka je stebou když přemáha tě hlad ….

  11. Perfektni kus prace, blahopreji a skladam poklonu…Krasne texty co dodat…

  12. Ten kto pisal tuto stranku a asi nic nevie o history slovanov. A ako moze niekto napisatpred meno 88 alebo fasista viete coto vlastne je asi neviete co hitler chcel urobit zo slovananmi chcel nas mat ako pracujucu triedu mi budeme makat a nemci by si mali sedet na zadku !!!!!!! Tak ak chces byt hrdy a pysny nasvoju krajinu tak bojuj proti fasizmu a nepodporuj ho

  13. raz nas chceli vyvrazdit a mate o tom dokazy,potom z nas urobit sluhov…tak si aspon ujasnite,co chcete hovorit,vyzera to komicky ked ste na ‘jednej lodi’ a kazdy z vas neomylne tvrdi to svoje

  14. Dakujee za pochvalu … robime co mozme … he
    crowax .. vystizne …. tu presne mas to ako si oni vsetci protirecia … to je ako s tym co prezil koncentrak a vyvrazdli mu asi 300 clenov jeho rodiny..a on to prezil na dne pece

Pridaj komentár

